مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : نیما ح
  • تاریخ عضویت : 1392/4/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

HTC One mini 2 HTC One mini 2

1393/2/26 بازم Htc داره کولاک میکنه، هر چند وقت یه گوشی با مشخصات استثنایی میده بیرون...اینجوری حضورش توی بازار کمرنگ نمیشه هیچوقت.
راجب به دوربینشم ---- فناوری التراپیکسل جایی در این دوربین ندارد و به جای آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی جایگزین شده است که دارای یک سنسور BSI و فاصله کانونی f/2.2 می‌باشد. دوربین جلو نیز 5 مگاپیکسلی است و هر دو قادر به فیلمبرداری در حالت 1080p هستند.
اچ‌تی‌سی ادعا کرده که با باتری 2100 میلی‌آمپری این گوشی می‌توانید تا 16 ساعت گفتگو (در حالت 3G) داشته باشید.

HTC One M8 HTC One M8

1393/1/19 توی سایت http://www.ce4arab.com شماره نمایندگی HTC در ایران

00982188100088
00982188700700
00982188302921
00982188827100

HTC One M8 HTC One M8

1393/1/19 سلامت باشی دوست عزیز، مطمئن باشین به قیمت های سامسونگ نیس، الان خداییش s5 سامسونگ چی داره اینقد آخه پول بدی، به نظرم تا 2100 یا 2200 باید برسه،البته این قیمتیه که اوایل ورودشه در کشور، بعد که چند تا فروشگاه بیارن کم کم قیمتش تغییر خواهد کرد...و اینکه واسه htc که سطح امنیت قطعات و نرم افزاری و بدنش بالاس واقعا ارزش داره اینقد پولم خرجش کنی....

HTC One M8 HTC One M8

1393/1/17 سلام،اگه اخبار این گوشیو فوق العاده قشنگو دنبال میکنین،حتما میدونین از بس که Htc همیشه یه قدم جلوتره، M8 نیومده تموم شده موجودیشش...
گویا گوشی جدید HTC موسوم به ONE M8 که تقریبا هفته گذشته در آسیا عرضه شد با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده است در حالی که PDAKing به عنوان یکی از توزیع کنندگان اصلی محصولات HTC گزارش کرده که تقاضای کاربران برای این محصول بسیار بیشتر از موجودی کالای این شرکت است.
البته لازم به یادآوریست که این مدل از HTC ONE M8 کمی با نسخه اروپایی و امریکایی آن تفاوت دارد و در واقع از چیپست اسنپدراگون 801 با سرعت 2.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند که در نسخه اروپایی و امریکایی سرعت آن به 2.3 گیگاهرتز کاهش یافته است. قیمت این گوشی در حال حاضر معادل(((((((((( 720 دلار امریکاست))))))))))))))))))))))))).
به گفته خانم "سوفیا تسای" مدیر عمومی PDAKing که خبر کمبود این محصول را اعلام کرده بود، تعداد سفارشات این محصول از زمان عرضه اولیه آن در 25 مارس امسال هر روز دو برابر می‌شده و سر انجام مشکل کمبود موجودی را برای این توزیع کننده به وجود آورده است.
با توجه به افزایش ارزش سهام این شرکت در یک ماه گذشته به نظر می‌آید خورشید بار دیگر برای HTC طلوع کرده و یک بار دیگر می‌تواند بر بازار تلفن‌های هوشمند سلطه یابد. پس شک نکنین از همه لحاظ ارزش خرید داره..این گوشی فدایی داره آآ:)

HTC One M8 HTC One M8

1393/1/6 سلام، گوشی زیبا و خوش دستیه، به نظرم HTC همیشه بهترینه و هیچ وقت از رقباش عقب نمیمونه، وقتی samsung galaxy s5 تا چند وقت دیگه وارد بازار میشه، یعنی HTC عقب میموند ....دوربین ثانویه پشتی، بخش انقلابی گوشی One M8 نسبت به نسل قبلی خود است. این دوربین کمک می‌کند تا متوجه شوید کدام یک از وقایع و سوژه‌ها در عکس به دوربین نزدیک‌تر است که در نتیجه سبب می‌شود تا تصاویر گرفته‌شده، عمق بیشتری پیدا کنند و سوژه‌ها در پس زمینه، شفاف‌تر و واضح‌تر دیده شوند. به زبان ساده‌تر این دوربین، وظیفه‌ی ثبت اطلاعات مربوط به عمق تصویر را دارد.

HTC One X+ HTC One X+

1392/5/7 سلام، MX player یکی از بهترین و بی نظیر ترین برنامه ها در دنیای اندروید برای پخش فیلم و کلیپه.. زیرنویس فارســـی رو هم پشتبیانی می کنه..بیشتر فرمت ها رو مثل MKV، Avi ، TS با کیفیت عالی پخش می کنه...

HTC One X+ HTC One X+

1392/5/6 بعد یه ماه سرچ کردن راجع به گوشی ها با برندای مختلف دیدم+ one x از همه بهتر و ایده آل تره ..مخصوصاً با قیمت مناسبی که فروشگاه بیز آنلاین گذاشته...امروز سفارش دادم.فک نمی کنم دیگه به این زودیا پایین تر بیاد..

Samsung I9190 Galaxy S4 mini Samsung I9190 Galaxy S4 mini

1392/5/5 من امروز رفتم این گوشیو بگیرم.گوشی قشنگ و با ظرافتی بود ولی اندازه واقعاْ کوچکی داره با اینکه 4.3 اینچم هس ولی توی ذوق میزنه دیدم مناسب نیس نخریدم...واسه اونایی که ابعاد گوشی مهم نیس خوبه...

HTC One Mini HTC One Mini

1392/5/1 گارانتی اصلیش فک میکنم آرین باشه...چون حدود یه هفته پیش خبری اعلام شد که متن خبرو واستون آوردم....
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، اخیرا در پی رواج کارت‌های گارانتی تقلبی گوشی‌های سونی و اچ‌تی سی، این شرکت به مصرف‌کنندگان بازار گوشی نسبت به رواج این نوع کلاه‌برداری هشدار داده و روش کسب اطمینان از اصل بودن گوشی‌های سونی و یکی از روش‌های تشخیص اصالت گوشی‌های اچ‌تی سی را اطلاع‌رسانی کرده است.
در اطلاعیه شرکت آرمان همراه آرین‌ آمده است: برخی افراد سودجو برای فروش بهتر محصولات و دریافت سود بیشتر به جعل کارت گارانتی های اصلی با نام هایی همچون آرین همراه کیش و … اقدام کرده‌اند.
عرضه گوشی های تلفن همراه با این کارت‌های گارانتی ‌تقلبی به ضرر مصرف کنندگان تمام می‌شود؛ چرا که آنها با پرداخت هزینه بیشتر، محصولی را که فاقد خدمات پس از فروش است خریداری کرده‌اند.
مصرف‌کنندگان باید بدانند که در هنگام خرید باید کارت گارانتی شرکت آرمان همراه آرین به همراه کالا وجود داشته باشد و برای صحت گارانتی محصولات سونی و اچ تی سی قبل از خرید گوشی، IMEI گوشی را از طریق اس ام اس به ۱۰۰۰۷۶۷۶ و یا تماس با شرکت آرمان همراه آرین به شماره ۲۶۲۰۶۵۴۸-۰۲۱ و یا در سایت www.aryanmena.com چک کنند.
در صورت مشاهده تقلبی بودن گارانتی حتما با شرکت آرمان همراه آرین یا سازمان حمایت از مصرف کننده و اداره بازرسی کل کشور اطلاع داده شود.

HTC Desire 600 dual sim HTC Desire 600 dual sim

1392/4/31 مسلماً از نظر دو سیم بودن خودش یه حسن بزرگه قیمت مناسبی هم که داره...اونم از این برند بزرگ اچ تی سی...و چون این جدیدتره و رنگ نقره ای قرمزی که داره واقعا گوشی رو زیبا نشون میده...از موبایل فروشی های معتبرهم که پرسیدم گفتن انتخاب بهتر واسه تک سیم + one x ..هم حافظه اش هم چهار هسته ای بودنش و از همه مهمتر باطری 2100 میلی آمپری ...بازم ممنون کمکم کردین

HTC One X+ HTC One X+

1392/4/29 سلام، one x اوایل اومده بود این مشکل زردی ال سی دی رو داشته..ولی one x هایی که الان داره تولید میشه این مشکل رو نداره حتی اومدن one x+ رو هم تولید کردن که همون نسخه بهبود یافته one x هستش..من توی سایتای مختله سرچ کردم همین مطالبو با مستندات نوشته بودن...چون فکر میکردم واقعا زرد میشه جدیدا هم..ولی دیدم این مشکلش رفع شده.

HTC Desire 600 dual sim HTC Desire 600 dual sim

1392/4/27 توی سایت gsm arena قبلا هم چک کردم onex+ بالاتر بود ولی بازم هر دو مدل کیفیت ساخت بالا و زیبایی دارن ...تا الان سرچ کردم به نظرم پلاس ایده آل تره...واسه همین می خواستم راهنماییم کنین...ممنون از نظرتون

Sony Xperia S Sony Xperia S

1392/4/21 سلام..من این گوشیو رنگ سفیدشو نزدیک یه سال داشتم..گوشیه خوبیه ولی از لحاظ بدنه با اینکه یه قاب محافظم واسش گرفته بودم و خیلی مواظب بودم بعد یه مدت رنگ گوشه هاش رفت...دوربینشم عکس و فیلمای خوبی می گرفت.ولی واسه اینکه یه عکس می خواستی بگیری باید چند ثانیه صب میکردی تا لنزش از تار بودن در میومد...از لحاظ حافظه،نصب بازیهای HD، کارکرد باتری عالیه...واسه اطلاع بعضی از دوستان( تجربه شخصیم )که بخوان آپدیت جدیدشو ببینن، گوشیو ریست کنن آپدیت جدیدش واسه دانلود میاد حدود 250 مگ کمتر بیشتر هس...

HTC Desire 600 dual sim HTC Desire 600 dual sim

1392/4/21 دوستان عزیز...می خواستم ببینم بین این گوشی با وان ایکس پلاس کدوم بهتره .. الان چند وقته دارم مقایسه می کنم مدلای گوشیو..تا به این دوتا رسیدم ،حالا به نظرتون کدوم ارزش خریدش بیشتره ؟؟ممنون
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا