ساخت فیلم زندگینامه استیو جابز با نقش آفرینی کریستین بیل

نمایش خبر

تاریخ : 1393/8/8        نویسنده: سپیده مکارمی
برچسب‌ها : استیو جابز Steve Jobs ، کریستین بیل Christian Bale

واحد خبر mobile.ir : در طی مصاحبه Bloomberg با آرون سورکین پیرامون ساخت فیلم زندگینامه استیو جابز، او از انتخاب کریستین بیل (Christian Bale) -- بازیگر مشهور انگلیسی -- برای بازی در نقش استیو جابز خبر داد.

آرون سورکین -- که نویسندگی این فیلم را بر عهده دار -- پیش از این با نویسندگی فیلم The Social Network -- فیلمی در مورد مؤسس فیسبوک (مارک زاکربرگ) -- موفق به دریافت جایزه آکادمی شده است. از دیگر آثار مشهور سورکین می‌توان به The West Wing اشاره کرد.

آرون سورکین در مصاحبه‌اش می‌گوید: « ما به بهترین بازیگر حاضر در یک رده سنی خاص نیاز داشتیم و این [بازیگر] کریستین بیل است.» او همچنین در مورد بیل می‌گوید « او نیاز به امتحان نداشت.» لازم به ذکر است کریستین بیل پس از آن که لئوناردو دیکاپریو -- که در ابتدا بازی نقش استیو جابز را به عهده داشته است -- پروژه این فیلم را ترک کرد، برای بازی در این نقش انتخاب شد.

Christian Bale and Steve Jobs

کریستین بیل بازیگر شناخته شده‌ای است که نقش آفرینی او در فیلم The Fight موجب شد او در سال 2011 جایزه بهترین نقش مکمل اسکار را دریافت کند. همچنین او با بازی در فیلم American Hustle نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر شد. از دیگر سوابق کریستین بیل نقش آفرینی در فیلم‌های مشهوری مانند The Machinist و Batman Begins است. آرون سورکین در مصاحبه‌اش اظهار کرده است حرف‌های بیل در این فیلم بیشتر از دیالوگ‌هایی است که اکثر افراد در طی 3 فیلم می‌گویند و هیچ صحنه یا فریمی نیست که او در آن حضور نداشته باشد. در کل می‌توان نتیجه گرفت که نقش اول فیلم استیو جابز حتی برای بازیگری چون کریستین بیل دشوار خواهد بود اما سورکین اعتقاد دارد بیل در این کار پیروز خواهد شد.

Christian Bale

فیلم استیو جابز بر اساس کتابی است به نوشته Walter Isaacson در مورد زندگینامه مدیر عامل سابق اپل. نویسنده این کتاب برای نوشتن آن با بیش از 100 تن از بستگان و همکاران جابز مصاحبه کرده است. کتاب زندگینامه استیو جابز پس از گذشت مدت کمی از مرگش (بر اثر سرطان لوزالمعده) به چاپ رسید.

Steve Jobs by Walter Isaacson

انتظار می‌رود کار تصویر برداری این فیلم به کارگردانی دنی بویل (Danny Boyle) -- برنده جایزه اسکار برای کارگردانی Slumdog Millionaire -- در چند ماه آینده آغاز شود.

منبع : Bloomberg


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا