مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : EHSAN Y
  • تاریخ عضویت : 1392/8/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/11/26 سلام
دوستان امروز ۲۶ بهمن بعد از مدت ها ابدیت اندروید 9 واسم اومد ولی بیلدی که واسم اومده 159 و از طریق خود گوشی پیغامش واسم اومد در صورتی که بعضی از دوستان هم واسشون اومده ولی بیلد 177 یک بارم واسه این که پاک بشه بازگشت به تنظیمات کارخانه کردم ولی ابدیتش بازم واسم اومد لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.

Samsung Galaxy J7 Samsung Galaxy J7

1394/11/24 سلام دوستان من این گوشی را دو هفته ای هست که خریدم درباره نظر بعضی از دوستان باید بگم که درباره باطری نور صفحه خیلی تعصیر داره این گوشی به هیچ عنوان چهار هسته دیگش روشن نمی شه مگر این که کارش خیلی سنگین باشه و همیشه چهار هسته اش روشن بقیش خاموش من با این بازی مثل اسفالت8 gta5کلش ودیگه چیزی های دیگه را امتحان نکردم این گوشی تو بنچ مارک ها که دیدم اندرویدش 32بین ولی خود سخت افزار گوشی 64بیت و این خیلی بده چون بازم تو سرعت گوشی تعصیر داره پیش موبایلی رفتم گفت که این گوشی ازotgپشتیبانی می کنه اول باورم نشد چون تو سایت های معروفم از این قابلیت ذکر نشده بود من با دلیل مدرک می توانم بتون ثابت کنم که داره و واقعا کار میده روی گوشی های مدلj5-j1aceامتحان کردم حتی فروشنده گفت که حتی مدل کور پرایم هم کار میده ممنون.

Honor 4X Honor 4X

1394/2/27 سلام دوستانی که میگن این گوشی ازotgساپورت نمی کنه در اشتباه می کنن من تو سایت رسمی www.gsmarena.comدیدم که تو قسمت مشخصات USBنوشته بود کهmicroUSB v2.0, USB Hostبرید خودتون ببینید اینم لینکشhttp://www.gsmarena.com/huawei_honor_4x-6754.php

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/1/20 http://www.aparat.com/v/MZQo6شرکت SquareTrade گلکسی اس6 اج، آیفون 6 پلاس و اچ‌تی‌سی وان ام9 را در دستگاه تست خمش جدید خود قرار داده تا مقاومت آنها را بسنجد.
بچه ها حتما ببینید اگه تو انتخابش شک دارید

Huawei MediaPad X2 Huawei MediaPad X2

1393/12/26 سلام به دوستان خوبم به نظر من تو بعضی از شاهکار های که هواویی انجام میده کابل otg را ساپورت نمی کنه برای این شرکت خوب نیست چون ارزش خرید را میاره پایین چون الان روقبا بیشتر این امکان را توی گوشی ها وتبلت شون ساپورت می کنه و بیاد به جای این که تقلید کنه بیاد به امکانات گوشی های دیگه توجه کنه وسعی کنه از نظر سخت افزار قویتر کنه

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/12/1 با آمدن نوت4 در بازار ها و وجود نسخه های مختلفی از این گوشی حتما برای شما نیز سوال شده است این نسخه ها چه فرق هایی با هم دارند اگر میخواهید بدانید پیشنهاد میکنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.
همانطور که میدانید نوت4 از دو نسخه پردازنده بهره میبرد یکی با پردازنده ساخت کوالکام اسنپ دراگون 805 و دیگری اکزینوس ساخت سامسونگ با معماری 64 بیت برای نوت4 سامسونگ نسخه های مختلفی برای مناطق مختلف در نظر گرفته است که در پایین بریایتان لیست میکنیم.
مدل N910S: پردازنده شرکت کوالکام، اسنپدراگون 805، فرکانس هر هسته 2.7 گیگاهرتز، 4 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Adreno 420، سنسور دوربین ساخت سونی ،پشتیبانی از نسل 4 یعنی 4G
مدل N910c: پردازنده شرکت سامسونگ، ایگزینوس 5433، پردازنده مرکزی با فناوری big.LITTLE شرکت ARM، دارای 2 پردازشگر 4 هسته‌ای، 4 هسته به فرکانس 1.3 گیگاهرتز از نوع Cortex A53 و 4 هسته به فرکانس 1.9 گیگاهرتز از نوع Cortex A57، پردازشگر گرافیکی Mali-T760 پشتیبانی از نسل 4 ،سنسور دوربین ساخت سامسونگ مشابه (S5 (ISOCELL

مدل N910F: مشخصات مانند مدل S برای منطقه اروپا

مدل N910H :آسیا و اقیانوسیه مشخصات مانند سری C با این تفاوت که از 4G پشتیبانی نمیکند

مدل N910FD :مشخصات مانند سری S برای کشور امارات متحده عربی

مدل N910FQ : مانند سری S برای کشور ترکیه

مدل N910G :مانند سری S برای منطقه سنگاپور ،هند ،استرالیا

مدل N910U :مانند سری C برای کشور های هنگ کنگ ، تایوان ،استرالیا ،نیوزیلند ، شیلی

مدل N910W8 :مانند سری S برای منطقه آمریکای شمالی
نکته: همونطور که همگی مطلعید گلکسی نوت 4 سامسونگ در دو نسخه 8 هسته ای Exynos و 4 هسته ای Snapdragon به بازار عرضه شده ولی متاسفانه تابحال نسخه های Exynos گوشی های سامسونگ از نظر کاستوم رام ضعف داشتند. به طور مثال نسخه Exynos گلکسی نوت 3 در فروم معتبر XDA کاستوم رامهای کمی دارد.
در مقابل نسخه Snapdragon که CPU کمی ضعیف تر دارد از نظر کاستوم رام واقعا خوب پشتیبانی میشود.
البته تنوع این سری بسیار زیاد بوده ما در اینجا مهم های آن را جمع آوری کرده ایم البته ممکن است اشتباهات جزئی این اطلاعات داشته باشید چون این اطللاعات از منابع زیادی گرد آوری شده است .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/12/1 این مثال در مورد فبلت برتر سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۴ نیز صادق است و این دستگاه هوشمند نیز یا به تراشه چهارهسته‌ای اسنپ دراگون ۸۰۵ و یا تراشه هشت هسته‌ای Exynos 7 تجهیز شده است که بسته به بازارهای مختلف می‌توانید آن‌‌هارا تهیه کنید.

معمولا بازارهای آمریکا از نسخه اسنپ‌دراگون استفاده می‌کنند و این درحالیستکه مدل Exynos در قسمت‌هایی از اروپا، آسیا و آمریکای لاتین به فروش می‌رسد.

بر روی کاغذ، تراشه‌های یادشده تفاوت‌های زیادی باهم دارند. اسنپ‌دراگون ۸۰۵ برپایه پردازش چهارهسته‌ای طراحی شده و این درحالیستکه Exynos 7 Octa از هشت هسته بهره می‌برد که به دو قسمت چهارهسته‌ای تقسیم شده‌اند. به طور کلی همه هسته‌ها در شرایطی که مورد نیاز است فعال خواهند شد. هسته‌های تراشه کوالکام می‌توانند تا فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز عمل کنند و جفت هسته‌های Exynos نیز می‌توانند به ترتیب به سرعت‌های ۱.۹ و ۱.۳ گیگاهرتز برسند.

این تراشه‌ها پردازنده‌های گرافیکی متفاوتی نیز دارند. Adreno 420 و Mali-T760 به ترتیب در اسنپ‌دراگون ۸۰۵ و Exynos 7 به کار گرفته شده‌اند. خوشبختانه هردو مورد یادشده می‌توانند از صفحات نمایش QHD به خوبی پشتیبانی کنند و با OpenGL ES 3.1 و Direct3D 11.2 نیز مشکلی ندارند اما تفاوت‌های موجود در میزان کلاک و طراحی آن‌ها ممکن است باعث بروز نتایج و کارایی‌های متفاوت آن‌ها شود.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/12/1 نتیجه‌گیری

اگر بخواهیم به یک جمع‌بندی کلی برسیم باید اذعان کرد که گلکسی نوت ۴ مجهز به Exynos Octa 7 نتیجه بالاتری را از نظر نتایج محاسباتی به دست آورد و کارایی رم بالاتری داشت که این مسئله به منزله سرعت بیشتر در اجرای برنامه‌ها و زمان کم‌تر در بارگذاری آن‌هاست. معماری ۶۴بیتی در نسخه اکسینوس فعال نیست و البته هنوز مشخص نیست در اندروید ۵ تغییری در آن حاصل شود.

از سوی دیگر مدل مجهز به اسنپ دراگون ۸۰۵ در نتایج بنچمارک‌های گرافیکی آمار بهتری بدست آورد که این نشان‌دهنده کارایی بهتر در اجرای بازی‌های گرافیکی است. همچنین احتمالاً پشتیبانی کاستوم‌رام‌ها نیز در این نسخه بهتر خواهد بود.

مدنظر داشته باشید که هر دو دستگاه از توانایی خارق‌العاده‌ و حتی بیش از حد نیاز کاربران برخوردارند و این سوای مسئله تراشه استفاده شده در این دستگاه‌هاست

Samsung Galaxy Ace 3 Samsung Galaxy Ace 3

1393/11/14 دوهسته ای

Honor 3C Honor 3C

1393/11/13 البته من این را نگفتم یکی از دوستان گفت گفتم شاید به کارتون بیاد

Honor 3C Honor 3C

1393/11/12 سلام
دوستانی که گفتند GPS گوشی خودبخود روشن میشه باید برن توی Location service و قسمت Access my Location رو خاموش کنن و تیک های دیگرشو هم بردارن.
بعضی دوستان هم گفتن با 3G گوشی مشکل دارن باید در قسمت mobile network setting تیک مربوط به قسمت use only 2G networks رو بردارند.
تنظیمات مربوط به GPRS هم باید دستی وارد بشه که برای سه اوپراتور تلفن همراه اندکی متفاوت هستش.
امیدوارم مفید باشه.
موفق باشید.

Honor 3C Honor 3C

1393/11/12 در جواب Ebrahim Jafari که گفته بودند: [گوشی تقلبی این مدل تو بازار زیاد هست اونایی که آیکون Dialer شون (همون آیکون سبز رنگ ردیف پایین سمت چپ منو اولین عکس این گوشی توی همین صفحه ) شکل کیوسک تلفن هست رو نخرین. آیکون Dialer باید مثل همینی باشه که تو تصاویر همین صفحه هست (یک مربع سبز که شکل یه گوشی تلفن سفید رنگ وسطش هست)اونایی که آیکون Dialer شون (همون آیکون سبز رنگ ردیف پایین سمت چپ منو اولین عکس این گوشی توی همین صفحه ) شکل کیوسک تلفن هست رو نخرین. آیکون Dialer باید مثل همینی باشه که تو تصاویر همین صفحه هست (یک مربع سبز که شکل یه گوشی تلفن سفید رنگ وسطش هست)
دوست عزیز، لطفا اطلاعات نادرست به دیگران ندید، وقتی اطلاعات درستی نداری!!
شکل آیکن Dialer یا "شماره گیری" گوشی مربوط میشه به تنظیمات Theme(طرح ها) اون.
این گوشی دارای 3 نوع تم (Themeیا طرح) هست.
ایکون theme یا "طرح ها"رو بزن.
3 نوع تم میبینی.
هرکدوم از تم ها رو که انتخاب کنی، شکل همه آیکونها عوض میشه. از جمله آیکون Dialer یا "شماره گیری" که عوض میشه.
موفق باشید

Honor 3C Honor 3C

1393/11/12 دوستان بیلد نامبر 127 B نخرید بیشتر مشکلاتی که گفته شده مثل داغ کردن یا مشکل باطری تو انر 3C مربوط ب این بیلد نامبر هست . تو بازار دو نوع جعبه هست از لحاظ برچسب: یه مدل دوتا برچسب داره یکی روی درب جعبه و یکی کنار جعبه که اکبندم نیست خوده فروشنده ها یه برچسب درست کردن که دوطرفه جعبه میزنن و ب عنوان اکبند میفروشن که بیلد نامبر 127 B هستش.اما جعبه اصلی یه برچسب بزرگ کنارش داره که هم اطلاعات گوشی روش هست وهم نقش پلمپ (اکبند)بودن گوشی رو داره.

Honor 3C Honor 3C

1393/10/13 با سلام
1.کیفیت صفحه نمایش خوب
2.سرعت بالا و اجرای گرافیکی ترین بازی ها در واقع تمام بازی ها
3.دوربین عالی با عکاسی در حالت بیوتی که چهره رو زیبا مینداره
4.بدون هنگ و سرعت بالا به دلیل رم بالا
5.نداشتن NFC و 4g که فعلا اهمیتی ندارند.
6.داشتن رادیو
7.صدای کاملا شفاف و با کیفیت و بلندی متوسط رو به بالا
8.زیبایی بی نظیر
9.با دو بار ضربه روی صفحه نمایش،صفحه نمایش روشن میشه و قابلیت های دیگر شبیه این داره
10.باتری خوب نسبت به بقیه گوشی ها
11.قیمت مناسب من فکر نمیکنم با گوشی 1.5 میلیونی فرقی داشته باشته حد اقل در کاربرد غیر از موارد NFC و 4g که حالا حالاها کاربدی تو ایران نداره.و در مورد دوربین جلو و دو سیم کارته بودن و بیرون بودن دکمه همو اسکرین بیرون از صفحه نمایش و ... از اونا سرتره.
12.دوربین جلو 5 مگا پیکسل و کیفیت عالی
13.امکانات فراوان که رابط کاربری هواوی میده مثل بلک کردن شماره تلفن.عکس برداری ساده از صفحه نمایش.گالری با دسته بندی عالی و از همه مهم تر کیبورد فوق العاده هوشمند و...
14.دو سیم کارته بودن گوشی با کیفیت آنتن دهی عالی
15.مقاومت بالای لنز دوربین در مقابل خط و خش البته با پارچه لطیف تمیز بشه بهتره
16.دکمه لمسی بیرون از صفحه نمایش داره و این یعنی فضای صفحه نمایش رو نمیگیره و این یعنی صفحه نمایش بزرگتر و عملا کار با گوشی سریعتر میشه
17.صفحه نمایش 5 اینچ که از نظر من بهترین سایز برای صفحه نمایش از نظر کاربرد هست
18.نازک بودن گوشی و خوش دست بودن آن
19.کیفیت صدای هندزفری بالا ،بلندی متوسط رو به بالا
20.قابلیت جابه جایی برنامه از جافظه داخلی به خارجی که اینجور میتونی هر تعداد برنامه بخواین نصب کنید و اندروید 4.2 که تمام برنامه ها رو اجرا میکنه.
در نهایت اینکه این گوشی بیش از قیمتش ارزش خرید داره و واقعا راضیتون میکنه و راضیتون نگه میداره.
با تشکر از شرکت هواوی بابت ارائه این گوشی با قیمت مناسب

Honor 3C Honor 3C

1393/10/13 قابل توجه دوستانی که میگن این گوشی داغ میکنه
دوست من ، نگران نباش اونقدی داغ نمیکنه که دستت بسوزه
cpu چهار هسته ای توی یه گوشی با ضخامت نسبتا کم مطمئنا داغ شدنش ملموس تره . خاصیت cpu چهار هسته ای داغ شدنشه غیر از آیفون همه گوشی ها cpu شون داغ میکنه این از این .
همه بازی های سنگین رو اجرا میکنه
بنچمارک توی Antutu شده ~ 19 هزار در مقایسه که از نکسوس 4 گوگل بالاتره
فوکوس دوربینش عالیه . نوردهی عالیه ، فیلم برداری فول اچ دی واقعا استاندارده
ورژن 4.4.2 که اخیرا براش منتشر شده قابلیت تمرکز فوکوس + تغییرات نرم افزاری به دوربینش اضافه شده که این واقعا خوبه
تنها ایرادش شاید همون استعداد بالای صدمه دیدن بدنه باشه که با یه کاور مشکلتون حل میشه

Honor 3C Honor 3C

1393/10/13 سلام من این گوشی رو حدود 3 ماهه از دیجی گرفتم.گوشی فوق العاده ایه.در رابطه با رایتل و ایرانسل 3G بعضیا سوال داشتن.باید بگم که بدون هیچ مشکلی جواب میده.سرعت عملکرد گوشی بسیار بالاست و کار باهاش بسیار لذت بخشه.کیفیت دوربین جلویی در حد عالی هست و دوربین پشتی اون هم خوب.به این دلیل عالی نیست چون تصویر رو وقتی زوم میکتی حالت نقطه نقطه داره.البته به شرایط محیط بستگی داره ولی این مشکل در دوربین جلو وجود نداره ولی در کل عالیه.در ضمن مموری 32G رو راحت ساپورت میکنه بدون اینکه در عملکردش مشکلی داشته باشه.داغ کردنش اصلا به چشم نمیاد و خیلی خیلی نادر هست که در مقایسه با گوشی های دیگه میشه گفت اصلا داغ نمیکنه.من قاب ژله ای گذاشتم و اصلا چیزی حس نمیکنم.اینکه چراغ های زیر دکمه برگشت و.. روشن نمیشه به نظر من مزیت بزرگیه.چون کاملا باهاش عادت میکنید و مخصوصا توی شب چشم رو اذیت نمیکنه و تصویر یک صفحه نمایش بزرگ رو به شما القا میکنه.تنها مشکلی که من داشتم این بود که من نتونستم راهی پیدا کنم واسه قطع کردن صدای گرفتن عکس.این صدا حتی در حالت سایلنت هم وجود داره و از دوستانی که را هش رو پیدا کردم تقاضا میکنم منو راهنمایی کنن.سپاس

Honor 3C Honor 3C

1393/10/13 من میخوام یه بررسی کامل از این گوشی بدم. امیدوارم بدردتون بخوره
من حدود 20 روزه این گوشی رو خریدم بدون گارانتی با لوازم جانبیش. البته سفیدش ارزون تره.
در نگاه اول این گوشی خیلی شیکه. هم مارک هواوی روش نیست و هم صفحه نمایشش تقریبا مشکیه که گوشی یکدست میشه. خیلی باریک و با اندازه مناسب که راحت توی جیبب میشه. بدون نور بودن کلیدهای پایینش هم به نظر من مزیته چون گوشی در حین کار کرن کاملا یکدسته. ولی اگه اونا روشن میشدن یکدست بودنش از بین میرفت. به مرور زمان هم عادت میکنید و کار کردن توی شب براتون راحت تر میشه. قاب پشتی هم خیلی اثر انگشت جذب میکنه و اگه باهاش مشکل دارید، سفیدشو بگیرد. البته این مشکل با یه گار حل میشه.
- در مورد صفحه نمایش: باید بگم 5 اینچ و فوق العاده است. مخصوصا اگه قبلش بایه گوشی tft کار کرده باشید مجذوبش میشید. تراکم پیکسلیش هم طبق اون چیزی که توی انتوتو گفته بود 320 هستش. تصاویر و رنگها رو خیلی طبیعی نشون میده طوری که مجذوب میشین. از نظر تاچ واقعا عالیه طوری که بعضی وقتا بدون برخورد انگشت و از طریق حرارت، تاچ عمل میکنه. صفحه ضد خش نیست و باید براش یه محافظ بگیرید. من خودم گلس خریدم که هم راحتر تمیز میشه میشه و هم تاچ بهتره عمل میکنه
درمورد دوربین و فلاش: دوربین اصلی برخلاف اون چیزی که میگن دوربینش 8 واقعی نیست، واقعا 8 ِ ولی بعضی اوقات نویز داره که اونم بخاطر محیطه ولی کیفیتش زمانی معلوم میشه که باهاش فیلم برداری کنید مخصوصا توی یه جای شلوغ و اونا رو با ام ایکس پلیر ببینید. اونایی هم که با ام ایکس مشکل دارن، یا کدک هاتون مشکل داره و یا تنظیمات ام ایکس که با یه خورده دستکاری حل میشه. درمورد سلفی هم 5 هستش و حرفی برای گفتن نمیزاره. قابلیتهای زیادی هم دوربینش داره که مهمترین اونا یکی پانوراما، عکس برداری با صدا و حالت چند زاویه است. فلاشش هم واقعا قدرتمنده. طوری که اگه توی یه جای کاملا تاریک عکس بگیری، تصویر رو خیلی خوب و با جزیئات نشون میده.
- سخت افزار: 4 هسته ای با فرکانس 1.3 که هنگی توی کارش نیست و توی کارای سنگین یه خورده داغ میشه که اونم مشکلی نیست. به اون چیزی هم که میگن پردازنده فلانه گوش نکنید. مدیاتک امتحانشو پس داده ولی به پای اسنپ 600 نمیرسه. البته اکثر گوشی های میان رده اسنپ 400 دارن که پردازنده هانر از اونا سرتره. بازی زیاد سنگینی روش امتحان نکردم چون هم باتری رو زیاد میکشه و هم کلا گوشی برای بازی نیست!! تنها بازیهای hd که روش امتحان کردم need for speed و shadow fight بود که به راحتی اجراشد. پردازنده گرافیکیش هم خوبه. توی انتوتو نمره 4900 گرفت که راضی کننده است. رم هم باید بگم در حالت عادی حدود 800 تاش پره که عادیه و 1200 خالی میمونه که خیلی عالیه. طبق چیزی که من توی بنچمارک دیدم، سرعت رمش از xperia z2، htc one m8 ، galaxy s5 ، lg g2 و خیلی دیگه از پرچمداران بطور محسوسی بیشتر بود که برای خودم جای تعجب داشت. الان رم زیر 1.5 واقعا توی گوشی اندروید جواب گو نیست و موقع کار یا بازی سنگین باید رستارت کنید تا رم یه خورده خالی بشه تا بتونین باهاش بازی سنگین کنید. هواوی واقعا کارش درسته :-)
- سیستم عامل: نسخه 4.2.2 روش نصبه که تا چند وقت دیگه 4.4.2 براش میاد. اینترفیس گوشی با رابط کاربری Emotion 2.0 واقعا زیباست و شبیه اپله!!! به هیچ لانچری هم نیاز ندارید. خودِ گوشی هم سه نوع تم گذاشته که به سلیقه خودتون میتونین کی رو بزارید. البته توی نسخه 4.4.2 ، هم چندتا تم اضافه میشه و هم با Emotion 3 واقعا زیباتر میشه

Honor 3C Honor 3C

1393/10/13 انواع مدلهای گوشی Honor 3C 3G و اختلاف بین آنها

این گوشی تو مدلهای H30-U10, H30-T00 و H30-T10 و H30-L02 و H30-U00 و H30-L01 وجود دارد.اغلب آموزش ها برای گوشی Honor 3C H30-U10 که نسخه بین المللی نامیده می شود نوشته شده اما اموزشهایی مانند اپگرید از sd card یا فلش توسط فلش تولز برای انواع دیگر نیز قابل استفاده میباشد.پس لطفا نوع گوشی حتما بررسی کنید تا به مشکلی برنخورید.

H30-U10 که دو نوع مختلف دارد:

نسخه بین المللی :این نسخه با بوتلودر بسته (لاک) در بازار وجود دارد اکثر گوشیهای موجود در ایران نیز از این نوع هستند(بیلد نامبر نسخه بین الملل بصورت H30-U10 V100R001C900B1XX میباشد).برای این مدل رامهای کارخانه ای b108 و b110 و b113 و b115 موجود میباشد.

نسخه چینی:این نسخه با بوتلودر باز (آنلاک) در بازار وجود دارد بیلد نامبر نسخه بین الملل بصورت H30-U10 V100R001CHNC00B1XX میباشد)

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1393/3/29 سلام خدمت دوست عزیزگوشیI9506هنوز توایران نیامده دورش را خط بکش گوشی مدلI9502اگر با این ها مقایسه کنی می بینی که به پای بقیه گوشی های که گفتی نمی رسه گوشی مدلI9505بهتر از بقیه است وی بعضی هامیگن مشگل باتری داره ولی گوشی مدلI9500فکر کنم بهتر باشه ولی یه فرقی بین دو مدل اخر هست که مدلI9505فقط سپیوش همون سرعتش بهتر ازمدلI9500
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا