مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : یزدان ا
  • تاریخ عضویت : 1392/8/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/11/26
سلام به همه دوستان . عرفان جان عرض ادب .
دوستان یه سوال قفل گوشیو که میخواید باز کنید اول دکمه hom فشار میدید صفحه نمایش اول روشن میشه بد اثر انگشتو میخونه وسوالم اینه راهی نداره وقتی صفحه گوشی خاموشه بدونه اینکه دکمه hom فشار بدید و انگشتو اروم رو دکمه hom بزارید و قفل باز کنه.
سوال دوم اینه که اثر انگشت یکی از دوستامو برای اینکه ببینه کارایش چجوریه اسکن کردم روی گوشیم بعدش اثر انگشت ایشون پاک کردم ولی هنوز با اثر انگشت ایشون باز میشه .چه کارش کنم که اثر انگشت ایشونو دیگه نخونه وباز نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/11/17 سلام عرفان جان این لینک منه میشه باهام در تماس باشی اگر مشکلی نیست .
www .yazdan.low2060@gmail.com
یه دنیا سپاس گذارم.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/11/8 سلام عرفان جان .واقعا بابت همه زحماتم و وقتی که میزاری ممنونتم . امید وارم بتونم جبران کنم اگر کار حقوقی داشتی من در خدمتم .
www.yazdan.low2060@gmail.com
دوست عزیزم عرفان ایتونز بهتره یا ایتولز هم از نظر کارای هم از نظر راهتی کار کردن باهاش .به نظرت کدمو دانلود کنم.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/11/7 سلام دوستان .
عرفان و حسن جان تشکر از راهنمایتان .
دوستان عکس و فیلمها را به چه شکل از گوشی به کامپیوتر انتقال بدیم ایا میشه از کامپیوتر عکس و فیلم و اهنگ تو گوشی ریخت راهنمای کنید . مرسی

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/11/4 erfan جان وهمه دوستانم واقعا از کمکاتون ممنونم .ببخشید که زحمتتان می دم وشما هم منت میزارید و جواب میدید البته چون اولین باره که با این گوشی دارم کار میکنم و یکم برام غریبه سوالاتم زیاده و اگر زحمتی نیست راهنمایم کنید تا منم بتونم استفاده کامل را از این گوشی ببرم.تشکر از اینکه لطف میکنید و وقت میزارید.
1. تو کدوم قسمت گزینه زد سرقت را فعال کنم و اگ میشه یه توضح در مورد کارایش بدید.
2. تو قسمت all contacts اسامی بر اساس حروف اول فامیلی دسته بندی شده راه حلی داره که بر اساس حروف اول اسم دسته بندی کنه.
3. من اپل ایدی ندارم چون اولن فروشنده برای ساختش هزینه بالای گفت که به نظر من نمی ارزید. دومن گفت اگر نسازی بهتره چون اگر رمزشو فراموش کنی برات دردسر میشه .سومن خودم اصلا کار کردن باهاشو نمیدونم به چه شکله.حالا نمیدونم درست کنم یا نه در مورد اینم راهنمایم کنید ممنون میشم.
در اخرهم به دوستانی که تو خرید این جواهر شک دارن میگم حتما شک بزارید کنار و با خیال راحت خریدتون بکنید چون من هم تو خرید این گوشی (جواهر) واقعا شک داشتم واز اون موقعی که معرفی شد پیگیرش بودم تا چند روز پیش که رفتم پایتخت فقط برای دیدن ولی وقتی باهاش کار کردم متوجه شدم ایفون ینی چی .چون خودم اندروید داشتم و چون بعضی جاها در مورد این گوشی و سیستم عاملش بد میگفتن خیلی دودل بودم تو خریدش ولی الان متوجه شدم که چه فرقی با گوشیهای دیگه داره وچرا از گوشیهای دیگه سر تره. البته چون سیستم عاملش و کار کردن با خود گوشی یه مقدار ممکنه براتون تازگی داشته باشه به مشکل بر بخورید که اونم تو یکی دو هفته راه میوفتید .(یاحق)

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/11/3 سلام دوستان . بعضی از برنامهای که فروشنده برام ریخته سیاه شده و زیرش نوشته waiting این دلیلش چیه؟؟؟؟؟ ذر ظمن نه پاک میشه نه باز میشه به چه شکل پاکشون کنم . و لیست اسامی phone را به چه شکل میتونم تنظیم کنم که بر اساس حروف اول اسم دسته بندی بشه .
مرسی .

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/11/2 دوستان گلم erfan .far z.sina.رضا از راهنمای همتون واقعا یه دنیا سپاسگذارم . البته من سوالاتم زیاد و شرمنده که زحمت میدم.
شماره تلفنهام بر اساس حروف اول فامیلی طبقه بندی شده چه کارش کنم که بر اساس حروف اول اسم طبقه بندی بشه . و وقتی شماره را پاک میکنید جاش مینویسه no name اینو هر کار میکنم پاک نمیشن به چه شکل پاکشون کنم .
تو کدوم قسمت گوشی انلاک فکتوری بودن و بدون iccid بودنشو چک کنم.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/11/1 سلام دوستان.
چند روز پیش چندتا سوال کردم از خدمتتان برای خرید گوشی قابل ندونستید جواب ندادید که یکم به مشکل خوردم اگه زحمتی نیست این سوالهام جواب بدید.
1. من گوشیو که گرفتم نمیدونستم قبل از باز کردن و روشن کردنو تنظیم کردن باید رفرش بودن یا نبودنشو چک کرد .وقتی گوشیو روشن کردن من بهشون گفتم رفرش بودنش چک کنید که گفتن قبل از روشن کردن این کار را باید میکردیم ولی تارخ که چک کردم همون روز خرید را نشون داد تا یک سال بعد میخواستم بدونم گوشی که گرفتم رفرش نبوده و آن سایتی هم که رفتن تاریخ چک کردن بگید چه سایتی هست .
2.چه جوری شمارههای سیم ببینم و وارد گوشیم کنم.
3.اگر زحمتی نیست برنامهای کاربردیو بهم معرفی کنید که رفتم بگم این برنامها را برام بریزند.
4.بخوام ببینم از حافظه گوشیم چقدر مانده کجا چک کنم.
شرمنده سوالام زیاد شد قبلن هم گفتم از اندروید امدم به ای او اس و برام خییییییییییییییییییییییلی غریبه .
زحمت بکشید سوالاتم را بی جواب نزارید مخصوصا سوال اولم را .
بازم یه دنیا تشکر از همه دوستانم که وقت میزارن.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/10/25 سلامممممممم کسی جواب سوال منو نداد . من میخوام خرید کنم و واقعا مشکل دارم در مورد کامنتی که پایین گذاشم و همین سوالم هست که خریدمو عقب انداخته .ممنون میشم جواب بدید.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/10/25 کاملا با نظر اقا ارش موافق هستم من خودم اچ تی سی دارم و الان اگر بشه میخوام ایفون بگیرم و تو این سایته که دارم اطلاعاتم را میبرم بالا که هم بتونم خرید خوبی داشته باشم هم بتونم ازش استفاده کاملو بکنم در ضمن با این نظر بعضی دوستان هم که میگن ایفون فقط برای کلاس گزاشتن هستش کاملا مخالفم چون به انتخاب دیگران که این گوشیو بدون غرض انتخاب کردن توهین میکنید البته منکر اینم نمیشم که ایفون در حال حاظر شکیل ترین گوشی بازار هست از نظر من ولی در کل این قسمت از سایت برای اینه که بچها مشکلات همدیگه را که در مورد این اسمارتفون دارند حل کنند نه اینکه بیان باهم کل کل کنن و نقطه ضعفهایه این گوشی و نقطه قوتهای برندهای که قبول دارن را به رخ بکشند چون حتما کسی که بخواد بالایه2300 تا 3 میلیون پول گوشی بده حتما زیرو بمشو در میاره.
یا حق

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/10/24 سلام به همه دوستان گلم . من چند روز دیگه میخوام این گوشیو بخرم و یه سوال دارم لطف کنید این سوال منو کامل و به صورت روان جواب بدید و فکر میکنم سوال خیلی از دوستانی باشه که از اندروید میخوان محاجرت کنن به ای او اس مخصوصا کسانی که مثل من اولین باره با این گوشی میخوان کار کنند.
اولین سوالم که خیلی برام مهم هست وکلافم کرده و خواهش میکنم یه توضیح کامل وجامع بهم بدید که موقع خرید به مشکل نخورم اینه که تاریخ تولید این گوشیو از کجا متوجه بشم یکی از دوستان یه سایتی معرفی کرد .باید کد این گوشیو وارد این سایت کرد این کد را کجا نوشه و قبل از اینکه جعبه گوشیو باز کنی باید با یه خط دیگه که اینترنت داره چک کنی یا خود گوشی که خریدی باید چک کنید و وقتی چک میکنید چی نوشته این سوالم برا اینه که گوشیه رفرش شده و استفاده شده رو بجایه اک بهم ندن خواهشن این سوالم را دقیق جواب بدید.
2. اخرین ورزن ای او اس که الان هست چیه.
ببخشید با سوالاتم وقت دوستان گرفتم و واقعا ممنون میشم جواب سوالم را با صبر وحوصله بدید که منم از این سر در گمی در بیام و یه خرید عالی به کمک شما داشته باشم اگر هم در مورد خرید بهتر چیز بهتری به نظرتون میرسه ممنون میشم بگید و کمکم کنید .
مرسی از همه دوستانم یا حق

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/10/13 i N جان یه دنیا از راهنمایات ممنونم .
تو نظرات دوستان چند تا سایت معرفی کرده بودن که عکسهای پلمپ T اصلی و تقلبی را گذاشته بود ولی من رفتم چیزی پیدا نکردم اگر سایتی میشناسید که از پلمپ T عکس گذاشته ممنون میشم معرفی کنید.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/10/10 از تمام دوستان کمال تشکر دارم مخصوصا ترانه جان و i n جان که زحمت کشیدن .میشه بگید موقع خرید وقتی میخوام گوشیو چک کنم برایه اینکه کار کرده را به جایه اک بهم ندن باید تو چه سایتی برم و چکش کنم و یه مقدار هم در مورش توضیح بدید که موقع خرید به مشکل نخورم ممنون میشم .فکرم نکنید تنبلی میکنم و نظرات دوستان گلم را مطالعه نکردم .تا صفحه 7 مطالعه کردم ولی در مورد این چیزی دستگیرم نشد زیاد ولی در مورد پلمپ T شکل و iccid یه چیزای دستگیرم شد اگر هم اطلاعات بیشتری دارید که لازمه من بدونم تا کلاه سرم نره موقع خرید خوشحال میشم کمکم کنید . بازم تشکر میکنم از لطف دوستان گلم:-)

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/10/10 سلام دوستان . میشه چندتا از سایتهای اموزشی این گوشیو معرفی کنید . هم امزش برای خرید که موقع خرید از بی اطلاعیمون سو استفاده نکنندو هم سایتهای که بعد از خرید بتونم ازشون استفاده کنم و بتونم تمام کارایه گوشیو به کار گیرم . لطفا جوابم بدید این دومین کامنتی هست که میزارم اولی رو جواب ندادید اینو جواب بدید چون من اندرویدی بودم الان دارم محاجرت میکنم به ایفون و همینطور که تو کامنت قبل هم گفتم هیچ چیز در مورد این گوشی نمیدونم .

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/10/7 سلام به همه دوستان گل.
دوستان من . الان مدتی است که من شیفته این دست پخت تیم کوک شدم ولی چون خودم اندروید داشتم در مورد این گوشی اطلاعات زیادی ندارم جز اطلاعاتی که شما دوستان برای راهنمای بقیه میزارید و من هم سعی میکنم از نظرات بسیار خوب شما استفاده کنم و یه مقدار معلوماتم را در مورد این گوشی زیاد کنم.
الان یه سوال از دوستان گرانقدر خودم دارم و اگر زحمتی نیست کامل و جامع راهنمایم کنید که به مشکل نخورم. یکی از دوستان من هفته اینده میخواد بره هند ایا صلاح میدونید بگم یهش این گوشیو از هند برام بیاره یا نه در ضمن این دوستمون هم مثل خودم هیچ ااطلاعاتی در مورد این گوشی نداره میترسم جنس بنجول یا کوپی بهش بندازند .اگر جواب دوستان مثبته که این گوشیو بگم از هند این دوستمون برام بیاره یه زحمت بکشید منو راحنمای کنید که من چه جیزهایرو بهش گوشزد کنم که اونجا کلاه سرش نره و بتونه یه خرید عالی داشته باشه واگر هم نظراتتان منفی است با دلیل بهم بگید . مرسی از همه دوستان که وقت گزاشتن یا حق

Lenovo S930 Lenovo S930

1392/10/1 سلام دوستان بین این گوشی والکاتل one toch hero کدوم بهتره .دلیلشم بگید ممنون میشم الان چند ماهی هست دنبال یه گوشی با صفحه نمایش بزرگ و دو سیم کارته میگردم ولی چیزی پیدا نکردم برام برندشم مهم نیست ..فقط قیمتش معقول باشه وبتونم 2 الی 3 سالم باهاش کار کنم. ممنون میشم بدون تعصب رویه برندی راهنمایم کنید. با تشکر از دوستان.

Alcatel One Touch Hero Alcatel One Touch Hero

1392/9/13 سلام مصطفی جان گویا اطلاعات جنابعالی در مورد این گوشی زیاد است . ممنون میشم منو راهنمای کنید.گفتید این گوشی امکانات خیره کننده ای داره اگر زحمت نیست میشه یه توضیحه کامل و جامع بدهید در مورد این امکانات. و مطمعنا این گوشی اگر وارد ایران بشه قیمتش بالای 1500000 هست . ایا با این قیمت ارزش خرید داره یا نه .؟؟؟؟؟؟؟
من زیر کامنت شما یه کامنت گزاشتم واز بچهه ها نظر خواستم ولی گویا کسی نظری نداشت وراهنمای نکرد اگر شما در موردی کامنت زیری من نظری دارید و میتوانید راهنمای بفرماید خوشحال میشم بشنوم.
با تشکر از دوست عزیزم.

Alcatel One Touch Hero Alcatel One Touch Hero

1392/9/8 سلام دوستان یه راهنمای از شما میخوام. من دنبال یه گوشی 2سیم عالی میگردم که قیمتش هم مناسب باشه 2تا3 سالم کارمو راه بندازه اول نظرم رو همین گوشی بود که دوستان فرمودن گوشیه ضعیفی هست . الان سامسونگ گلگسی گرند 2 معرفی کرده به نظرتان این گوشی چطوره . در ظمن یه گوشی با صفحه نمایش بزرگ مد نظرم هست این گوشی الکاتل خیلی چشمم گرفت که متاسفانه فرمودن ضعیفه. بتوانید بدونه تعصب وجامع راهنمای کنید ممنون میشم. که هر موقع از این گوشی که معرفی کردین استفاده کردم به یادتون بیفتم ودعاتون کنم. مرسی از کمک سبزتان :-)

Alcatel One Touch Hero Alcatel One Touch Hero

1392/8/28 نوشتن ادرس.
ال دیجیتال

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1392/8/23 سامی جان منظورتون چیه که فرمودین شارژ گوشی را بین 40 تا 85 نگه دارید و ماهی یکبار فول شارژ کنید؟
شارژ گوشی که داره تمام میشه میزارید تا فول بشه .به نظر شما گوشی که شارژش فول نشده و از شارژ بکشید ضرر به گوشی نمیزنه؟
لطف میکنید در مورد این نظرتان بیشتر توضیح بدید تا من هم استفاده کنم؟
با تشکر

Alcatel One Touch Hero Alcatel One Touch Hero

1392/8/22 عضر HMDجان 2سوال یادم رفت ازخدمتت ب‌برسم.
ادامه 3 سوال قبلی :0
4.جنسه بدنه چه.
5.ساخت کدوم کشوره.
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی :)

Alcatel One Touch Hero Alcatel One Touch Hero

1392/8/22 اقای HMD بابت راهنمای کردید سباس گذارم. ازتون چندتا سوال دیگه دارم اگر زحمتی نیست.
1.تونظرات که در مورد گوشیهای دو سیم اختیاری میخوندم کاربران میگفتن وقتی کسی با این گوشیها تماس میگیره خط دیگه دایورت میشه و هزینه میندازه که من متوجه نشدم منظورشان چیه؟؟؟؟؟:(((((((((
2.از نظر کیفیت خود گوشی وکیفیت باتری تو چه سطحی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3. تقریبی میدونید وارد ایران بشه تو چه قیمتی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شرمنده سوالهام خلی زیاد شد.
تشکر;)))))))))))))))))

Alcatel One Touch Hero Alcatel One Touch Hero

1392/8/21 این سوال اقابژمان منم دارم.

Alcatel One Touch Hero Alcatel One Touch Hero

1392/8/21 سلام دوستان من تازه به جمع شما وارد شدم.من خیلی وقت دنبال یه گوشی 2سیمکارته عالی میگردم نظر شما عزیزان در مورد این گوشی چیه. وچه زمانی وارد ایران میشه . و تو چه رنجه قیمتی هست. مرسی از راهنمایتان.
در آخر هم از مسولان این سایت بسیار خوب تشکر میکنم.
یا حق
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا