مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شیوا ا
  • تاریخ عضویت : 1392/8/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

HTC Amaze 4G HTC Amaze 4G

1392/10/2 خواهش می کنم.
خیر، مشکلی پیش نمیاد. اما حتما یه جای معتبر ببرید براتون آپدیت کنن.

HTC Amaze 4G HTC Amaze 4G

1392/9/29 به نظر من AMAZE بهتره.
1- کیفیت تصویر AMAZE و دقت رنگش خیلی بهتره.
AMAZE -2 حافظه داخلی 16 گیگ داره، اما اکسپریا 8 گیگ.
3- سی پی یوی AMAZE هر کدوم از هسته هاش 1.5 گیگاهرتزه و از نوع Scorpion که بهترین نوع سی پی یو محسوب میشه و سرعتش با یه 4 هسته ای هوآوی برابری می کنه، اما اکسپریا نه. کلا سرعت سی پی یوی AMAZE خیلی بالاتره.
4- و آخر اینکه از نظز طراحی ظاهری AMAZE خیلی زیباتر از اکسپریاست.

HTC Amaze 4G HTC Amaze 4G

1392/9/29 این گوشی دوتا اسم داره. در آمریکا و کانادا با اسم AMAZE 4G شناخته میشه و در جاهای دیگه با اسم Ruby.
HTC Sense هم اسم نرم افزار خود اچ تی سی است که از طریق اون میتونید از برخی از امکانات اچ تی سی از قبیل دانلود والپیپر و ... بهره مند بشید.

GLX X2 GLX X2

1392/9/9 سلام دوستان
من با دونظری که آقا وحید دادن، کاملا موافقم. اگه اهل نصب کردن برنامه ها و بازی های زیاد روی گوشیتون هستید، اصلا این گوشی را نخرید. حتی اگه برنامه ها را روی حافظه خارجی هم نصب کنید، باز هم مقداری از اون توی حافظه داخلی نصب میشه و حافظه داخلیتون خیلی زود پر میشه و دیگه نمیتونید چیزی روش نصب کنید.
توی مشخصاتش نوشته تا 32 گیگ حافظه را پشتیبانی میکنه، اما من روش 16 گیگ انداختم و سرعت گوشی پایین اومد. اگه میخواید روان کار کنه، بیشتر از 8 گیگ روش نیندازید.
گوشی من مدام هنگ می کرد و تا باتری را درنمیاوردم، درست نمیشد. به قول آقا وحید در پشتش بعد از چندبار باز کردن، لق شده. بلوتوثش هم درست کار نمی کرد.بردمش نمایندگی. 3 بار برام فلش کرد، اما درست نشد. آخر برام یه نامه نوشتن و حالا فرستادم اهواز تا برام تعویض کنن. حالا ببینم اونا چی کار می کنن. بعد بهتون خبرش را میدم.
نتیجه اینکه: این گوشی ظاهر واقعا زیبایی داره، اما فقط برای کسایی مناسبه که از گوشی فقط انتظار برقراری تماس را دارن، نه نصب بازی و ....

GLX X2 GLX X2

1392/8/25 امروز بردم نمایندگی و برام گوشی را فلش کردن. خدا را شکر درست شد :-)

GLX X2 GLX X2

1392/8/24 ممنون از پاسختون. اما فکر کنم مشکلش سیستمی باشه. چون قبل از اینکه اصلا چیزی روش بریزم، هنگ می کرد. رمش از همون اولش هم نوشته بود 180 مگابایت که فقط 132 مگابایتش آزاد بود. از شما هم همین طور بود؟ بعد از نصب برنامه ها هم با اینکه همه را روی حافظه خارجی نصب می کردم، خود به خود حافظه داخلیش هم پر میشد.
من از نمایندگیش خریدم به قیمت 250 تومان.

GLX X2 GLX X2

1392/8/22 سلام. من این گوشی را چند روز پیش خریدم.از نظر ظاهری قشنگه. اما مدام هنگ می کنه و تا باطری را از توش در نیارم و دوباره بذارم درست نمیشه. شارژ هم خیلی زود خالی می کنه.وقتی هم به کامپیوتر وصلش می کنم تا روش برنامه بریزم خیلی سرعت انتقالش پایینه و از 700 کیلوبایت بالاتر نمیره. می خوام ببینم بقیه دوستان هم این مشکل را دارند؟ آیا با فلش کردن درست میشه؟ آخه فروشنده ش هم یه کم مشکوک بود. حس می کنم کلاه سرم گذاشته. ممنون میشم دوستان کمکم کنند.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا