عرضه قریب‌الوقوع نوکیا پیور ویو 808 در ایران

نمایش خبر

تاریخ : 1391/2/26
برچسب‌ها : سیمبیان بل (نوکیا بل) Symbian Belle (Nokia Belle) ، Nokia 808 PureView ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir :  اگر به خاطر داشته باشید، نماینده رسمی نوکیا در ایران چندی پیش کارگاهی با موضوع معرفی اسمارت فون  Nokia 808 PureView  برگذار کرد و طی آن به بررسی مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های این اسمارت فون متفاوت پرداخت ().

اما دیروز نماینده نوکیا، با دعوت از اصحاب رسانه و صاحبان وب سایت‌ها و مجلات خبری IT، ورود رسمی این اسمارت فون را به ایران اعلام نمود و مشخص نمود که  Nokia 808 PureView ، حداکثر تا آخر سه ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود و ایران نیز، که طبق گفته مدیر بخش بازار یابی نوکیا آقای  وسا یوتیلا  برای شرکت نوکیا اهمیت ویژه ای دارد، جزء اولین کشورهایی است  که شاهد عرضه رسمی این اسمارت فون خواهد بود.

Nokia pure view 808

بنابراین طبق این اظهارات، Nokia 808 PureView حداکثر تا اوایل تیر ماه با گارانتی اصلی نوکیا وارد کشور می‌شود و هر چند قیمت عرضه داخلی هنوز مشخص نشده، اما قیمت پایه این اسمارت فون 600 دلار خواهد بود.

Nokia 808 PureView پس از معرفی جهانی در ماه فوریه (بهمن) چندین جایزه دریافت کرده است؛ این گوشی برنده بهترین محصول جدید بین تلفن‌های همراه و تبلت‌ ها در کنگره جهانی موبایل 2012 () و بهترین ابتکار در تصویربرداری از TIPA 2012 شده است.

در ابتدای این مراسم، آقای فروهر فروتن مدیرکل نوکیا در ایران، Nokia 808 PureView  را انقلابی در صنعت فناوری دوربین تلفن‌های همراه خواند. به عقیده وی، این محصول برای افرادی طراحی شده است که نه تنها از تلفن همراه برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، بلکه به دنبال راهکاری مناسب و جایگزین دوربین‌های عکاسی بزرگ هستند.

Nokia pure view 808

وحید کاظمی نجف‌آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، ضمن اعلام نتایج آماری که از کاربران ایرانی در مورد نحوه استفاده مردم از تلفن همراه گرفته شده بود،عکاسی و فیلم‌برداری را پس از تماس تلفنی و پیامک، پرکاربردترین قابلیت در موبایل‌ها دانست. او در ادامه خاطر نشان کرد که وبلاگ رسمی نوکیا در ایران نیز در نظرسنجی خود همین نتایج را به دست آورده است.

وسا یوتیلا، مدیر بازاریابی گوشی‌های هوشمند سیمبیان نوکیا گفت: «فناوری PureView استاندارد عملکرد تصویربرداری در صنعت گوشی‌های هوشمند را ارتقا داده است. ما تصمیم داریم PureView را برای گوشی‌های هوشمندی که در آینده وارد بازار می‌شوند نیز توسعه دهیم و دوباره تجربه تصویربرداری را متحول کنیم.»

Nokia pure view 808

اسمارت فون  Nokia 808 PureView  همان طور که در خبر های پیشین نیز بین شد، علاوه بر داشتن سنسور بسیار قدرتمند 41 مگاپیکسلی، از فناوری‌های پیشرفته دیگری نیز در تصویربرداری مانند "بیش نمونه برداری" یا Pixel Oversampling، ضبط ویدیوییfull HD 1080p و پخش ویدیو با 4 برابر بزرگنماییِ بدون افت کیفیت برخوردار است. همچنین، این گوشی، اولین گوشی دنیا با فناوری ضبط توانمند صدا (Nokia Rich Recording) است. این فناوری امکان ضبط صدا با کیفیتی مثال زدنی را فراهم می‌کند، کیفیتی که در گذشته به هیچ وجه در اسمارت فون های دیگر دیده نشده است.

در انتهای مراسم نیز مدیران نوکیا بار دیگر Nokia 808 PureView را یکی از مهم‌ترین اسمارت فون های نوکیا در سال جاری تلقی کردند و اظهار امیدواری کردند که این اسمارت فون در ایران فروش خوبی خواهد داشت. بعد از اتمام سخنرانی نیز حضار فرصت تست  Nokia 808 PureView  را از نزدیک پیدا کردند تا عملکرد واقعی این اسمارت فون را بسنجند.

Nokia pure view 808
 



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا