فهرست نخستین گوشی های اچ تی سی که آپدیت اندروید 4.0 را دریافت می نمایند

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1390/8/17
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، به روز رسانی Update ، HTC Sensation ، HTC Sensation XL ، HTC Sensation XE ، HTC EVO 3D ، HTC EVO Design 4G ، HTC Amaze 4G ، اچ تی سی HTC

واحد خبر mobile.ir : با عرضه هر نسخه جدید از سیستم عامل اندروید کاربران گوشی های مجهز به این سیستم عامل چشم به راه عرضه رسمی به روز رسانی مربوطه از سوی کمپانی سازنده گوشی خود هستند، چرا که کمپانی هایی نظیر  اچ تی سی، سامسونگ، سونی اریکسون و موتورولا معمولاً گوشی های اندرویدی خود را همراه با نسخه ای سفارشی سازی شده از این سیستم عامل روانه بازار می کنند.

اینک کمپانی اچ تی سی خبری خوش برای کاربران برخی از گوشی های اندرویدی خود دارد.

این کمپانی در یادداشتی در صفحه فیس بوک خود فهرست نخستین دسته از گوشی های اچ تی سی که آپدیت نسخه 4.0 سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به ساندویچ بستی یا Ice Cream Sandwich -- را دریافت می دارند منتشر نموده است.

  • گوشی HTC Vivid که به تازگی به بازار عرضه شده از امکان به روز رسانی به اندروید 4.0 برخوردار است.

گوشی های زیر نیز به روز رسانی اندروید 4.0 را در اوایل سال 2012  دریافت می دارند:

HTC Sensation

تصویر بالا: گوشی HTC Sensation - یکی از پرطرفدارترین گوشی های اچ تی سی که در آینده نزدیک آپدیت اندروید 4.0 را دریافت خواهد نمود

زمان دقیق عرضه این آپدیت ها از طرف اچ تی سی اعلام نشده و در مورد برخی از این گوشی ها به همکاری میان این کمپانی و اپراتورهای طرف قرارداد آن وابسته است.

کاربران با مجهز نمودن گوشی خود به نسخه جدید سیستم عامل اندروید گوگل می توانند از بسیاری از قابلیت های جدید و ویژگی های بهبود یافته این سیستم عامل بهره مند گردند. برای آشنایی بیشتر با نسخه 4.0 سیستم عامل اندروید گوگل می توانید به اینجا و اینجا مراجعه نمائید.