لومیا 800 سفید رنگ در راه بازار

نمایش خبر

تاریخ : 1390/11/19
برچسب‌ها : سفید White ، Nokia Lumia 800 ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir : نوکیا در روز 6 فوریه 2012 (17 بهمن 1390) اعلام نمود که گوشی لومیا 800 (Lumia 800) سفید رنگ نیز به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

پیش از این گوشی لومیا 800 در سه رنگ مشکی، ارغوانی و فیروزه ای به بازار عرضه شده بود و رنگ سفید گزینه چهارمی را در اختیار خریداران علاقه مند به این گوشی قرار خواهد داد.

همانند دیگر رنگ های گوشی لومیا 800، در گوشی سفید رنگ نیز رنگ دانه ها در دل بدنه یکپارچه پلی-کربناتی این گوشی قرار گرفته اند و از اسپری شدن رنگ بر روی بدنه استفاده نشده است.

صفحه نمایش صیقلی مشکی رنگ لومیا 800 که از فناوری ClearBlack استفاده می کند در کنار رنگ سفید جلوه ای خاص می یابد و طراحی یکدست این گوشی را بیش از پیش آشکار می سازد.

Nokia Lumia 800 White

Grace Boicel -- رئیس بخش طراحی مواد و رنگ های نوکیا در مورد دشواری بدست آوردن رنگ سفید خالص می گوید: «ما باید آزمون های بسیاری را در مورد واکنش رنگدانه ها به نور انجام دهیم و به دست آوردن رنگ سفیدی که زرد به نظر نرسد بسیار دشوار است.»

Tina Aarras -- یکی از طراحان رنگ و مواد نوکیا -- نیز در مورد رنگ سفید به کار گرفته شده در این گوشی چنین اظهار داشته است: «به دست آوردن رنگ سفید خالص بسیار بسیار دشوار است. ما باید صدها رنگ دانه را بیازمائیم تا به رنگ و میزان ماتی مناسب دست یابیم.»

Nokia Lumia 800 White

لازم به ذکر است که کمپانی های دیگر نیز در تولید وسایل الکترونیکی سفید با چالش هایی روبر هستند. به عنوان مثال کمپانی اپل نیز گوشی آیفون 4 سفید رنگ خود را با تأخیری طولانی پس از عرضه آیفون 4 مشکی روانه بازار کرد و سخنگوی این کمپانی علت این تأخیر را چنین عنوان نمود: «ساخت آن [مدل سفید] بیش از آنچه انتظار می رفت دشوار بوده.» ()

بنا به گفته نوکیا گوشی لومیا 800 سفید رنگ ابتدا در انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هلند، اسکاندیناوی، فنلاند، لهستان و سوئیس به بازار عرضه شده و سپس به بازار کشورهای دیگر راه خواهد یافت.

Nokia Lumia 800 White

منبع : Nokia Conversations


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا