پنجمین دوره استارتاپ ویکند تهران با تمرکز بر حوزه موبایل برگزار خواهد شد

نمایش خبر

تاریخ : 1392/4/19
برچسب‌ها : استارتاپ ویکند Startup Weekend

واحد خبر mobile.ir : پنجمین دوره استارتاپ ویکند تهران از 23 الی 25 مرداد 1392 برگزار خواهد شد و تمرکز آن بر حوزه تخصصی موبایل خواهد بود.

استارتاپ ویکند (Startup Weekend) رویدادی آموزشی-تجربی است که در بسیاری از نقاط دنیا طی 3 روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود. در این برنامه شرکت کنندگانی مشتمل بر برنامه نویسان، کارآفرینان، مدیران تجاری، افرادی که به دنبال ایجاد یا سرمایه گذاری بر روی شرکت های نوپا هستند، بازاریاب ها، طراحان گرافیک و ... گرد هم می آیند تا مسیر ارائه ایده تا پیاده سازی گروهی آن را تنها در مدت 54 ساعت طی کنند.

برنامه جهانی استارتاپ ویکند تا کنون بیش از یک هزار بار در بیش از 480 شهر دنیا برگزار گردیده است. استارتاپ ویکند ایران نیز برای نخستین بار در شهریور 1391 در پایتخت برگزار گردید و اکنون دامنه برگزاری آن به شهرهای دیگر نیز رسیده است و از 13 تا 15 شهریور نیز شاهد برگزاری این رویداد در شهر زیبای اصفهان خواهیم بود.

Startup Weekend

با توجه به گسترش بازار و اهمیت روزافزون برنامه های موبایل، تمرکز پنجمین دوره استارتاپ ویکند تهران در این حوزه را می توان تصمیمی منطقی از سوی مدیران برگزاری این رویداد دانست. در روز چهارشنبه و در افتتاحیه این دوره، شرکت کنندگان فرصت خواهند داشت تا ایده های خود را در مورد اپلیکیشن های موبایل برای دیگر حاضرین مطرح نمایند و پس از رأی گیری شرکت کنندگان، ایده های جذاب تر انتخاب و گروه هایی برای برگزاری این ایده ها تشکیل می شوند. طی روزهای پنج شنبه و جمعه، گروه های تشکیل شده به تبدیل ایده های خام اولیه به یک محصول و مدل کسب و کار صحیح می پردازند و کارهای تحقیقاتی و اعتبارسنجی بازار را نیز برای محصول خود انجام خواهند داد. در انتها و در عصر روز جمعه هر یک از این گروه ها 10 دقیقه زمان برای ارائه محصول نهایی خود به هیئت داوران خواهند داشت و بر اساس رأی داوران تیم های اول تا سوم انتخاب می شوند.

Startup Weekend

محسن ملایری -- یکی از مدیران کانون کارآفرینی ایران -- در مورد مزیت های این رویداد برای کارآفرینان می گوید:

«استارتاپ ویکند دو مزیت مهم برای افراد علاقه مند به کارآفرینی دارد، مزیت اول آشنایی با ابزارها و متدهای نوین کارآفرینی است که باعث کاهش احتمال شکست استارتاپ می گردد و مزیت دوم شبکه سازی بین کارآفرینان نو و با سابقه و ارگانهای مختلف جامعه کارآفرینی مانند شرکت های موفق، رسانه ها و غیره می باشد که قطعا فواید این ارتباطات فرا تر از این رویداد 54 ساعته خواهد بود.»

حدود یکصد شرکت کننده در این رویداد دیدنی و جذاب حضور خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید به سایت رسمی استارتاپ ویکند ایران و یا سایت رسمی استارتاپ ویکند تهران مراجعه نمائید.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا