مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : موعود س
  • تاریخ عضویت : 1392/8/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Asus PadFone Infinity 2 Asus PadFone Infinity 2

1392/8/30 خب اگه شما تبلت هم ندارید و به نظر خودتون یه تبلت هم نیاز دارید،پدفون ها بهترین گزینه ها هستند،اخه هر جور هم حساب کنید شما یه موبایل و یه تبلت با این سخت افزار و کیفیت ساخت نمیتونید پیدا کنید،خب طبیعی هست که قیمتش یه کم بالاتر باشه،آخه دارید پول یه تبلت و یه موبایل رو با هم میدید.اون دوستانی هم که میگم نمیشه با تبلتش جداگانه کار کرد،جواب من به اون ها اینه:شما همیشه هم زمان با تبلت و موبایلتون کار میکنید؟؟؟خب مسلمه که نه!!!شما یا میرید یه کار رو با موبایل انجام بدید یا هم میاید و با تیلت کار های دیگتون رو انجام میدید دیگه!!!
از نظر گارانتی که ایسوس یه گارانتی خیلی معتبر هم برای تبلت ها و پدفون ها وهم برای لپ تاپ هاش داره به نام سازگار!که میتونید برید در موردش خوب تحقیق کنید و میبینید که از معتبر ترین گارانتی های کشور هست.
در آخر هم اگه بتونید همین مدل رو بگیرید(البته الآن قیمتش یه کم بالاست و پایین تر میاد)(New padfone infinity)تمام مشکلات مدل های قبلی مثل پشتیبانی نکردن از کارت حافظه هم توش حل شده.

در کل برای کسانی که هم تبلت و هم موبایل رو یکجا میخوان،به نظر من از نظر سخت افزاری و قیمت "بهترین" گزینست.

Asus PadFone Infinity 2 Asus PadFone Infinity 2

1392/8/19 با سلام؛
من فکر میکنم که میخواین از دیجی کالا بخرید،با قیمتی که دیجی کالا زده خوبه،ولی بیشتر از2200 نمیارزه!
داک تبلت این گجت وظیفه بزرگ کردن و تبدیل گوشی به تبلت رو داره،که البته به اضافه صفحه نمایش،یه باتری داخلی هم داره که میتونه گوشی رو هم در صورت نبودن شارژر،شارژ کنه.
"پدفون 2" 100% از اس3 بهتره،2 گیگ رم داره در مقابل 1 گیگ اس3؛پردازنده ها هم تقریبا مساوی هستند،پردازنده گرافیکی اس3 یه کم بهتره ولی نه خیلی.

البته با این موضوع رو در نظر داشته باشید که رزولوشن داک تبلت پدفون2،(1280*800)هست و تراکم پیکسلی پایین 169 ppi رو داره که موجب میشه خیلی راحت پیکسل ها دیده بشن و پردازنده گرافیکی هم برای جبران این نقص،کنار همه پیکسل ها "سایه" زیادی بزنه تا تراکم پیکسلی پایین،معلوم نباشه.

Asus PadFone Infinity 2 Asus PadFone Infinity 2

1392/8/14 احتمالا اون padfone infinity معمولی بوده!چون نسخه جدیدش(NEW)هنوط دو ماه هم نمیشه که معرفی شده،چه برسه به این که شما بتونی تو بازار باهاش کار کنی!!!
نسخه جدیدش به جای اسنپ دراگون600،اسنپ دراگون800 داره و رم هم به جای LPDDR2،به LPDDR3 تبدیل شده که سرعتش خیلی بیشتره،به اضافه اینکه قابلیت نصب کارت حافظه هم بهش اضافه شده.

Asus PadFone Infinity 2 Asus PadFone Infinity 2

1392/8/13 اگه بدون داک باشه که اصلا2200 نمیارزه!!!
با این قیمت آدم میتونه نوت3،Z1 و حتی لومیا1020 بخره!!!!

Asus PadFone Infinity 2 Asus PadFone Infinity 2

1392/8/11 شما از ایران خریدی یا از خارج برات آوردن؟؟؟

Asus PadFone Infinity 2 Asus PadFone Infinity 2

1392/8/9 سلام دوستان عزیز،
این گجت در بازار جهانی عرضه شده آیا؟؟؟اگه آره،قیمتش به دلار چه قدره؟؟؟
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام