انتشار تاریخ معرفی و مشخصات اولیه تبلت جدید سامسونگ‬

نمایش خبر

تاریخ : 1391/5/16
برچسب‌ها : تبلت Tablet ، اندروید Android ، ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : شرکت سامسونگ در سال 2011 توانست با عرضه Galaxy Note که محصولی مابین تبلت و اسمارت فون بود، موفقیت قابل توجهی کسب کند و حال این شرکت قصد دارد با معرفی تبلت Galaxy Note 10.1، موفقیت گذشته خود را تکرار کند. شرکت سامسونگ امروز به صورت رسمی و با ارسال دعوت نامه به صاحبان رسانه، به "معرفی گلکسی بعدی" در روز 15 آگوست (25 مرداد) اشاره کرد و تائید نمود که Galaxy Note 10.1 در همین ماه به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

این تبلت که می توانید ویدیوئی از آن را در اینجا مشاهده کنید، دارای پردازنده چهار هسته ای 1.4 گیگا هرتزی، دو گیگابایت رم و نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1280*800 پیکسل است، اما جدای از مشخصات سخت افزاری نسبتاً خوب، این تبلت در زمینه نرم افزار قابلیت های بسیار پیشرفته ای داشته و به طور مثال همانند سیستم عامل ویندوز 8، به کاربر امکان تقسیم صفحه برای استفاده از دو نرم افزار در آن واحد را می دهد.

Samsung Galaxy Note

نا گفته نماند که تبلت جدید سامسونگ به همراه یک Stylus یا قلم مغناطیسی عرضه می شود که در کنار نرم افزارهای مخصوص، می تواند تجربه ای کاملاً متفاوت از کار با تبلت را برای کاربران به همراه داشته و از نظر بهره وری (Productivity) استاندارد جدیدی برای سیستم عامل اندروید ایجاد کند.

شرکت سامسونگ در مورد عرضه تبلت جدید خود می گوید:

«Galaxy Note 10.1 محصولی است که ما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم و می تواند روش جدیدی از استفاده و تجربه از یک تبلت را به کاربران ارائه دهد. جدای از اینکه Galaxy Note 10.1 امکان مشاهده و استفاده از محتویاتی چون ویدیو، عکس و اسناد الکترونیک را می دهد، این تبلت قابلیت تولید، خلق و شخصی سازی محتویات ذکر شده را نیز دارد - قابلیت هایی که کاربران از هیچ محصول دیگری در بازار نمی توانند دریافت کنند.»

Samsung Galaxy Note

در حال حاضر اخباری نیز در مورد قیمت 479 یورویی (حدود 600 دلاری) Galaxy Note 10.1 در اروپا منتشر شده است که هنوز از طرف سامسونگ تائید یا رد نشده است. البته قیمت این گونه محصولات معمولاً در اروپا گران تر از آمریکا بوده و پیش بینی می شود قیمت تبلت جدید سامسونگ در آمریکا حدود 499 دلار باشد.

تبلت جدید سامسونگ هرچند در برخی بخش ها مانند نمایشگر از بهترین های بازار فاصله دارد، اما تمرکز بر روی بخش بهره وری و نرم افزاری، می تواند به نقطه قوت متمایز کننده این تبلت بدل شود. البته در شرایط کنونی این تبلت با داشتن تنها یک رقیب یعنی آی پد می تواند به سادگی بخشی از بازار را در دست گیرد، اما با آمدن تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 کار برای این تبلت بسیار سخت می شود.

منبع : Engadget


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا