ارتقاء ویندوز فون 7 توسط مایکروسافت - قابلیت کپی و پیست به ویندوز فون 7 اضافه شد

نمایش خبر

تاریخ : 1390/1/4
برچسب‌ها : ویندوز فون 7 Windows Phone 7 ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : کمپانی مایکروسافت بالاخره  به روز رسانی قابل توجهی را -- ملقب به NoDo -- برای سیستم عامل ویندوز فون 7 ارائه نمود که قابلیت انجام کپی و پیست (Copy and Paste) را فراهم آورده و برخی ویژگی های دیگر سیستم عامل ویندوز فون 7 را بهبود می بخشد.

حدود یک ماه پیش این کمپانی به روز رسانی کوچکی را عرضه نموده بود که باعث ایجاد مشکلاتی بر روی برخی گوشی ها (به ویژه برخی از گوشی های سامسونگ) شده بود (به اینجا مراجعه نمائید.) بنا بر گفته مایکروسافت با به روز رسانی جدید این مشکلات بر طرف شده و قابلیت های گوناگونی به سیستم عامل ویندوز فون 7 افزوده می شود.

مایکروسافت این به روز رسانی را بصورت تدریجی بر روی گوشی های مجهز به ویندوز فون 7 و در ابتدا بر روی گوشی های مشتریان اروپایی که گوشی ویندوزی خود را از اپراتورها خریداری نکرده اند فعال خواهد نمود.

شاید مهمترین ویژگی اضافه شده در این به روز رسانی قابلیت کپی و پیست باشد که پیش از این سیستم عامل های رقیب ویندوز فون منجمله iOS، اندروید و بلک بری این قابلیت را دارا بوده اند. با استفاده از این قابلیت امکان انتقال متن از صفحات وب، مستندات آفیس، ایمیل ها و ... به برنامه های دیگر فراهم می شود. برای استفاده از این امکان کافیست بر روی صفحه نمایش لمسی با انگشت به یک کلمه ضربه بزنیم تا آن کلمه انتخاب شود. آنگاه می توانیم انگشت خود را بر روی متن در جهت دلخواه بلغزانیم تا متن مورد نظر انتخاب شود. بدین ترتیب نمایه Copy ظاهر می شود که با انتخاب آن، متن مورد نظر کپی می گردد. با ضربه انگشت بر روی جایی که می خواهیم متن در آن قرار گیرد نمایه Paste ظاهر شده و با انتخاب این نمایه متن در محل مورد نظر قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که بدین ترتیب تعدادی از کلمات بصورت کامل کپی و پیست می شود و امکان انتقال تنها بخشی از کلمه وجود ندارد.

Windows Phone 7 Copy and Paste

با به روز رسانی اخیر، علاوه بر اضافه شدن قابلیت کپی و پیست به سیستم عامل ویندوز فون 7، این سیستم عامل از جهات دیگری نیز بهبود می یابد. از آن جمله می توان به بالارفتن سرعت آغاز و از سر گیری مجدد برنامه ها و بازی ها،ساده تر شدن جستجوی برنامه ها و بازی ها در بازار برنامه های ویندوز فون (Windows Phone Marketplace)، بهبود اتصال وای-فای و برخی بهبودها در Outlook، پیام رسانی چند رسانه ای (MMS)، استفاده از دوربین و تعامل با فیس بوک اشاره نمود.

برای اطلاع از چگونگی به روز رسانی ویندوز فون 7 می توانید به اینجا مراجعه نمائید.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا