مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mh m
  • تاریخ عضویت : 1392/8/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/7/2 سلام دوستان من بین j7 pro و c5 pro گیر کردم اساتید محترم کدوم رو پیشنهاد می دن؟

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/3/23 مشکل تاچ رو من بررسی کردم دقیقا اینجوریه که این مشکل وقتی هست که توی اندروید 4.3 زبان گوشیتون رو فارسی کنید و اون رو در حالت افقی قرار دهید بعد دکمه هوم رو فشار داده و به سمت چپ بکشید (برای آوردن جستجوی گوگل) اون موقع متوجه می شوید نه تنها جستجوی گوگل نمیاد بلکه تاچ گوشیتون هم دیگه کار نمی کنه تا اینکه صفحه رو یک بار خاموش و روشن کنید اما توی زبان انگلیسی این مشکل وجود نداره.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/7 سلام از اطلاعات مهم گوشیت(عکس فیلم شماره و ..) روی مموری کارت بکاپ بگیر بعد توی کامپیوتری با آنتی ویروس به روز شده کپی کن و بعد همه رو اسکن و ویروس یابی کن بعد مموری و حافظه داخلی گوشیت رو فرمت کن و گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه بزن تا گوشیت به روز اول برگرده.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/11/11 سلام
ببینید دوستان بهتره درمورد برند های مختلف بدون تعصب نظر بدیم هر برندی مزایا و معایب خودش رو داره(مثلا صفحه کلید xperia خیلی عالیه) من زیاد در این مورد تحقیق کردم:
توی اندروید 4.1 به بعد می شه برنامه ها رو به حافظه خارجی انتقال داد اما متأسفانه شرکت های sony و HTC این قابلیت رو بستن و با توجه به اطلاعات گوشی 2014 sony به نام xperia T2 انگار قرار نیست این مشکل مرتفع بشه می تونید از لینک http://www-support-downloads.sonymobile.com/d5322/whitepaper_EN_d5322_xperia_t2_ultra_dual.pdf با خواندن قسمت memory in android device به این موضوع پی ببرید.
به دلایل زیر این مشکل مشکل بزرگی حساب می شه:
1- همه گوشی ها حافظه زیاد برای انتقال برنامه ندارند.(مثلا حافظه در دسترس کاربر xperia M یا xperia C فقط 1.2G هست)
2- حافظه داخلی خیلی سریع و قبل از اینکه فکرش رو بکنید توسط نرم افزار هایی مثل whats app و wechat و ... و نرم افزار album (فایل های .temp ) یا دیتا و گزارش بقیه نرم افزار ها پر می شه.
من خودم تصمیم داشتم xperia M و بعد xperia Z1compact بگیرم اما واقعا نمی دونم با این مشکل چجوری کنار بیام و نمی خوام روت هم کنم.
این رو هم بگم که توی برند های سامسونگ هوآوی و GLX این مشکل وجود نداره.
این نوشته کاملا بدون تعصب بود و بنده خواستم نتیجه تحقیقم رو در اختیار دوستان قرار بدم.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1392/8/9 مدل مشابه اون xperia m فقط 2g حافظه در دسترس کاربر داره
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام