مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پدرام س
  • تاریخ عضویت : 1392/1/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1394/4/17 من در مورد گوشی خودم به هیچ عنوان مشکل تاچ ندارم (چه وقتی به شارژر وصله و چه وقتی که به شارژر وصل نیست) و شاید این مشکل تو یه سری خاص از این گوشی وجود داشته باشه ،لازمه اشاره کنم گوشی من با شارژر یک تیکه(500 میلی آمپری) هست و درون بسته بندی فقط شارژر موجود بود و خبری از هندسفری و کابل یو اس بی نبود.
همچنین بگم که گوشیمو بارها با یه شارژر تقلبی 2000 میلی آمپری که از پاساژ علاالدین خریدم شارژ کردم و تاحالا هبچ مشکلی نه برای من و نه برای سایر همکارام که گوشیشون رو با این شارژر شارژ کردن پیش نیومده.
در خصوص این مورد من گوشیمو زمانی که 15 در صد شارژ داشت به شارژر وصل کردم و 5 دقیقه با گوشیم کار کردم و از گوشیم فیلم برداری کردم در صورتی که هریک از دوستان در این مورد شکی داره ایمیلشو بفرسته تا فیلم ضبط شده رو براش بفرستم.

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1394/4/14 دوست عزیز نسبت به پولی که پرداخت می کنید عالیه،من نزدیکه سه ماهه دارم و خیلی راضی هستم بیشتر برای وبگردی استفاده میکنم هرجند که بازی های بسیار سنگین رو هم باش تست کردم و خیلی روان اجرا میکنه.

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1394/3/12 در باره اینکه گفتید اولین تجربه ماکروسافته من با حرفتون مخالفم چراکه ماکروسافت با خرید بخش موبایل نوکیا داره از تجربه نوکیا استفاده می کنه.
به نظر من با این قیمت بهترین گوشی محسوب میشه ،حدود 2 ماهه دارم از این گوشی استفاده می کنم و واقعا راضیم هیچ کدوم از مشکلاتی که دوستان گفتن رو مشاهده نکردم و با اینکه تاحالا بیش از 10 نرم افزار و بازی ستگین روش نصب کردم به هیچ عنوان با کندی و لگ مواجه نشدم در مقایسه با اندروید حداقل تو رنج گوشی های ارزون قیمت به نظر من خیلی بهتره ،شما هیچ گوشی اندرویدی با قیمت 350 هزار تومن ییدا نمیکنید که دچار مشکل کندی و لگ نباشه.
گوشی های ارزون اندرویدی هم تو رنج 500 تا 600 تومن هستن که مشخصات خوبی دارن ولی بعد از یه مدت بازم شاهد کندی و لگ هستیم.
به نظر من هردو سیستم عامل نقاط ضعف و قوت خودشون رو دارن ولی برای کسی که میخواد با یه قیمت مناسب از امکانات یه گوشی بالارده استفاده کنه این گوشی رو توصیه میکنم.
در باره امکانات گوشی بالارده هم بگم که منظورم موارد زیره:
*جستجو در محیط اینترنت با سرعت مناسب بدون کنی و لگ
*اجرای بازی های جدید مثل اسفالت و ...
*نرم افزار های پیام رسان مثل وایبر،واتس آپ،تلگرام،لاین،اسکایپ و ...
*گرفتن عکس در حد مناسب و معمولی و نه در حد گوشی های پرچم دار ولی در مجموع بسیار مناسبه
*کیفیت صفحه نمایش خوب و تاچ بسیار عالی
و ...

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1394/3/1 1.update=setting/phone update
2.من از طریق استور ماکروسافت نصب کردم بدون هیچ مشکلی نصب شد.
3.از طریق PDF READER همه فایل های پی دی اف موجود در گوشی رو میشه خوند توصیه میکنم اپلیکیشن فایل منیجر FILE روکه متعلق به ماکروسافت است جهت مشاهده فابل های توی گوشی نصب کنید.
4.این مشکل رو منم دارم.
5.باتری گوشی من مشکلی نداره و نسبت به گوشی قبلیم (LG PRADA) خیلی بهتره.
6.تاحالا برای من بهترین گزینه استور ماکروسافت بوده و حتی بازی اسفالت که بیشتر از 1 گیگ حجم داره رو از طریق استور ماکروسافت نصب کردم،یکم زمان می بره ولی بدون مشکل نصب مبشه.
7.همچین موردی رو با این گوشی تجربه نکردم.

Microsoft Lumia 535 Dual SIM Microsoft Lumia 535 Dual SIM

1394/2/20 حدود یک هفتس این گوشی رو از سایت jooreh.com خریدم
در صورتی که مایل به خرید این گوشی هستین به نکات زیر توجه کنید:
1.گوشی رو به مبلغ 358 هزار تومن ساعت 2 شب خریدم که هنگام خرید مبلغ 15 هزار تومن هم بابت حمل با پیک اضافه شد.روز بعد از سایت جوره تماس گرفتن و گفتن با توجه به اینکه پرداخت آنلاین انجام دادم نیازی به پرداخت پول بابت حمل نیست و پول رو به حسابم برگشت دادن،در نهایت گوشی ساعت 3 بعد از ظهر به دستم رسید.
2.گوشی وضعیت مناسبی داشت ولی پلمپ نبود ولی هیچ نشانه نامناسبی هم نداشت روز بعد با سایت جوره تماس گرفتم و علت پلمپ نبون رو جویا شدم که گفتن صرفا جهت چک کردن وضعیت سلامت گوشی پلمپ گوشی رو باز می کنن در نهایت از طریق کد ##634#وضعیت کارکردرو چک کردم که صحت ادعا رو تائید می کرد.
3.گوشی فاقد هندسفری و کابل یو اس بی بود که این مورد روی جعبه گوشی توسط شرکت ماکروسافت ذکر شده بود با توجه به اینکه گوشی رو به قیمت مناسبی خریدم و اینکه از هندسفری گوشی قبلیم هم هیچ استفاده ای نکردم با این مورد هیچ مشکلی ندارم.
4.ظاهر گوشی بسیار زیبا و مناسب می باشد و شل بودن قاب پشتی آزار دهنده نیست.
5.سیستم عال ویندوز بسیار روان و مناسب طراحی شده و حرکت بین منو ها بسیار روان و سریع است.
6.نرم افزار های وایبرر،واتس آپ،تلگرام و بازی های آسفالت 8 و سونیک و انگری برد به رایگان از فروشگاه ویندوز نصب کردم که به نحو بسیار مناسبی اجرا شدند.لازم به ذکر است خود گوشی به صورت پیش فرض دارای چند بازی با گرافیک نسبتا بالا می باشد.
7.کیفیت صفحه نمایش، هردو دوربین و شارژ باطری مناسب می باشد و به هیچ عنوان نمی توان ایرادی گرفت.
8.با توجه به اینکه گوشی قبلی من ال جی با سیستم عامل اندروید بود در حال حاضر بسیار از خریدم راضی هستم و فکر نمیکنم دیگه سراغ اندروید برم.
9.قبلا در باره دستیار صوتی کورتانا شنیده بودم ولی فکر نمی کردم انقدر جالب باشده کافیه دستیار صوتی رو روشن کنین و دستور مورد نظر رو به زبان بیارین و سپس شاهد یه مکالمه دوطرفه بین خود و نرم افزار خواهید بود.
10.جی پی اس گوشی بسیار کارامدتر از جی پی اس اندروید می باشد اولا لازمه بگم که همون ابتدا همه نقشه های ایران رو دانلود کرد و بدون اینترنت قادر به مسیریابی به صورت سه بعد همراه با راهنمای صوتی می باشد.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام