مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرش ن
  • تاریخ عضویت : 1392/9/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Lenovo K3 Note Lenovo K3 Note

1395/3/29 دوستان اصفهانی کسی هست که روی این گوشی کاستوم رام نصب کنه؟ مال بنده k5-t5 هست و ویدیوهای آنلاین رو با پارازیت و خط خطی نشون میده... اگر کسی هست لطفا بگه بیارم پهلوش یه رام درست و حسابی روش نصب کنه..

Lenovo K3 Note Lenovo K3 Note

1394/4/7 شما باید نرم افزار mx player رو نصب کنی و بعد تو تنظیمات نرم افزار تو بخش decoder h/w رو به s/w تغییر بدی. دلیل این مشکل هم اینه که روی این گوشی کاستوم رام نصب شده و روت شده. صدالبته که کاستوم رام سالاریه ولی یه مشکل بزرگ داره اونم اینه که به شما اجازه ی چیدمان ایکونهای منو رو نمیده که خیلی ضد حاله. ولی در کل رام بسیار سبکیه.

Lenovo K3 Note Lenovo K3 Note

1394/4/4 سلام به دوستان.

گوشی بنده بعد از نزدیک به 40 روز سفارش از سایت بارثاشاپ به دست بنده رسید. هزینه گمرک و مالیات 28500 شد. روی گوشی یک عدد فلیپ کاور بود و برچسب ضد خش که گفته بودند داره نداشت. گناه کسی رو نمیشه حالا شست چون امکان داره که تو گمرک برداشته باشن ویا اصلا شرکت اصلی نگذاشته باشه.
من جویا شدم فهمیدم پست سنگاپور به ایران به صورت رایگان بوده و شرکت مورد نظر تعهد کرده بوده که زیر 40 روز بسته رو پست کنه که مسئولین بارثاشاپ به خوبی اینو می دونستند ولی به ملت میگن تحویل 10 الی 14 روزه. به نظر من اصلا به صورت آنلاین سفارش ندین. من یکی که نابود شدم تا رسید دستم.
با G750 دوربینش مقایسه شد اصلا هوواوی حرفی برای گفتن نداشت چه تو دوربین جلو نه تو دوربین عقب.

LG G3 Stylus LG G3 Stylus

1394/1/10 دوستان خواهشا بنده رو راهنمای کنین. من بین L90 و Nexus 4 و این گوشی دودل موندم.
اونچه که از گوشی هم می خوام سرعت بالا در اجرای برنامه ها، کیفیت صفحه نمایش و عدم هنگ کردنه. همین. نه عشق بازیم نه دنبال دوربین عالی می گردم.
مرسی
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام