آفبس 2013 و اسکایپ یه صورت پیش فرض بر روی تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 نصب خواهند بود

نمایش خبر

تاریخ : 1391/4/28
برچسب‌ها : مایکروسافت Microsoft ، نرم افزار Software ، تبلت Tablet ، ویندوز فون 8 Windows Phone 8 ، ویندوز 8 Windows 8

واحد خبر mobile.ir : مایکروسافت در روز 16 جولای(26 تیر) طی کنفرانسی از آفیس 2013 رونمایی کرد. این نسخه آفیس از ویژگی‌های جدیدی برخوردار بوده و برای استفاده بر روی تبلت ها و صفحات لمسی در کنار موس و کیبورد بهینه سازی شده است. اما در کنفرانس رونمایی این محصول، اعلام شد که نسخه ای از آفیس با نام Office Home and Student 2013 RT بر روی تبلت های مجهز به پردازنده های مبتنی بر معماری ARM -- که شامل تبلت Surface مایکروسافت نیز می‌شود -- به صورت پیش فرض نصب بوده و کاربران نیازی به خرید و پرداخت پول برای این مجموعه نرم افزاری ندارند.

طیق گفته مایکروسافت آفیس 2013 که شامل نرم افزاری‌های Word ،Excel ،PowerPoint و One Note می‌شود، به همان خوبی که برای ماوس و کیبورد کار می‌کند، برای صفحات لمسی نیز مناسب است، هرچند کاربران تبلت ها می‌توانند از Stylus یا قلم‌های مخصوص صفحات لمسی خازنی استفاده کرده تا راحتی و دقت بیشتری در کار خود داشته باشند. ویدیو نشان دهنده قابلیت‌های این نسخه از آفیس را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

Office 2013

استیو بالمر، مدیر عامل مایکروسافت در حال معرفی ویژگی های آفیس 2013

مایکروسافت در کنار موارد ذکر شده، قابلیت‌های ویژه ای نیز به آفیس 2013 افزوده است که می‌تواند به خصوص برای خریداران تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 مثمر فایده باشد. از جمله این ویژگی‌های خاص می‌توان به همگام سازی آفیس 2013 با SkyDrive به صورت عمیق‌تر اشاره کرد، بدین شکل که اکنون تمام محتویات شما در آفیس با آخرین تغییرات انجام شده توسط شما بر روی تمام ابزار های اجرا کننده آفیس، از جمله تبلت، پی سی، لب تاپ و اسمارت فون ویندوز فونی شما در دسترس است.

Office 2013

پیش نمایش برنامه Word در آفیس 2013

در کنار این موضوع با اضافه شدن قابلیت Roaming، شما با ثبت نام و وارد شدن به آفیس 2013، می‌توانید تغییرات و تنظیمات شخصی سازی شده توسط خودتان، از جمله دیکشنری، کیبورد، آخرین فایل‌های باز شده و حتی آخرین نقطه کلیک شده را مشاهده کنید.

آفیس 2013 همچنین به خوبی با شبکه اختصاصی مایکروسافت با نام Yammer نیز همگام سازی شده که می‌تواند برای دانشجویان و صاحبان بنگاه های اقتصادی، ابزار های مناسب و امنی برای به اشتراک گذاری ایجاد نماید. البته در کنار این شبکه اجتماعی، برنامه Skype نیز جهت انجام تماس‌های تصویری بر روی این تبلت ها نصب خواهد بود.

Office 2013 in Summery

خلاصه ویژگی های جدید افزوده شده به آفیس 2013

با این قابلیت‌های جدید می‌توان امید بیشتری به موفقیت تبلت های ویندوزی داشت چرا که تبلت های دیگر مانند سری iPad یا تبلت های اندرویدی، کمتر در بخش فراوری (Productivity) تمرکز داشته و اکثراً تلاش خود را برای بهبود قابلیت‌های سرگرمی و مولتی مدیا متمرکز ساخته‌اند.

منبع : Microsoft


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا