مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : نوید د
  • تاریخ عضویت : 1392/10/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/10/22 بیخود منتظر نباشید چون فونپد 7 ژیروسکوپ نداره و دیگر هیچ

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/10/22 ***************فونپد7 ژیروسکوپ ندارد*****************
وقتی ژیروسکوپ در مشخصاتش در سایت ایسوس نیست یعنی چنین سنسوری ندارد.
اپلیکیشن CPU-Z تمام سنسورهای تبلت را میشناسه و تمام پارامترها را بصورت لحظه ای نشان میده، روی فونپد 7 نصب شد و ژیروسکوپی در کار نبود.
واقعا جای سوال و انتقاد دارد که چرا ایسوس فونپد7 را با این امکانات ساخته و 200 دلار میفروشه ولی زورش اومده یک سنسور 3 یا 4 دلاری ژیروسکوپ روش بگذاره!؟ در حالی که تبلت ارزان قیمتی مثل پیر کاردین هم ژیروسکوپ داره.
درسته که ژیروسکوپ خیلی واجب نیست ولی از بعضی چیزهای بیهوده ای که روی فونپد هست خیلی واجبتر بود. مثلا ایسوس اومده روی فونپد یک سنسور نور الکی برای تنظیم اتوماتیک گذاشته که من مطمئنم اکثر کاربران ازش استفاده نمیکنن و ترجیح میدن بصورت دستی نور را تنظیم کنند. یا دوربین 5 مگاپیکسلی که اگر بجاش دوربین 2 مگاپیکسل بود هم کسی ایرادی نمیگرفت یا وبکم 1.2 مگاپیکسلی که در عمل هیچ فرقی با وبکم VGA ندارد.
من یک ماهه این تبلت را دارم و با اینکه خوب خریدم چندان راضی نیستم اول بخاطر چیپ اتم اینتل و مشکلاتی که با بعضی اپها و گیمها داره، دوم بخاطر نداشتن ژیروسکوپ و سوم بخاطر نداشتن hdmi یا mhl . ولی فعلا باهاش میسازم تا سال آینده که بهترین تبلت اندرویدی خوشدست و قابل حملی که تا بحال ساخته شده یعنی گلکسی تب پرو 8.4 به بازار بیاد.

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/10/14 دقیقا همانطوره که گفتم.
اگر شخصی مدل 8 گیگ خریده میتونه به خودش امیدواری بده که شاید بشه همه دیتا ها را انتقال داد یا شاید این تبلت روت بشه و ... ولی نباید به دیگران اطلاعات غلط انداز بده.
کاملتر توضیح میدم:
1- شما اکثر بازیهای پولی را بصورت کرک شده دانلود و نصب میکنی که همراهشان دیتای حجیمی دارند و بعضی قابل انتقال نیستند مثل asphalt 8
2- بعضی بازیهای جدید بعد از نصب برای اجرا نیاز به 1 تا 2 گیگ فضای خالی روی ssd دارند
3- اگر مموری کارت 32 گیگ بندازی روی گوشی یا تبلت اندرویدی (هر چی که باشه) و پرش کنی از اپ و بازی سرعت سیستم عامل کند میشه
هر کس میخواد بازیهای گرافیکی زیادی نصب کنه باید حداقل مدل 16 گیگ بخره و ترجیحا 32 گیگ و به فکر صرفه جویی نباشه ولی اگر اهل بازی نیستید مدل 8 گیگ به صرفه تر هست.

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/10/14 مدل 8 گیگ حدود 4 گیگ فضای خالی داره و مدل 32 گیگ هم حدود 27 گیگ
اگر میخوای بازیهای گرافیکی سنگین نصب کنی حتما 32 گیگ بخر چون اصلا روی مدل 8 گیگ بعضی بازیها را اصلا نمیشه نصب کرد و بعضیها را هم نمیشه به مموری کارت منتقل کرد.
در ضمن روی هر تبلتی باید حداقل 1 گیگ فضای حافظه داخلی خالی بگذارید برای کش و آپدیت و ...

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/10/14 برای من هر بار شارژ باتری از 10% تا 100% تقریبا 3 ساعت طول میکشه
عمر باتری هم بستگی داره به تنظیمات نور صفحه و ولوم صدا و نوع کاربرد، میشه گفت از حدود 10 ساعت تا 2 ساعت
مثلا با روشنایی صفحه در حد 50% میشه حدود 8 ساعت وبگردی کرد، 9 ساعت فیلم دید، 10 ساعت کتاب خواند ولی اگر روشنایی روی 100% باشه این زمانها تقریبا نصف میشه. ولی بازیهای گرافیکی سنگین مثل dark knight rises (که به باتری خور معروف هستند) حتی با روشنایی 50% هم دو سه ساعته باتری را خالی میکنن.

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/10/3 fonepad 7 بهتره چون cpu دو هسته ای واقعی که تقریبا دو برابر قویتر با گرافیک تقریبا 3 برابر قویتر از نسل قبلی، یک ساعت شارژ دهی بیشتر در استفاده معمول، وایرلس قویتر، اسپیکرهای استریو ، دوربین بهتر ، ساپورت مموری کارت تا 64 گیگ.
نکته مهم دیگر اینکه چون جدیدتره ساپورت بهتری خواهد داشت و اندروید 4.4 حتما براش خواهد آمد.

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/10/3 دوستان بدانید که این تبلت شیشه ضد خش ندارد و حتما نیاز به تلق محافظ صفحه هست.

Asus Fonepad 7 Asus Fonepad 7

1392/10/3 ویندوز 8 نه برای فونپد7 و نه هیچ تبلت اندرویدی دیگری نخواهد آمد چون امکانش نیست که پورت بشه.
و حتی اگر هم ویندوز نصب میشد فایده ای نداشت چون با این سخت افزار ضعیف و حافظه کم به همش لگ میزد و مهمتر اینکه اندروید روی تبلت خیلی بهتر و باحالاتر از ویندوز هست چون اپها و بازیهای بسیاری داره که میشه رایگان از سایتهای ایرانی و خارجی دانلود کرد.
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا