فروش لومیا 800 نوکیا در فروشگاه آنلاین برخی اپراتورهای اروپایی از گوشی های اندرویدی پیشی گرفت

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1390/9/4
برچسب‌ها : ویندوز فون 7.5 Windows Phone 7.5 ، مانگو Mango ، Nokia Lumia 800 ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir : بر خلاف برخی از گزارش ها که میزان فروش گوشی لومیا 800 نوکیا را نامناسب توصیف می نمودند ظاهراً وضعیت فروش این گوشی در اروپا به گونه ای دیگر است و فروش این گوشی حتی در فروشگاه های آنلاین برخی از اپراتورهای اروپایی از فروش گوشی های اندرویدی نیز پیشی گرفته است.

اگر در زمان انتشار این خبر سری به فروشگاه آنلاین اپراتور وودافون (دومین اپراتور بزرگ جهان از نظر تعداد مشترکین پس از چاینا موبایل) در انگلستان بزنید مشاهده خواهید نمود که گوشی لومیا 800 نوکیا پس از مدل 16 گیگابایتی مشکی گوشی iPhone 4S اپل رتبه دوم را در میان پرطرفدارترین گوشی های موبایل این فروشگاه در اختیار دارد. البته لومیا 800 فیروزه ای نیز که فعلاً در این فروشگاه پیش فروش می شود در جایگاه سوم قرار گرفته. این در حالیست که گوشی Sensation XL اچ تی سی، Galaxy S II سامسونگ و بسیاری از گوشی های اندرویدی دیگر چندین ردیف پائینتر قرار دارند.

Nokia Lumia 800 - Vodafone

تصویر بالا: گوشی Lumia 800 نوکیا دومین گوشی پرطرفدار اپراتور وودافون انگلستان

فروشگاه آنلاین اپراتور KPN در هلند (اپراتوری که در هلند، آلمان و چند کشور اروپایی دیگر بیش از 33 میلیون مشترک در اختیار دارد) نیز وضعیتی کمابیش مشابه را گزارش می دهد و گوشی لومیا 800 نوکیا یکی از سه گوشی پرفروش این اپراتور است.

موجودی گوشی های لومیا 800 نوکیا در تعدادی از فروشگاه های Orange در انگلستان نیزبه پایان رسیده و بدین ترتیب به نظر می رسد میزان فروش آن بیش از پیش بینی های قبلی بوده است.

Nokia Lumia 800 - Orange Stores

تصویر بالا: پایان موجودی گوشی Lumia 800 نوکیا در یکی از فروشگاه های Orange در انگلستان

گوشی لومیا 800 در کنار گوشی لومیا 710 یکی از دو گوشی نخست نوکیا مجهز به سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی به اینجا مراجعه نمائید.