مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عماد س
  • تاریخ عضویت : 1389/9/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/3/23 کامران عزیز ارادت داریم

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/3/23 شما زنگ زدی به سامسونگ و اونها به شما گفتند؟ ... شما دانای کل هستید و ما هیچی حالیمون نیست.
برید بخرید آقا، کسی جلوی شما و بقیه رو نگرفته. ما آنچه شرط بلاغ بود گفتیم. خواه پند گیر خواه ملال. دیگه هم وقت گرانبهامو واسه چونه زدن با شما تلف نمیکنم.

یا حق

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/3/21 کامران عزیز، اینهم اضافه کنم که کالایی وقتی نو و جدید باشه و تقاضا زیاد و عرضه کم باشه قیمت خود بخود بالا میره و اصطلاحی که ایرانیها براش بکار میبرن حباب قیمته. اما با عرضه بیشتر و مساوی شدن تقریبی عرضه و تقاضا قیمت افت میکنه و بعد از اون باز سیاست شرکت تولید کننده است که قیمت رو در یک سطحی ثابت نگه داره. شما فکر نکنید که شیب نزولی ادامه دار باشه. گرچه خیلی از دوستان علاقه ای ندارند این حرف من رو بپذیرند و اصرار دارند که این گوشی به قیمت آبنبات چوبی میاد پایین!!!!
عیبی نداره. تا دوستان میخوان سر قیمت چونه بزنن و منتظر پایین اومدنش باشن پرچمدار بعدی اومده و روز از نو و روزی از نو قصه همچنان ادامه داره.

این رو قبلا گفتم بازهم میگم، اگر گوشی رو به موقع بخرید موقع فروش چون هنوز روی بورسه و مدلهای جدیدتر هنوز نیومده ضرر کمتری میکنید، اما اگر دیرتر و ارزانتر بخرید موقع فروش چندین مدل جدید تو بازار اومده که دیگه کسی علاقه ای به خرید گوشی دست دوم شما نداره.
البته دوست عزیز من کلی گفتم و ببخشید که در پاسخ نظر شما بود، روی صحبتم با همه دوستانه.

ارادتمند

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/3/21 سلام خدمت شما.
شرکت سامسونگ و اکثر شرکتهای دیگه، در هر کشوری سیاست مختص اون کشور رو اتخاذ میکنند. ممکنه طبق فرمایش شما قیمت بیشتر باشه ولی در ایران ارزانتر تحویل مشتری بدهند و خوب این یک سیاسته چون میدونه به قیمت بالاتر ممکنه بازار رقابتی رو از دست بده.

در دنیای کسب و کار امروزی، اینطور نیست که شما کالای خودتون رو در تمام دنیا به یک شکل و به یک قیمت بفروشید، هر بازاری کشش و نیاز و شرایط خاص خودشو داره. خواهش میکنم قیمت فلان کشور رو با ایران مقایسه نکنید این یک اشتباهه استراتژیکه. بسیاری از محصولات ایرانی حتی مثل شیرینی و شکلات در خارج از کشور به قیمت دلاری و گرانتر فروخته میشه(تجربه گذشته) ولی در ایران به ریال و بسیار ارزانتر. پس دلیل نمیشه چون در ایران این قیمته همه جای دنیا باید همین قیمت باشه.

ضمن اینکه هر کشوری هم برای واردات کالا مقررات حقوقی و مالیات و ... خاص خودش رو تعریف میکنه و شما نمیتونید بگید چون به فرض مثال در فلان کشور این قیمته پس ما داریم گرون میخریم یا ارزون میخریم. بله هر کشوری قیمت خودش رو داره چون اساسا قیمتگذاری متاثر از چند فاکتور مهمه از سیاست تولید کننده و کشورهای مقصد گرفته و .....

مسئله اصلی بنده بحث قاچاق و بعضا گوشیهای خراب یا ریفربیشد هست که غیرقانونی وارد مملکت میشه و به قیمت پایینتر به مردم میفروشند و مردم هم غافل از اینکه چه اتفاقی افتاده و ممکن هم هست اصلا خراب هم نشه، اما واقعا من که هرگز سراغ کالایی که قانونی وارد مملکت نشده نمیرم. درسته خیلی در حق ما اجحاف میشه و ممکنه بعضی مالیات ها یا تعرفه ها دور از انصاف باشه، اما هرچه که هست قانون این مملکته و من ازش تبعیت میکنم. هر اتفاقی هم بیافته زبونم درازه چون هم قانونی خریدم هم گارانتی دارم هم قابل پیگیری و ردگیری و بعضا شکایته.

اگر طرح رجیستری زودتر عملیاتی شده بود الان خیلی جلوی قاچاق گرفته میشد. و اینطوری بازار آشفته و درهم برهم درست نمیشد که من و شما و دیگران به خاطر قیمتش دچار مشکل بشیم.

به هر حال، من تمام آرزوم اینه که همه بهترین ها رو داشته باشند و هیچ کس هم ضرر نکنه. تجربه هم بهم اینو ثابت کرده که گوشی ای که 18 ماه گارانتی معتبر و اسم و رسمدارتر داره رو راحت تر میشه قبل از پایان گرانتی فروخت و تبدیل به احسن کرد.

امیدوارم تونسته باشم حق مطلب رو ادا کنم.
یا علی

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/3/20 سلام.
چند تا از دوستان به کامنت قبلی من پاسخ دادن و من یکجا به همه اونهایی که محترمانه کامنت دادن پاسخ میدم:
طبق اعلام رسمی خود سایت سامسونگ که از طریق لینک زیر قابل دسترسی هست این گوشی به قیمت حداقل 724.99 دلار قابل فروشه :
http://www.samsung.com/us/explore/galaxy-s8/buy/

حالا من هزینه حمل و گمرک ایران که حدود 4% و مالیات ارزش افزوده 9% و 2 الی 4% بابت گارانتی رو بهش اصلا اضافه نمیگنم. قیمت روز دلار حدود 3730 تومن هست که ضرب در قیمت دلاری کنید میشه 2,704,212 تومن. این حداقل قیمتیه که سامسونگ رو سایت خودش داره میفروشه منهای تمام هزینه هایی که بابت حمل و گمرکی و گارانتی و ....... بهش اضافه میشه. حالا ما فرض میگیریم سامسونگ این قیمت اعلامی رو نه در کره که اصلا تو تهران به مشتری میده، بازم اصرار دارید که قیمت 2300 یا 2400 منطقیه؟ لابد شرکتهایی مثل دیجی کالا و فروشگاههایی که قیمت گوشی رو 2700 اعلام میکنن مرض دارن یا خیلی کلاش و کلاهبردارن؟!!!!
شما از سایت خود سامسونگ(لینک زیر) از فروشگاههای معتبری که تو سایتش اعلام کرده استعلام کنید اگه اون قیمتهای شمارو یکی از اینها داد من دیگه حرفی نمیزنم. خیلی از فروشگاههایی که شما ازش خریدید و یا میگید معتبر هستن اصلا توی این لیست و این سایت نیستند پس از نظر شرکت سامسونگ رسمی هم نیستند:
http://www.samsung.com/iran/storelocator/

دوستان عزیزم، هیچ ارزونی ای بی حکمت نیست. شما خیالت رو به روکش و زرورق و ظاهر خوش نکن. همه اینها قابل جعل و دستکاریه. قاچاق گوشی هم که بیداد میکنه. در ضمن گارانتی همراه سرویس خاورمیانه نه کارت داره نه هیچی فقط فاکتور رسمی به شما میده اونهم فروشگاه معتبر.
بعضی از مردم فکر میکنن میرن قیمت ارزونتر میخرن خیلی کار خوبی میکنن یا ما که میریم رسمی با قیمت بالا میخریم و یا پیش خرید می کنیم لابد احمقیم. من تو تمام زندگیم هیچوقت چیزی رو از جای غیررسمی نخریدم و نمیخرم چون بعدا تبعات زیادی خواهد داشت. شما اگه تمام حرفهای منو هم قبول نکردید هیچ ایرادی نداره، من آنچه از نظر خودم لازم بود خدمتتون عرض کردم و گفتم. دیگه بقیش با شماست که بپذیرید یا نه.
از توجه همگی ممنونم.
یا حق

(برای دوستانی که مهمه براشون این هم لیست گارانتی های معتبر و شماره تماسشون:)
https://goo.gl/UyS3Qg

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/3/16 دوستان کمی کم لطفی میکنند نسبت به قیمت این گوشی.

شمایی که ادعا میکنی این گوشی قیمتش به 2300 و 2400 و این قیمتها رسیده پیشنهاد میکنم حتما برو از اون فروشگاهی که این قیمت میده بخر تا بعدا متوجه بشی چه کلاهی سرت رفته.

اولا این گوشیهای ارزون قیمت هیچ کدوم گارانتی ندارن و این صحبت که گارانتی تو ایران معنایی ندارهه و از اتفاق خیلی هم معنا داره. شما این گوشی رو اگه با گارانتی معتبر بخری تا آخر عید اگه صفحه نمایشش بشکنه با 170 هزار تومن میتونی تعویض کنی صفحه رو و .....

اون مغازه هایی هم که ادعا میکنن با قیمت 2300 گارانتی همراه سرویس میدن کاملا بيخوده چون گارانتی همراه سرویس خاورمیانه یک گارانتی اینترنشنال ولی رسمی و قانوی تو ایرانه که شما ببری برای خدمات گارانتی از شما وجهی درخواست نمیکنن مگر در موارد خاص که نیاز به هزینه داره اما اونی که فروشندگان محترم به شما محترمانه میندازن به اسم گارانتی همراه سرویس کاملا دروغه و موقع گارانتی و خدمات متوجه میشین که باید تمام هزینه خدمات رو پرداخت کنین.

یکی از فروشگاههای رسمی همراه سرویس خاور میانه که از سمت خود سامسونگ مدیریت میشه در طبقه همگف پاساژ چارسو جمهوری هست که میتونید برید قیمت این گوشی رو بپرسید و متوجه میشید دوستان فروشنده دیگه چقدر به شما لطف و عنایت!!!! دارن!!!!

امیدوارم طرح رجیستری زودتر راه بیافته تا برخی بازار خراب کن ها و اونهایی که به راحتی با کلاه سر مردم گذاشتن پول درمیارن مردم رو فریب ندن و دست از این کارهاشون بردارن.

یا علی

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/2/31 در ادامه پست قبلیم:
یه جمله ادبی از بزرگی هست که نمیدونم راوی اون کیه ولی بسیار قشنگه:
پرسید می خوری یا میبری؟ گفتم میخورم. اما غافل از اینکه حسرتها را میخوردند و لذتها را میبرند.

آری حکایت خیلی از دوستانه که مدام دنبال این هستند که نظر من و دیگران رو که برخی از روی حب و بغض و برخی از روی تعصب هست رو بخونند و مدام با یک نظر خوب مشتاق خرید میشن و با یک نظر منفی تمام کشتیهاشون غرق میشه و هیجانشون میخوابه.
اگه خواستید براتون از این دو-سه هفته ای که این گوشی رو خریدم و استفاده میکنم میگم اما باز بعضیها میان میگن متعصبانه است و یکطرفه است و شانسی مال تو خوب از آب دراومده و از این حرفا. رو این حساب از محاسن این گوشی هیچی نمیگم، فقط میگم اگه دوسش داری و اگه ازش خوشت اومده برو بخر و لذتشو ببر، حسرتشو نخور و مدام کسایی که دارن رو نگو خوش به حالت و از این حرفا، چون لذتها را میبرند و حسرتها رو میخورند!!
من از خرید این گوشی به هیچ وجه پشیمون که نیستم هیچ، بسیار هم از خریدم و انتخابم راضی هستم و واقعا باهاش کیف میکنم.
دیگه تصمیم با خودتونه.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/2/17 سلام دوستان. روز بخیر
بنده گوشی s8 رو به قیمت 2,880,000 تومن پیش خرید کردم و بعد از 17 روز، 5 شنبه گذشته تحویل گرفتم. جالبه بدونید که پک کامل پیش خرید که بسیار هم زیبا و شکیل بود رو تحویل گرفتم و وقتی برای نصب برچسب نمایشگر به یکی از فروشگاه های سامسونگ بردم(چون فروشگاه تحویل دهنده نفر نصابش نبود) مدام تمامی کارکنان می اومدند و به جعبه و محتویاتش نگاه میکردند و حتی عکس میگرفتند و اظهار میکردند که تمامی قطعات داخل پک اعم از شارژر بیسیم و برچسب و قاب پشت و ... همگی از خود سامسونگ ارسال میشه و جنس با کیفیت و اصلی داخل پک هست. قیمت شارژر وایرلس در حال حاضر 220 هزار و قیمت قاب محافظ هم چیزی حدود 120 هزار (در سایت جانبی موجوده) که به قیمت حال حاضر دستگاه اضافه کنید و منی که پیش خرید کردم واقعا ریسک خوبی بود و بسیار منفعت بردم.
از وقتی گوشی رو دستم گرفتم واقعا از کیفیت بالای این گوشی لذت بردم و صفحه نمایش اون واقعا بینظیره. نمیدونم چرا دوستان اولا این گوشی رو با s7 مقایسه میکنند در صورتیکه باید با گوشی s7 edge مقایسه بشه و منی که به قیمت 2,880,000 پیش خرید کردم قطعا تفاوت چندانی با s7 edge و خصوصا نسخه 128 گیگ اون نداشت و صرفه قطعا با پیش خرید بود. (پولم هم خیلی نخوابید و ضرری از این بابت نکردم)
در ضمن نمیدونم چرا دوستان میگن این گوشی تفاوت چندانی با نسخه قبلی نداره. شما یه مقایسه خیلی ساده بین مشخصات این گوشی و گوشی قبلی در همین سایت انجام بدید متوجه میشید که این گوشی از آینده اومده و حالا حالاها واسه شما گوشیه. به خصوص در بخش سرعت LTE که CAT16 هست و قابلیت دانلود تا 1 گیگ رو داره و تا زمانی که اپراتورهای محترم بخوان به این سرعت برسند و به مردم خدمات بدهند خیلی راه دارند و فعلا باید بوق بزنند. یا نسخه بلوتوث 5 که هنوز خیلی گوشی ای که این قابلیت رو داشته باشه نمیومده و قابلیتهای جالبی داره مثل اینکه تعیین کنید کدوم دیوایس چه کاری بکنه. اسکنر عنبیه چشم که واقعا محشره و چون سنسور اثر انگش پشت دستگاهه و قبول دارم کمی کار باهاش سخته اما در عوض گوشی رو نگاه میکنی و با اسکنر عنبیه باز میشه و دیگه حتی اثر انگشت هم نیاز نیست استفاده بشه.
یا اینکه این قابلیت رو در اختیار شما میذاره که دکمه ورود به قسمت اپ دراور (اپلیکیشنها) نمایش داده بشه یا نه و اینکه کلا میتونید مثل اپل و هواوی و خیلی برندهای دیگه کل اپلیکیشنهای خودتون رو در صفحه اصلی و هوم قرار بدید یا مثل خود سامسونگ قسمت اپلیکیشنها جدا باشه.
در ضمن دوستان، لطفا انقدر نگید با نسل قبلی تفاوت نداره و ارزش نداره، یه مطلب خیلی ساده در این قضیه هست و اون هم اینه که شرکتهای تولید کننده گوشی از اپل و سامسونگ گرفته تا .... همه هر سال نسخه جدیدی از گوشی ارائه میدن و شما اگه گوشی رو به روزتر نخرید بعدا موقع فروش هم با توجه به وجود نسخه های جدیدتر باید خیلی ضرر کنید و این ضرر رو همینجا موقع خرید سرمایه گذاری کنید و گوشی بروزتر بخرید تا اگه خواستید زودتر بفروشید بسیار ضرر کمتری کنید.
در آخر فعلا ایرادی در این گوشی ندیدم و انشاالله بعد از استفاده بیشتر از اون حتما نظرات خودم رو ارائه خواهم کرد.
شما مستحق بهترینها هستید پس بهترینها رو انتخاب کنید و بهترینها رو داشته باشید. مهم نیست دیگران چی میگن، ببین قلبت و درونت چی میگه.
یا حق

Samsung Galaxy S5 octa core Samsung Galaxy S5 octa core

1393/12/10 سلام. من دو تجربه خوب و بد داشتم تو این مدت.
اول بردم گارانتی شعبه سهروردی که خدا ازشون نگذره. گوشی رو گرفتن و گفتن برو باهات تماس میگیریم. فردای اونروز تماس گرفتن و گفتن این گوشی بازشده که واقعا خنده دار بود. رفتم گفتم این گوشی 4 روز دست من نبوده و با وجود گارانتی تعویض مگه مرض داشتم باز کنم و اگه باز شده پس من ازتون شکایت میکنم. گفتند به ما مربوط نیست برو سراغ فروشنده.
گوشی رو از فروشگاه مایکروتل بازار موبایل خریدم که خدا مدیرشو حفظ کنه و رفتم پیشش گفت نگران نباش و مشکلتو حل میکنم. این گوشیها یه مشکلی دارن که هنگام وصل شدن به اینترنت اینطوری میشن و به زودی مشکلش حل میشه و از سامسونگ اومدن ایران که حلش کنن. به اتفاق رفتیم همون گارانتی مایکروتل که تو بازار موبایله و جالب اینجا بود که مدیر تعمیرات این شعبه گفت مگه الکیه که گوشی رو باز کنن و با کلی دستگاه و تشکیلات میشه این گوشیهارو باز کرد. به هر حال با وساطت مدیر محترم فروشگاه قرار شد تعویضش کنن. الان دیروز گوشی جدید رو گرفتم و آپدیت جدید هم ریختن روش و فعلا مشکلی نداشته.
اما به همه اونهایی که گارانتی تعویض دارن توصیه میکنم از گارانتی تعویض استفاده نکنین و فقط آپدیت جدید رو بریزین چون وقتی تعویض کنن گوشی رو فاکتور خرید گوشی قبلی رو ازتون میگیرن و یه فرم هم باید پر کنید که حق اعتراض ندارید و گوشی جدید هم فقط گارانتی 18 ماهه داره و گارانتی تعویض نداره.

Samsung Galaxy S5 octa core Samsung Galaxy S5 octa core

1393/12/2 سلام. من یک هفته نیست این گوشی رو خریدم و برای من هم چند باری همین طوری شد. فکر نمیکنم از قاب یا محافظ صفحه باشه. اینکه با هیچ کلیدی صفحه روشن نمیشه و حتیبه گوشیم زنگ میزنم بوق میخوره اما گوشی هیچی نشون نمیده و زنگ نمیخوره این قاعدتا باید ایراد نرم افزاری باشه. حالا ببرم گارانتی ببینم چی میگن.

Samsung Galaxy Alpha Samsung Galaxy Alpha

1393/11/28 سلام دوستان. پس از تحقیق فراوان دیروز رفتم که این گوشی رو بخرم. اما فروشنده ها به خصوص گارانتی مایکروتل گفت تولید این گوشی متوقف شده و دیگه ادامه تولید نداره. فروشنده گارانتی سامتل هم میگفت وقتی من این گوشی رو 18 ماه گارانتی میکنم و میفروشم وظیفه دارم هر اتفاقی افتاد پشتیبانی کنم حتی اگه توقف تولید بشه.
راستش من زیاد نمیتونم به حرف دیگران اعتماد کنم. نظر شما چیه؟ چه باید کرد؟ آخرش برم اون قول گنده یعنی اس5 رو بخرم؟ یا اعتماد کنم و همین گوشی رو بخرم؟
دوستان صاحب نظر کمک کنند.

Samsung Galaxy Alpha Samsung Galaxy Alpha

1393/11/21 سلام دوست عزیز.
ما هنوز تو نسل سه و 3G موندیم شما انتظار 4G داری؟ نهایت تکنولوژی ای که تونستیم الان ران کنیم همون h و +h هست. انشاالله در آینده که به 4G ارتقاء پیدا کردیم میتونید تست بفرمایید. صرف داشتن سیمکارت 4G دلیل بر وجود این نسل نیست. این سیمکارت برای اینه که شما نخوای مجددا سیمکارتتون رو بعدا تعویض کنی و ارتقاء بدی.
روز خوش

Huawei Ascend G525 Huawei Ascend G525

1393/2/10 دوستان من 3 ماهه این گوشی رو برای کسی خریدم. نمیدونم کسی با این مسأله مواجه شده یا نه؟! وقتی با بازی مثلاً Subway یکی زیاد بازی می کنم گوشی به شدت داغ میشه. کسی این مورد براش پیش اومده تا به حال؟ با G700 ساعتها هم بازی کنم اصلاً داغ نمیشه اما با G525 خیلی داغ میشه.

Nokia E52 Nokia E52

1390/2/1 سلام دوستان. پدرم 3 روزه این گوشیرو خریده، تا الان 3 بار هنگ کرده. کسی میدونه ایراد کار از کجاست؟ گارانتیش هم 280هزار تومنی بوده. من فکر میکنم ایراد از فارسی کردن یا سنسورهای این گوشی باشه
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
ایسام