مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : javad1020 k
  • تاریخ عضویت : 1392/1/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1399/6/20 برای عکس گرفتن از صفحه نمایش، نیازی به گرفتن کلید پاور یا ولوم نیست.با دوبار ضربه زدن با مفصل انگشت به صفحه نمایش می توانید عکس بگیرید بسیار راحت. این قابلیت و چند قابلیت دیگر، جزء ژست های حرکتی این گوشی است. توضیحات بیشتر را در این سایت ببینید:

https://www.zoomit.ir/2017/11/5/244296/huawei-mate10-tips-tricks/

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1398/1/15 در پاسخ به سؤال شما
به قسمت تنظیمات گوشی وارد شوید، بعد قسمت کمک هوشمند که علامت دست نارنجی داره را باز کنید، بعد کنترل حرکتی را باز کنید. قسمت وارونه کردن و برداشتن را باز کنید و در هر دو غیرفعال را انتخاب کنید. بعد، یه مرحله به عقب برگردید، در همون قسمت کمک هوشمند، یه گزینه هست که نوشته جلوگیری از لمس اشتباهی، اونو بگذارید فعال باشه.
به احتمال قوی، مشکلتون حل میشه.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/12/10 دوستان عزیز

گرم شدن معمولی تمام گوشی ها، عادی است. شما اگر یه خودرو 200 میلیونی هم سوار شوید،، وقتی موتورش کار می کند یا با سرعت حرکت می کند، خب موتورش گرم یا داغ می شود.
گوشی هم همینطور است، وقتی مشغول بازی یا نرم افزار سنگین هستید، گرم شدن گوشی طبیعی است و این در تمام گوشی ها جریان دارد. منتها برخی گوشی ها بدنه اش فلزی است و بیشتر خودش را نشان می دهد و برخی پلاستیکی است و کمتر مشخص می شود.

مهم،، گرم شدن گوشی نیست،،، مهم این است که وقتی گوشی در هنگام کار سنگین داغ می شود،،، آیا هنگ می کند یا لگ می زند؟؟
بر فرض که گوشی داغ شد، اکثر گوشی های مدل بالا با سیستمی که دارند نمیگذارند گوشی هنگ کند یا لگ بزند. پس لطفا خودتان را با بحث کردن و مقایسه های غیرضروری خسته نکنید.
هر پردازنده ای بر اساس سیستمی که دارد ممکنه یک سری معایب و مزایایی داشته باشد..

در مورد صفحه نمایش هم همین مسئله وجود دارد. شما در اینترنت بنویسید مقایسه صفحه نمایش oled و ips
می بینید که هر صفه نمایشی یه یک سری معایب و مزایایی دارد،
فاکتورهایی مثل درخشندگی صفحه، نحوه انعکاس رنگ ها، مصرف باطری و البته هزینه تعمیر صفحه نمایش گوشی و.......،،
مثلا ممکنه درخشندگی صفحه و مصرف باطری در oled کمی بهتر باشه ولی مثلا هزینه تعمیر شکستگی صفحه نمایش oled دو سه برابر ips است، یعنی برای تعویض صفحه نمایشش تقریبا باید 60 70 درصد پول یه گوشی را بپردازی.....

در پایان از نظرات همه اعضا تشکر می کنم

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/10/29 تو آدرسی که نوشته ام، قشنگ توضیح داده شده.
اگر مشکلت حل نشد، در تلگرام در خدمتم، آیدی javad1020@

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/10/27 دوستان عزیز
نظرات و سؤالات زیادی در مورد اندروید9 و عملکرد باطری و... مطرح شده است. چند نکته را بدون تعصب خدمتتان عرض میکنم:
بنده چندهفته ای است گوشیمو از طریق hicare به اندروید9 آپدیت کرده ام، کشورتان باید در برنامه hicare باید ایران باشد، اگر براتون پیغام آپدیت نمیاد، فعلا صبر کنید یا از سایت ایران موبایل، اندروید9 را دانلود کنید و طبق توضیحات سایت عمل کنید. در این آدرس:
https://www.iranmobile.org/alp-lx9/
حتما بعد از آپدیت، کش ها را پاک کنید. گوشی را خاموش کنید و بعد کلید پاور و ولوم بالای صدا را همزمان نگه دارید و بعد هر دوتا wipe را انجام بدید. اینم توضیح دقیقش:
https://razhanmobile.com/articles/551_hard-reset-and-recovery-mode-huawei-mate-10.html
عملکرد و سرعت میت ده چه در اندروید8 و چه 9 فوق العاده است و وجدانا از نظر سرعت و روانی کمتر گوشیی به گردش می رسد،
در باطری هم من تفاوت خیلی محسوسی بین 8 و 9 حس نکردم ولی میتونم بگم حدود 5 تا 10 درصد عملکردش در اندروید9 بهتر است.
از نظر دوربین در بعضی نظرات از دوربینش بد گفته اند و مثلا گفته اند بعضی وقت ها در حالت زوم یک لایه ای روی چهره به جا می گذارد، بر عکس آن بعضی ها خیلی از دوربینش تعریف کرده اند. به نظر حقیر که تا حالا چندین گوشی از مدل های مختلف داشته ام و عکس هایشان را باهم مقایسه کرده ام، میتونم بگم دوربین گوشی میت10 کیفیت خوبی دارد، با این توضیح که وضوح عکس ها و پیکسل هایش نسبت به اکثر گوشی های سامسونگ مخصوصا در حالت زوم، بهتر است، البته گوشی های سامسونگ، روشنایی عکس هایش در حالت خودکار، بیشتر از میت10 است، (ولی وضوح پیکسلاش نه) . بنده پس از عکس گرفتن با میت10، البته گاهی اوقات که احساس کنم نورش تنظیم نیست، ویرایش عکس را می زنم و در قسمت میزان کردن، در قسمت سایه ها، قدری نور سایه اش را زیاد می کنم تا فوق العاده شود. در کل، دوربینش خیلی خوب است.

بطور خلاصه، نکته های مثبت میت10 نسبت به گوشی های متوسط به بالای بازار، به ترتیب "اولویت" :
سرعت، روانی، کیفیت عالی صفحه، هنگ نکردن، عدم کندی، باطری بسیارعالی، عملکرد عالی حسگر اثر انگشت و در جلو صفحه بودن آن نه در پشت، بلندگوهای باکیفیت و دوربین، مادون قرمز برای کنترل کردن وسایل و...
باور کنید گوشی که تمام خصوصیات بالا را با هم داشته باشد، بسیار نادر است. به تک تک خصوصیاتی که نام بردم از 10 نمره، 10 می دهم، فقط در دوربین، از 10 9 می دهم.
میت10 بسیار عالی است. در خریدش شک نکنید. امیدوارم نظرم منصفانه باشد.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/7/10 دوست عزیز
آپدیت جدید توربو، به مرور زمان برای همه میت10 ها میاد. (همون ورژن 137)
برای گوشی من خودش دو روز پیش آمد که حدود 370 مگابایت بود. البته تغییر محسوسی در گوشی ایجاد نمیشه. فقط یه گزینه (گیم سوئیت) در منو اضافه میشه برای گیمرها. و شاید یه مقدار جزئی بهینه سازی مصرف باطری

Honor 6 Honor 6

1394/2/31 دوستان، گوشی های هواوی نسبت به قیمتشون واقعا گوشی های خوبی هستند. هانر 6 هم نسبت به خصوصیات و قیمتش واقعا عالیه. بسیاری از مزایایی که برخی از گوشی ها ندارند را داره: باطری خوب ، قابلیت کارت حافظه، صفحه نمایش عالی، دوربین خوب، سی پی یو و رم عالی، مادون قرمز ، خوش دستی و قیمت مناسب.

فقط حیف که با این همه مزایا ،،، قابلیت بازکردن صفحه نمایش با دوضربه را نداره (برعکس هانر 3c)

Honor 6 Honor 6

1394/2/28 با سلام
دوتا سؤال از دوستان داشتم. لطفا هر کی گوشی را داره جواب بده.
1- ظاهرا هنگام کارکردن با برنامه های سبک مانند پیام ها یا تماس ها و ،، فقط یکی از هسته ها فعاله ، هر چند این یک مزیت برای باطری میتونه باشه ولی فکر کنم برخی مواقع باعث وقفه مختصر یا کندی یا لگ در بازکردن برنامه های معمولی بشود. درسته یا نه؟؟؟
2- این گوشی قابلیت بازکردن قفل با دوبار ضربه روی صفحه نمایش را داره(مانند 3c) ؟؟؟

ممونو از هر کس که گوشی را داره و جواب بده.
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام