خرید و فروش آسان سیم کارت در simcart.com

نمایش خبر

تاریخ : 1399/3/7
برچسب‌ها : سیم کارت SIM Card
بازار سیم کارت های داخلی در طی سالیان گذشته به‌دلیل حجم بالای تقاضای کاربران با نوساناتی همراه بوده که این کالا را بعضا به محصولی لوکس و با ارزش بدل کرده است تا جایی‌که برخی افراد حتی برای سرمایه‌گذاری نیز اقدام به تهیه انواع مختلف "سیم کارت" اعم از سیم کارت رند‌، سیم کارت کد 1 و مواردی از این دست می‌نمایند . این شرایط بر فروشندگان سیم کارت نیز بی‌تأثیر نبوده و اغلب این افراد با دست نگه‌داشتن از اقدام سریع، خواهان فروش سیم کارت خود با قیمتی بالاتر از رقم معمول هستند. ادامه این روند در نقش سرمایه‌ای این کالا تأثیر مثبتی بر جای گذاشته و افراد بیشتری را برای خرید سیم کارت رند جهت سرمایه‌گذاری ترغیب می‌کند.

پیش‌شماره 0912 از بین سیم کارت‌های موجود در بازار، از جایگاه متفاوتی در بین خریداران برخوردار بوده و بیش از سایر پیش‌شماره‌ها، شکل یک کالای لوکس را به خود گرفته است هرچند در این پیش‌شماره نیز با توجه به آنچه اصلاحا «کد سیم کارت» خوانده می‌شود تفاوت قیمت‌هایی وجود دارد و به‌ویژه سیم کارت‌های کد 1 و نمونه‌های رند آن بسیار کمیاب‌تر و در نتیجه پرطرفدارتر از سایرین ظاهر می‌شوند.

بازار سیم کارت البته در طی سالیان اخیر با منطقی‌تر شدن قیمت این کالا با تغییرات مشهودی روبرو شده که تعداد بیشتری از افراد را به تهیه سیم کارت ترغیب نموده و در نتیجه آن حالا بسیاری از کاربران بیش از یک سیم کارت را در اختیار دارند؛ ایجاد تعادل و منطقی‌تر شدن قیمت‌های این رده را بیش از همه چیز باید به ورود سیم کارت‌های اعتباری به بازار موبایل مرتبط دانست؛ امری‌که در برهه‌ای از زمان امکان استفاده طیف وسیعی از کاربران از تلفن‌های همراه را از طریق سیم کارت‌های اعتباری اپراتورهای مختلف با قیمتی کمتر و شرایطی قابل مدیریت فراهم نمود. با وجود شرایط قیمتی مناسب‌تر و طیف مخاطب متنوع‌تر، نمونه‌های دائمی و غیر اعتباری همچنان از طرفداران و خریداران بیشتری در بازار سیم کارت داخلی برخوردار بوده و این شرایط حتی برای نمونه‌های کارکرده و اصطلاحا غیر صفر نیز به خوبی صادق است؛ جایی‌که با وجود ارزش بالاتر نمونه‌های دائمی صفر، سیم کارت‌های دائمی کارکرده نیز ارزش ذاتی خود را در مواردی مثل لوکس و رند بودن شماره حفظ کرده و برخی از آن‌ها بعضا با قیمت‌هایی نجومی به فروش می‌رسند.

یک نکته مهم دیگر در این میان به فروشندگان سیم کارت‌هایی از این دست تعلق دارد که اغلب با گذشت زمان، دیگر در اختیار اپراتورها نبوده و مالکیت آن‌ها معمولا به افراد حقیقی و دارندگان این سیم کارت‌ها‌ تعلق دارد؛ این شرایط بر روند قیمت‌گذاری این کالا مستقیما تأثیرگذار بوده و در غیاب اپراتورها، قیمت‌گذاری در این بازار با توجه به المان‌هایی مثل روند افرایشی یا کاهشی دلار از سوی فعالان این حوزه صورت می‌پذیرد. در طی سال‌های گذشته البته با تعیین چارچوب جدیدی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان،‌ تعاریف "سیم کارت رند" و معمولی و معیارهای واگذاری تلفن‌های ثابت و همراه مشخص شده و کمیته‌ای نیز با هدف نظارت بر نحوه خرید و فروش سیم کارت و چگونگی واگذاری نمونه‌های رند و معمولی در نظر گرفته شده است.

در این میان برای تسهیل خرید و فروش سیم کارت، سایت‌های متعددی با کلکسیونی از خطوط متفاوت در دسترس قرار گرفته‌اند که تنها با چند کلیک امکان یافتن سیم کارت مورد نظر خریداران و یا ثبت سیم کارت‌های فروشندگان برای یافتن خریدار را فراهم می‌کنند. خرید و فروش اقساطی سیم کارت یکی دیگر از سرویس‌های ارائه‌شده در این‌گونه وب‌سایت‌هاست که راه منعطف‌تری را برای طرف‌های معامله در این بازار بزرگ اینترنتی فراهم می‌کند.

از جمله سایت‌های قدیمی این حوزه می‌توان به سایت سیم کارت اشاره کرد که ضمن فراهم آوردن امکان جست‌وجوی ساده و آسان برای "خرید سیم کارت" مورد نظر، امکانات دیگری از جمله در دسترس بودن لیست کامل همه خطوط، معرفی فروشگاه‌های فعال و معتبر و ارائه خدمات VIP به کاربران را در قالب یک وب‌سایت یک‌پارچه و آراسته با ظاهری زیبا و پشتیبانی 24 ساعته فراهم نموده است؛ دارا بودن شرایطی برای خرید سیم کارت اقساطی ، از دیگر ویژگی‌های برجسته سایت سیم کارت به حساب می‌آید.

در شرایط دشوار امروزی و در مواجهه با ویروس کرونا که قطع زنجیره شیوع آن مستلزم در خانه ماندن افراد است، کاربران علاقه‌مند به فروش سریع و آسان سیم کارت خود، می‌توانند با مراجعه به سایت سیم کارت، به سادگی با قرار دادن آن در ویترین این وب‌سایت و فراهم آوردن امکانی برای دیده شدن هرچه بیشتر، سیم کارت خود را سریع‌تر از همیشه به‌فروش برسانند.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا