تیم های ایرانی در رقابت جهانی استارتاپ ها - می توانید با رأی منصفانه خود از آنها حمایت کنید

نمایش خبر

تاریخ : 1392/9/8
برچسب‌ها : استارتاپ ویکند Startup Weekend ، استارتاپ Startup

واحد خبر mobile.ir : امسال (1392 - 2013) در هفته جهانی کارآفرینی چهار شهر تهران، اصفهان، مشهد و تبریز با برگزاری استارتاپ ویکند تیم های منتخب خود را که بر اساس رأی داوران از ایده های نوآورانه با قابلیت تجاری سازی مناسب برخوردار بودند انتخاب نمودند. این 8 تیم (از هر شهر برگزار کننده 2 تیم) اکنون به رقابت های جهانی استارتاپ ها راه یافته اند.

در مرحله کنونی از رقابت های جهانی، رأی گیری برای انتخاب ایده های برتر انجام می شود. 6 رقابت مختلف در حال برگزاریست که به هر یک Circle می گویند و حامی مالی ویژه و  قوائد خاص خود را برای امکان اجازه حضور در رقابت دارند. شرکت کنندگان کشورمان در برخی از این Circle ها حضور دارند. 15 ایده ای که بیشترین رأی را در هر رقابت بیاورد به مرحله نهایی راه می یابند و در این مرحله هیأت داوران ایده های برتر را از میان 15 ایده دارای رأی بالا بر می گزینند.

هر هشت تیم ایرانی اکنون به رقابت Champion's Circe که با حمایت گوگل انجام می شود و رقابت بسیار داغی در آن وجود دارد راه یافته اند و برخی از تیم ها در Circle های دیگر نیز حضور دارند.

در زمان نگارش این مطلب تنها 8 روز به پایان رأی گیری مانده و شما می توانید اگر ایده های تیم های ایرانی را می پسندید با رأی منصفانه خود از آنها حمایت کنید.

برای مشاهده تمامی رقابت ها به آدرس زیر بروید:

http://startupbattle.agorize.com/en/challenges

و رقابت مورد نظر خود را از این صفحه انتخاب کنید. به عنوان مثال پرهیجان ترین رقابت یعنی رقابت گوگل در آدرس زیر قرار دارد:

http://startupbattle.agorize.com/en/challenges/champions-circle

و رقابت co. در این آدرس است:

http://startupbattle.agorize.com/en/challenges/innovator-circle

پس از رفتن به صفحه ویژه رقابت مورد نظر، گزینه VOTE را در بالای صفحه انتخاب کنید تا تمامی ایده های شرکت کننده در رقابت مورد نظر به شما نشان داده شود.

لازم به ذکر است که طبق قوائد رقابت امکان رأی دهی مجدد هر 24 ساعت یک بار وجود دارد. همچنین هنگام رأی دادن باید نام شهر و آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کنید و بر روی لینکی که در یک ایمیل برایتان ارسال می شود کلیک کنید تا رأیتان شمارش شود.

ایده های ایرانی زیر را می توانید در میان تمامی ایده ها مشاهده کنید (به ترتیب الفبا.) دقت کنید که در برخی از رقابت ها برخی از تیم های ایرانی حضور ندارند.


GiftyMifty

GiftyMifty

با استفاده از GiftyMifty شما می توانید چیزی را که دوست دارید بعنوان هدیه دریافت کنید.

لینک یوتیوب


 Jangooler

Jangooler

«ژانگولر» جايی‌ست براي تركيب تفريحات كاربران با تبليغات برندها. اين سايت بعد از ايجاد كمپين‌های تبليغاتی براي برندها و محصولات شركت‌ها، از طريق فراخوان برای ارسال عكس‌های خلاقانه و ترجيحاً خنده‌دارِ كاربران با محصول مورد نظر، اين امكان را به وجود مي‌آورد كه ضمن به چالش‌كشيدن خلاقيت کاربران، حس‌شان را نسبت به برندها و محصولات مورد علاقه‌شان بيان كنند و در صورتی كه بيشترين رای را بياورند جايزه ارائه شده توسط شركت سازنده آن محصول را دريافت نمايند.

لینک آپارات - لینک یوتوب


Jibbin

Jibbin

جیب بین به ما کمک می کنه با توجه به پول توی جیبمون بهترین گزینه را انتخاب کنیم کافیه میزان پولی و کاری که می خواهیم انجام بدیم ( چی بخورم؟ کجا برم؟ چی بپوشم؟ ) را وارد این اپلیکیشن (ویا وبسایت آن) کنیم تا "جیب بین" بهترین گزینه پیش رو را باتوجه به میزان پولی که می خواهیم خرج کنیم بهمون بگه.

حتی اگه در سفر باشیم فقط باید تصمیم بگیریم چقدر پول می خواهیم واسه چه کاری خرج کنیم در این صورت جیب بین مارو راهنمایی می کن.ه اون می تونه موقعیت مارو شناسایی کنه و گزینه های پیشنهادی را طبق مکان فعلی ما فیلتر کنه و بهمون پیشنهاد بده.

لینک آپارات - لینک vimeo


Keepacy

Keepacy

Keepacy ، یک نرم افزار موبایل برای حفظ حریم شخصی (Privacy) کاربر می باشد ، بدین صورت که وقتی به هر دلیلی مجبور می شوید تلفن همراه خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید ، از طریق Keepacy می توانید برخی قسمت های تلفن همراه خود را انتخاب و از دید مخاطب پنهان کنید ، افرادی خاص از لیست مخاطبین ، آلبوم هایی خاص از گالری و حتی برنامه هایی خاص .

لینک آپارات - لینک یوتوب


Placetory

Placetory

placetory اپلیکیشنی هست که مکان شما را مشخص میکند و اخبار رویداد هایی که در گذشته در آن مکان اتفاق افتاده است را به شما نشان میدهد. شما همچنان میتوانید یک مکان خاص را دنبال کنید و از اخبار اتفاقات آینده آن نیز با خبر شوید.

لینک آپارات - لینک یوتوب


Startup Angels

Startup Angels

این ایده قراره که حامیان را به استارت آپ ها متصل کنه.

لینک یوتیوب


Underline

Underline

آندرلاین استارتاپی است که میخواهد تمام اطلاعات وب را توسط هشتگ هایی که کاربران اضافه می کنند، مرتب کند.

لینک آپارات - لینک یوتوب


Vitamap

ویتامپ یک سیستم ثبت و به اشتراک گذاری خاطرات در محل رویدادن آنهاست. آرشیوی از مکانهایی که ر آنها شما یا دوستانتان ، خاطرات خوب و یا سایر اطلاعات مرتبط با مکان را ثبت کرده و با عبور مجدد از آن نقطه اطلاعات ثبت شده را مشاهده می کنید. با ویتامپ شما میتوانید با دوستان خود بازی هایی مبتنی بر مکان انجام دهید و یا از آن به عنوان یک یادآور مبتنی بر مکان استفاده کنید برای مثال لیستی از کالاهایی که نباید هنگام خروج از محل کارتان فراموش کنید را وارد کرده و ویتامپ هنگام خروج آنها را به شما یادآوری می کند .

لینک آپارات - لینک یوتوب



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا