دعوتنامه اپل برای مراسم 4 اکتبر (12 مهر)

نمایش خبر

تاریخ : 1390/7/6
برچسب‌ها : آیفون iPhone ، اپل Apple

واحد خبر mobile.ir : بالاخره اپل رسماً از خبرنگاران و اصحاب رسانه ها برای شرکت در مراسمی که این کمپانی در روز 4 اکتبر 2011 (12 مهر) در مقر اصلی خود در کوپرتینو کالیفرنیا برگزار خواهد نمود دعوت به عمل آورد.

این دعوتنامه که از طریق ایمیل ارسال شده حاوی تصویری از 4 آیکون همراه با جمله "Let's talk iPhone" است. این مراسم نخستین مراسمی از این دست است که پس از استعفای استیو جابز از سمت مدیرعاملی اپل () برگزار می شود و برخی از گمانه زنی ها حاکی از آن است که احتمالاً اپل در این مراسم به معرفی آیفون 5 یا شاید آیفون 4S خواهد پرداخت. برخی نیز احتمال معرفی همزمان دو آیفون جدید را که یکی از آنها از قیمت و امکانات پائینتری برخوردار است مطرح کرده اند.

Let's talk iPhone

اما عده ای به رمز گشایی از تصویر و جمله ارسالی اپل پرداخته اند. بدیهیست که معنای ظاهری آیکون اول و دوم زمان برگزاری مراسم (ساعت 10 سه شنبه 4 اکتبر) بوده و آیکون سوم نشان دهنده محل برگزاری مراسم و نیز بزرگراه بین ایالتی شماره 280 برای رسیدن به مراسم از سان فرانسیسکو است. اما آیکون چهارم می تواند ابهام آفرین باشد. برخی بر این باورند که این آیکون که به یک عدد 1 سفید رنگ در دایره ای قرمز رنگ مزین شده نشان دهنده آنست که تنها باید منتظر معرفی یک نوع آیفون جدید باشیم. جمله Let's talk iPhone هم شاید امکانات جدید تشخیص صوت و تبدیل صوت به متن و اجرای فرامین صوتی را در خود مستتر داشته باشد. شاید هم باید منتظر بهبود امکانات مکالمه و امکانات جدید VOIP یا ... باشیم.

اگر کمی صبر کنیم صحت و سقم این گمانه زنی ها آشکار خواهد شد.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا