مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : اهورا ک
  • تاریخ عضویت : 1392/7/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 32

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد

Xiaomi Poco X3 NFC Xiaomi Poco X3 NFC

1400/6/15 من و همسرم یرای اولین بار رفتیم سراغ برند شیائومی. قبل از اون سامسونگ و هواوی و آنر داشتیم. اکثر گوشی هایی هم تا الان داشتم تو رنج حدود 6 تا 10 تومن بوده. من گوشی POCO X3 رو یک گوشی تمام عیار میدونم که اگه بخوام اونو با مشابهش تو برند سامسونگ مقایسه کنم باید سراغ گوشی های بالای 10 میلیونی رفت. این گوشی از هر لحاظ نه خوب بلکه عالی عمل کرده و واقعا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمیزاره. طراحی بدنه این گوشی واقعا زیبا و خاصه بطوریکه هرکسی که اونو تو دست شما ببینه بی شک میخکوبش میکنه. صفحه نمایش با اینکه LCDهست ولی جدا کیفیت عالی و بی نظیری داره و قابلیت 120 هرتزی هم که دیگه گویای همه چیزه. گوشی بسیار روون و فوق سریع که من به شخصه هیچگونه هنگی ندیدم. اسپیکرهای استریو این گوشی صدای فوق العاده بلند و همچنین با کیفیتی ارائه میدن که مشابه اونو به هیچ عنوان تو گوشی دیگه ای پیدا نخواهید کرد. باطری گوشی در نگهداری شارژ بسیار موفق عمل کرده و شارژر 33.5 واتی اون که دیگه عالیه و توی یک ساعت میتونید از صفر تا صد شارژش کنید. دوربین هم که دیگه محشره و با کیفیت فوق العاده ای که داره مطمئنا شما رو به وجد میاره. درباره دوربین گوشی همین قدر بگم که در مقایسه با دوربین سامسونگ A51 خیلی با کیفیت تر از اون بود و بدون تعصب یه پله ازA51 بالاتر قرار میگیره. در کل این مدل از گوشی های شیائومی واقعا کیفیتی فراتر از تصورتون به شما ارائه میده و شما رو شگفت زده خواهد کرد. بی شک اگه کسی بخواد از این گوشی بد بگه و روش عیب بزاره قطعا قصدی جز تخریب این برند نخواهد داشت...

Honor 10X lite Honor 10X lite

1399/12/25 دوست عزیز من این گوشیو حدود 20 روزه خریدم.قبل از اون سامسونگ مدل A31 خریده بودم که به جرات میتونم بگم بدترین تجربم تو خرید گوشی بوده.مشکلات زیادی از قبیل هنگ کردن،فریز شدن صفحه نمایش،مشکل تاچ که مجبور میشدم گوشیو ریست فکتوری کنم باعث شد تا من گوشی A31 رو بعد از دو هفته بفروشم.وقتی خواستم این مدل گوشی آنرو بخرم دقیقا مثل شما در مورد سرویس های گوگل تردید داشتم که بخرم یا نه.ولی الان با قاطعیت به شما میگم که بهترین گوشی که تا الان(بعد از عوض کردن بالای 30 مدل گوشی) داشتم همین گوشی HONOR 10xlite هست.صفحه بزرگ با کیفیت عالی، طراحی بدنه بسیار زیبا و مدرن و چیدمان به روز دوربین های اصلی، کیفیت ساخت بالای گوشی، دوربین های بسیار با کیفیت اصلی و سلفی، باطری عالی با شارژ سریع 22/5 واتی، اسپیکر قوی و با کیفیت از جمله مزایای این گوشی میباشد.نبودن سرویس های گوگل به هیچ عنوان محدودیتی برای من ایجاد نکرده و من بدون هیچ مشکلی هر کاری که تو گوشی های قبلیم به گوگل وابسته بود رو اینجا هم انجام میدم. این فقط یه جنگ تبلیغاتیه که برای هواوی و آنر راه انداختن وگرنه من کاربر که به شخصه هیچ مشکل و کمبودی در این زمینه احساس نکردم.در ضمن بگم طراحی این گوشی بسیار سرتر از طراحی بدنه گوشی هایی امثال A31 و A51 و A71 و باقی این مدلاست.بدون تردید و نگرانی بخرید...

Samsung Galaxy A31 Samsung Galaxy A31

1399/12/12 این گوشی یکی از بدترین تجربه هایی بود که من تا حالا و بعد از داشتن بالای 40 مدل گوشی باهاش روبرو شدم.دوربین معمولی....باطری بی کیفیت و بدنه با استحکام پایین از جمله ضعف های مشهود تو این گوشی هست.ولی دلیل اصلی که این بحثو مطرح کردم این بود که بعد از حدود یکماه از خرید گوشی، تاچ آن با مشکل اساسی روبرو شد بطوریکه دیگه نمیشد باهاش کار کرد.مجبور شدم بدمش نمایندگی که اونا هم گفتن حدود 20 روز طول میکشه تا تحویلم بدم.واسه همینم گوشی آنر مدل 10x lite که تازه هم تو بازار اومده خریدم.اولش بخاطر نبود سرویس های گوگل تردید داشتم ولی بعدش فهمیدم که واقعا هیچ مشکلی برام در این رابطه پیش نیومد.گوشی آنری که خریدم از هر لحاظ از A31 سرتره و فقط طراحی بدنه و رنگ چشم نواز اون به کل گوشی سامسونگ که داشتم می ارزه.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/11/28 من بعد از حدود یکماه کار با این گوشی به هیچگونه مشکلی برنخوردم.مدل گوشیم 128 ویتنامه.صفحه با کیفیت.تاچ عالی.دوربین های با کیفیت.اسپیکر قوی.سرعت بالا در اجرای برنامه های روزمره.هیچگونه هنگی و باگ.باطری فوق العاده قوی و کاربردی که تا حالا چنین تجربه ای در خصوص نگهداری شارژ نداشتم.در کل میتونم بگم همه جوره از انتخابم راضیم و به بقیه هم پیشنهاد میکنم.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/11/13 من هفته پیش مدل A31 برای همسرم خریدم.دو روز پیش هم مدل A12 رو برای خودم گرفتم.این دو مدلو دقیق با هم مقایسه کردم و نتایج جالبی گرفتم: دوربین A12 جزئیات بیشتری رو ثبت میکنه و زوم بهتری داره.باطری A12 خیلی بهتر شارژ نگه میداره و سریع تر هم شارژ میشه.برتری صفحه نمایش A31 بخاطر AMOLED بودنشه.صفحه نمایش A12 اتفاقا کیفیت خیلی خوبی تو رنج خودش داره و در حد مدل قبلی گوشیم که Y9s بود، هست. طراحی اثر انگشت A12 خیلی خوب عمل میکنه و بسیار کاربردیه در مقابل اثر انگشت A31 خیلی مواقع نمیتونست بخوبی عمل کنه و تاخیر در عملکرد داشت. در انجام کارهای روزمره و بازی های مختلف عملکرد دو گوشی یکسان بود و تفاوت خاصی ندیدم.به شخصه طراحی پشت A12 رو خیلی پسندیدم چون به نظرم دیگه دوره طراحی پشت براق داره تموم میشه و از این حیث این حرکت رو به جلو محسوب میشه. همچنین چیدمان دوربین های A12 زیباتر و منظم تر جلوه میکنه. به نظرم با توجه به رنج قیمتی که مدل A12 داره گزینه بسیار خوبی برای خرید میتونه باشه.امیدوارم نظراتم کمک کرده باشه...

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/7/22 وقتی اطلاعات نداری و دانش یه چیزو بیخود نظر نده و بقیه رو گمراه نکن.کرین 710f تا cat 12/13 رو ساپورت میکنه.داشتن فورجی پلاس برای این گوشی خیلی چیز معمولیه.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/7/22 داره دوست عزیز پردازندش تا cat 12 / 13 را ساپورت میکنه.برای داشتن فورجی پلاس کافیه cat 6 داشته باشه گوشی

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/7/22 دوست عزیز تنظیمات خاصی نداره فعال کردن فورجی پلاس.در مکانهایی که شما شبکه موبایلتون بالاترین سیگنال دسترسی به اینترنت رو دارند به طور اتومات به فورجی پلاس سوئیچ میشه.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/7/21 من الان حدود 7 ماهه این گوشیو دارم.قبلش y9 prime و قبل از اون هم y9 2019 رو داشتم.Y9s نسل تکامل یافته دو سری قبله.از هر لحاظ که فکرشو بکنید.جنس بدنه شیشه.حافظه رم بالاتر.طراحی جایگاه اثر انگشت عالی. و در مورد دوربین چون خودم هر سه مدل رو داشتم با اطمینان میگم که این مدل یه سر و گردن از دو تای قبلی بالاتره.چه عکاسی و چه فیلمبرداری.کیفیت فیلمبرداری حتی بعد از آخرین آپدیت بالاتر هم رفته.خواهشا نظرات گمراه کننده ندین تا بقیه بتونن انتخاب درست بکنند.به نظر شخصی من در حال حاضر Y9s بدلیل پشتیبانی از سرویس های گوگل و امکانات بسیار خوب و طراحی فوق العاده،بهترین گوشی برند هواوی در بازار میباشد.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/4/24 P30 lite به گرد پای این گوشی هم نمیرسه.من هر دوتاشو داشتم.الانم Y9s دارم.از لحاظ صفحه نمایش،دوربین،اثر انگشت و ... این گوشی خیلی سرتره.

Motorola Moto E5 Plus Motorola Moto E5 Plus

1398/3/12 منم با شما کاملا موافقم.این گوشی در کلاس خودش واقعا بی نظیره....

Motorola Moto E5 Plus Motorola Moto E5 Plus

1398/2/15 من این گوشیو حدودا دو ماهه گرفتم.بدون اغراق باید بگم که نسبت به قیمتش بی نظیره و رقیب نداره.کیفیت دوربینش در حد گوشی های پنج شش تومنی بازاره.سرعت گوشی عالی و روان.باطری که اونقدر عالیه که چیزی نمیشه دربارش گفت.کیفیت ساختشم که حرف نداره.فقط یه سوالی از دوستان داشتم چون گوشی برنامه جدا برای گالری نداره عکسهایی که گرفته میشه رو باید در گوگل فوتو مشاهده کنیم.واسه من چندتا از عکسهایی که گرفتم رو نه در گوگل فوتو و نه در برنامه فایل منیجر گوشی باز نمیکنه.راهی هست برای بازیابی عکسهام؟

LG V10 LG V10

1396/1/30 سلام به دوستان عزیز.یه سوال دارم ممنون میشم کمکم کنید.حدودا دو هفته میشه که من این گوشیه بی نظیر رو خریدم.البته مدل 64 گیگ دوسیم که اصل کره هست و طبیعتا بدون گارانتی.همون روز اول یه آپدیت حدود 400 مگی براش اومد که البته ربطی به ارتقای نسخه آندورید اون نداشت و همون نسخه 5.1 باقی موند.تا الانم دیگه آپدیتی که بخواد آندورید اونو ارتقا بده واسم نیومده.امروز به نمایندگی ال جی زنگ زدم قضیه رو تعریف کردم بهم گفت چون مدل 64 گیگ بصورت رسمی برای ایران نیومده به این خاطر آپدیت برای گوشیم نخواهد اومد.من به شخصه بعید میدونم صحت این حرفو.اگه دوستان کسی اطلاعاتی در این مورد داره ممنون میشم راهنماییم کنه.

LG V10 LG V10

1396/1/21 سلام به همه دوستان.چندتا سوال داشتم.ممنون میشم راهنمایی کنید.من حدود یه هفته میشه که این گوشیو خریدم غیر از یه آپدیت حدود 300 مگی چیز دیگه ای واسه آپدیت برام نیومده و اندوریدم همون نسخه 5 هست.و دیگر اینگه در مورد کیفیت عکس گوشی با توجه به نظرات دوستان که تقریبا همگی به کیفیت عالی عکس ها اشاره داشتن،ولی من نتونستم تا الان عکس با کیفیت فوق العاده ای با این گوشی بگیرم.البته گوشی قبلیم لومیا 950 ایکس ال بوده.شایدم تنظیمات خاصی داره که من بلد نیستم البته منظورم در همون حالت خودکار عکس هست.یه چیز دیگه هم اینکه توی تنظیمات قسمت دوربین من قسمت تغییر رزولوشن عکس رو هنوز پیدا نکردم نا مطمئن شم کیفیت عکسهام رو بالاترین رزولوشن هست یا نه.ممنون میشم که دوستان کمکم کنن.

LG V10 LG V10

1396/1/16 سلام به همه دوستان.بالاخره دیروز این شاهکار کره ای رو خریدم.واقعا بی نظیر و محشره.من نسخه 64 دوسیمشو که اصل کره هست خریدم.انقد خاص و شیک هستش که همه نگاه ها رو به خودش جلب میکنه.مخصوصا رنگ سرمه ایش.از هر لحاظ بی عیب و نقصه.گوشی قبلی من لومیا 950 ایکس ال بود که دوربینش عالی بود،ولی این گوشی حتی از لومیا هم بهتر عکس میندازه.کیفیت صدا عالی،صفحه نمایش محشر،سرعت پردازنده فوق العاده،طراحی بدنه خاص.خلاصه هیچ عیبی نمیشه رو این گوشی گذاشت.دوستانی که قصد خرید دارن،شک نکنن که پشیمون نمیشن...

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/10/25 ضمنا قابل توجه اونایی که خیلی به سیستم عامل آندروید مینازن...تو آخرین رتبه بندی سیستم عامل ها از نظر سطح امنیت ، آندروید پایین ترین رتبه رو به خودش اختصاص داد.جالبه بدونید همین ویندوز رتبه نخست رو کسب کرد و ios پایین تر از اون قرار گرفت.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/10/25 منم کاملا با شما موافقم....همیشه گفتم شاید تعداد پراید تو جاده ها بیشتر از بوگاتی باشه ولی این بدان معنی نیست که بگیم پراید از بوگاتی بهتره....من تا الان هر چی گوشی پرچمدار بوده داشتم اینم آخریه که دستمه و فک نکنم تا گوشی بعدی ماکروسافت عوضش کنم....لطفا تا این گوشیو تو دستاتون لمس نکردین نظر ندین....این گوشی انقد عالیه که جای هیچ بحثیو باقی نمیزاره....

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/9/23 حدودا دوماهه خریدمش و بیشتر معنای این ضرب المثل رو درک میکنم که میگه قدر زر زرگر شناسد،قدر گوهر گوهری...ضمنا تعداد پراید تو ایران چند صد برابر تعداد بوگاتیه...ولی این به این معنی نیست که پراید از بوگاتی بهتره...گرفتین قضیه رو..!

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/9/1 دقیقا موافقم با شما اینکه بخوای لومیا 550 رو با 950 مقایسه کنی و بگی چون اون خوب نیست پس اینم خوب نمیتونه باشه.نرم افزارهای ویندوز خیلی زیادن و تقریبا تمام نرم افزارای مورد نیازی که تو آندروید هستن رو داره.اون تعداد رو هم که نداره واقعا چیزای ضروری نیستن اینو جدا بیطرفانه میگم.حالا این دیگه برمیگرده به نیاز افراد و اینگه از یک گوشی چه چیزایی میخوان.من که به شخصه بعد از خرید این گوشی تازه معنای واقعی یک گوشی هوشمندو درک کردم.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/8/24 دوست عزیز من قبل از این گوشی نزدیک به 30 تا گوشی اندرویدی داشتم که اکثرا جزو پرچم داراش بودن ولی تو همین دوهفته که این گوشیو خریدم واقعا به معنای واقعی لذت کارکردن با یک پرچمدارو حس کردم.از هر لحاظ که فکرشو کنی این گوشی و این سیستم عامل محشره.فقط یه مثال ساده ازش میزنم.بازی اسفالت 8 من از استور ماکروسافت دانلود کردم و اجرا کردم به راحتی آب خوردن.راحت تر از اون که فکرشو کنی.فقط رو یه دکمه دانلود کلیک کردم بعدش بازی بدون هیچ سختی و گیر و گوری دانلود شد و منم حالشو بردم.خاص ترین گوشی که تا الان داشتم.سیستم شارژ وایرلس اون بینظیره.به محض اینکه رو پد وایرلس قرار میگیره شروع به شارژ شدن میکنه بدون احتیاج به گیرنده شارژ وایرلس.دوربین اون که هیچ حرفی توش نیست چون بی رقیبه.ضمنا ممکنه وقتی بخواین قفل گوشیو با اسکن چشمتون باز کنید بقیه فک کنن سرکاریه و بخندن،ولی مطمئن باشین کار میکنه و عملکردشم عالیه.همه اینها رو گفتم ولی درآخر اینو متذکر میشم که این گوشی برای افرادی که دنبال پرکردن گوشی با برنامه های بی کاربرد آندروید تو حافظه گوشی هستن به هیچ عنوان توصیه نمیشه چون ممکنه حوصلشون سر بره....بهتره دنبال گزینه های آندروید باشن...مرسی.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/8/16 سلام من حدودا یه هفته میشه این گوشیو خریدم.قبل از اون فقط آندروید داشتم از هر برند و هر مدل که فکرشو کنید.ولی این گوشی یه چیز دیگس.فوق العاده پرسرعت و روون.دوربین محشر.از بابت خاص بودن که حرفی توش نیست.ضمنا باتری فوق العاده ای داره.دو روز راحت باهاش کار میکنم.در مورد داغ شدن گوشی هم فقط در زمان شارژ درب پشتی گوشی گرم میشه که طبیعیه.ضمنا سیستم اسکن چشم گوشی هم بی نظیره...لطفا اگه میخواید درباره یک گوشی نظر بدین حتما باهاش کار کنید بعد نظرتونو اعلام کنید...ممنون.

Asus Zenfone 6 Asus Zenfone 6

1394/8/16 سلام به همگی...من چند روزه دنبال این گوشی هستم.خودم ساکن کرجم.دوستان اگه کسی میتونه منو راهنمایی کنه از کجا این گوشیو تهیه کنم(البته به صورت حضوری).کرج یا تهران فرقی نمیکنه.فقط مدل رم 2 گیگ با CPU 2 و حافظه سی و دو گیگ میخوام باشه.ممنون...

LG G4 Stylus LG G4 Stylus

1394/7/20 سلام، این گوشی دو سیم کارته؟ و اینکه نسخه رو 2 گیگ تو ایران موجود هست؟

Sony Xperia C5 Ultra Sony Xperia C5 Ultra

1394/7/12 سلام آقا محسن شما مطمئنی این گوشی تو بازار اومده؟من بد جور دنبالشم...

Sony Xperia C5 Ultra Dual Sony Xperia C5 Ultra Dual

1394/6/15 تو رو خدا یکی بگه کی این گوشی تو بازار موجود میشه....الان یک ماهه میخوام گوشی بخرم منتظرم تا این بیاد بخرم...کسی اطلاع دقیقی داره و اینکه حدود قیمتش در ابتدای ورود به بازار

Sony Xperia C5 Ultra Sony Xperia C5 Ultra

1394/6/15 تو رو خدا یکی بگه کی این گوشی تو بازار موجود میشه....الان یک ماهه میخوام گوشی بخرم منتظرم تا این بیاد بخرم...کسی اطلاع دقیقی داره و اینکه حدود قیمتش در ابتدای ورود به بازار

GLX G4 NFC GLX G4 NFC

1392/8/20 سلام به دوستان
اولا از فرهاد بخاطر راهنمایی در حل مشکلم تشکر میکنم. در رابطه با قسمت های مختلف گوشی باید بگم که در مورد دوربین میتونم بگم که در حد قابل قبولی عکس میگیره که اگه به تنظیماتش وارد باشی خیلی تو کیفیت عکس تاثیر مثبت داره فیلم برداری گوشی هم بسیار خوب و روان انجام میگیره.کیفیت تاچ عالی عالی فقط همینو میشه گفت. اینترنت هم واقعا باهاش لذت بخشه.در مورد باطری هم باید بگم درسته که حدود 4 ساعت طول میکشه تا شارژ بشه ولی حدود 3 روز راحت شارژ نگه میداره.خودم به شخصه هنگ کردن تو گوشی ندیدم بسیار خوب و روون در منوها عمل میکنه. راستی کیفیت صفحه نمایش هم بسیار عالیه و قابل مقایسه با مدل sky نیست. فقط کیفیت ساخت گوشی میمونه که اونم به زمان احتیاج داره تا بشه نظر داد. در کل میتونم بگم با این قیمتی که داره تو بازار بی نظیره تازه اگه گوشی جدیدش بیاد که واقعا میترکونه...

GLX G4 NFC GLX G4 NFC

1392/8/19 سلام من حدودا یک ماهه که این گوشیو خریدم خداییش از هر لحاظ عالیه کیفیت ساخت بدنش هم فراتر از اون چیزی بود که تصور میکردم فقط یه مسئله ای برای گوشیم پیش اومده اینه که بعضی وقتها روی زنگ گوشیم و زنگ اس ام اس یه سری آهنگ هایی جایگزین زنگهای انتخابیم میشه که اونها اصلا نه در گوشی و نه در رم وجود دارند که فقط باید گوشیو ری استارت کنم تا زنگهای اولیه روی حالت پیش فرض بیان اگه کسی میتونه کمکم کنه واقعا ممنون میشم

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/7/30 شک نکن که G4 بگیری من خودم SKY خریدم بعد از ده روز فروختم G4 خریدم... نمیگم SKY گوشی بدیه ولی اگه پولشو داری حتما G4 بخر مطمئن باش به پول بیشتری که میدی می ارزه...

GLX G4 NFC GLX G4 NFC

1392/7/30 سلام من خودم 10 روز پیش گوشی sky خریدم گوشی خوبی بود ولی زاویه دید خوبی نداشت رو دوربینش هم نمیشد حساب کرد دیروز گوشیو فروختم یه G4 خریدم فقط اینو میتونم بگم که فوق العادست! حرف نداره. از هر لحاظ عالیه اگه میخوای بخری عجله کن چون خیلی کم شده راستی گوشی جدید GLX داره میاد با دوربین 15 مگا پیکسلی و پردازنده 4 هسته ای!

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/7/20 برداشت کلی من از این گوشی طی استفاده یک هفته ای:
کیفیت ساخت بدنه بسیار خوب
کیفیت دوربین نسبتا خوب
تاچ گوشی عالی
صفحه نمایش خوب
اجرای برنامه و بازی عالی
سرعت گوشی در منوها بسار خوب و روان
آنتن دهی فوق العاده
من قبل از اینکه گوشیو بگیرم فکر میکردم هر کسی ببینه میزنه تو ذوقم که این چیه گرفتی ولی برعکس هر کی تا حالا دیده و البته از گوشی سر درمیاره عاشقش شده. تنها مشکلی که الان دارم اینه که تو قسمت اس ام اس فقط حالت کیبورد در دسترس هست کسی میدونه چطور میشه حالتشو تغییر داد؟ لطفا کمک کنید...

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1392/7/17 سلام به همگی من این گوشیو دیروز از نمایندگی کرج خریدم واقعا فکر نمیکردم با این پولی که میدم چنین گوشی با این امکانات گیرم بیاد
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا