آغاز همکاری شرکت‌های مدیا پردازش و هواوی

نمایش خبر

تاریخ : 1395/10/30        نویسنده: آرش افراسیابی
برچسب‌ها : شرکت مدیا پردازش ، ایران Iran ، هواوی Huawei

واحد خبر mobile.ir : صبح امروز در مراسمی در محل مجتمع کورش تهران شرکت هواوی از آغاز همکاری خود با شرکت مدیا پردازش خبر داد؛ در این مراسم که با حضور از جمعی از مدیران هواوی و مدیا پردازش و خبرنگاران رسانه‌های آنلاین و مکتوب برگزار شد طرفین از اهداف خود در این همکاری و راه‌‌کارهای اندیشیده شده جهت بهبود عرضه کالا در بازار سخن گفتند. شرکت مدیا پردازش در حال حاضر به جز هواوی، محصولات ال‌جی، هواوی و ZTE را نیز به بازار ارائه می‌کند و در زمره شرکت‌های مجاز به واردات محصولات اپل نیز قرار دارد. مدیا پردازش علاوه بر عرضه این محصولات، واحد خدمات پس از فروش خود را نیز تاسیس کرده است.

huawei and media pardazesh cooperation in iran

در این مراسم Ray Yao مدیر کشوری (Country Manager) هواوی، بابک فیاض مدیر کل فروش هواوی در ایران همراه با مزدک ابراهیمیان مدیر محصول مدیا پردازش و نوذری مدیر محصول هواوی در مدیا پردازش حضور داشتند.

huawei and media pardazesh cooperation in iran

بابک فیاض به عنوان سخنران اول این مراسم، دسترسی آسان‌تر فروشگاه‌های خورده‌فروشی به محصولات هواوی را یکی از سیاست‌های این شرکت دانسته و آغاز همکاری جدید با مدیا پردازش را در راستای این سیاست توصیف کرد. بدین‌‌ترتیب با تسهیل دسترسی خورده‌فروشان به کالای هواوی امکان کنترل آسان‌تر بر قیمت‌ها نیز در بازار نیز فراهم شده و در آینده با تأسیس برند‌شاپ‌ها و توزیع گسترده‌تر محصول، این ایده هرچه بیشتر توسعه پیدا خواهد کرد.

huawei and media pardazesh cooperation in iran

نوذری مدیر محصول هواوی در مجموعه مدیا پردازش سخنران بعدی این نشست خبری بود که در ابتدا تاریخچه‌ای از فعالیت مدیا پردازش در زمینه‌های مختلف از جمله ارائه گجت‌هایی نظیر لپ‌تاپ،‌ نوت‌بوک و تبلت و حضور پر رنگ در بازار موبایل ارائه کرد شرکت مدیا پردازش پس از دو سال فعالیت در زمینه لپ‌تاپ به یکی از فعالات موفق بازار ICT‌ ایران بدل شده و در بازار موبایل نیز با اتخاذ رویکردی نوین از سال 1391 توانست رشد مناسبی را تجربه کند. مدیا پردازش با تحت پوشش قرار دادن بیش از 2 هزار فروشگاه در سرتاسر کشور استراتژی‌های اصلی خود را بر پایه اصولی همچون حمایت از حقوق مصرف‌کننده‌گان، قیمت‌گذاری رقابتی، رشد سهم بازار و افزایش مزیت‌های رقابتی استوار کرده است.

huawei and media pardazesh cooperation in iran

شرکت مدیا پردازش در سال 1395 و از ابتدای سال 2016 با اخد نمایندگی شرکت هواوی و تأسیس واحد خدمات پس از فروش در حال ارائه سرویس به دیوایس‌های این برند بوده و در حال حاضر بسیاری از این محصولات توسط مدیا پردازش به بازار ارائه شده‌اند. مدیر محصول هواوی در مدیا پردازش از جمله این محصولات به گوشی پرچمدار Mate 9 اشاره کرد که اولین بار با کارت گارانتی مدیا پردازش در بازار عرضه شد. این شرکت همچنین قصد دارد در آینده دو مدل برتر Mate 9 Pro و Mate 9 Porsche Design را نیز به بازار ایران عرضه کند. نوذری در پایان سخنان خود ضمن بر شمردن طیف محصولات هواوی با گارانتی مدیا پردازش از جمله سری‌های Y، P و برند آنر نسبت به توسعه این همکاری‌ها ابراز امیدواری کرد.

huawei and media pardazesh cooperation in iran

در پایان مدیران هواوی و مدیا پردازش به سوالات حضار و خبرنگاران در زمینه‌های مختلف پاسخ گفتند. بابک فیاض مدیر فروش شرکت هواوی در ایران در پاسخ به سوال خبرنگار مرجع موبایل ایران در مورد علت ارائه نشدن برخی گوشی‌های سطح بالای هواوی همچون Mate S مجهز به فناوری Force Touch و P9 Plus‌ به تمرکز این برند بر رده میانی و پایین در بازار در سال‌های گذشته و تغییر این سیاست در سال‌های اخیر و گردش به سمت رده میانی و بالا اشاره کرده و در مورد احتمال ارائه برخی گوشی‌های لوکس و جدید این شرکت همچون honor Magic به تعداد محدود در بازار ایران ابراز امیدواری کرد.  



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا