مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : هاشایدانا
  • تاریخ عضویت : 1392/1/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Sony Xperia tipo Sony Xperia tipo

1392/1/16 سلام دوباره.
سینا1 عزیز راستش من تو خرید خیلی وسواس دارم و بازم بهتون سفارش می کنم که برای انتخاب این گوشی باید زیرک باشی که اونیرو که تاچ قوی تری داره رو انتخاب کنی
درباره این گوشی هم باید تکمیلی بگم:
کیفیت صداشو دوست دارم.
کیفیت مکالمه خیلی خوبی داره.
با توجه به اینکه اندرویدش 4 هستش برای دستیابی به برنامه های جدید مشکلی وجود
نداره.
تاچش(درصورت دقت در انتخاب درست و امتناع از خرید این مدل در صورتی که در هنگام تست دیدید تاچش هنگ و عدم روان بودن دارد) در حد این رنج قیمت الان بازار،‌قابل قبوله چون خوهرم گوشیه ایکپریا ایکس 10 مینی سونی اریکسون رو داره و این دو از نظر تاچ شبیه هم هستن .(خوبن)
امکانات نرم افزاریه خیلی جالبی داره و در کل باید بگم از اونجایی که کالاهای چینی به سه دسته: خوب - متوسط و بد تقسیم می شوند که گویا دسته سومی در کشور ما فراوونه و دسته های خوب تو کشورهای دیگه ... باید دقت کنید که به گفته من حتما دال بر تست رو در هنگام خرید انجام بدید و در صورت عدم رضایت به مغازه ای دیگه برید تا نیازتون ان شا الله اجابت بشه.
یا علی ... .

Sony Xperia tipo Sony Xperia tipo

1392/1/13 دوستان سلام.
من این گوشیرو حدود دو هفته ای هست که خریدم و نکاتی هست که شما حتما باید در موقع خرید این گوشی بهش توجه کنید:(واقعا مهمه لطفا بخونید):
من خواستم با مبلغی در حدود 450 یه گوشی از بین:
htc explor
sony xperia tipo
samsung galaxy y
LG Optimus L3 E405
بخرم که با تحقیقات فراوون به این نتیجه رسیدم که اینو بگیرم.چون ضمن اینکه پردازندش 800mh، اندرویدش هم 4 هستش و در سایر موارد چون دوربین و اینها کم از مدل های بالایی نداره.. و در کل از نظر من جذاب تر گذر کرد. زمانی که برای خرید رفتم از بین این و اچ تی سی اکسپلور دوتاشون رو هم روشن کردم و امتحان.اچ تی سی خوب بود اما این گوشی هم خوب ولی یه مشکلی داشت اونم اینکه تاچش(لمسش) روان نبود و هنگ داشت کمی. اگرچه از این گوشی دوتا به رنگهای مشکی و رنگ دیگه ای رو امتحان کردم اما بازم هنگ داشتن. خلاصه منصرف شدم و رفتم به مغازه یکی از دوستان و این گوشی چون چشممو گرفته بود به اونمفتم که این گوشیرو بیاره و من امتحان کنم که دیدم هم ظر تاچ و هم ئاز نظر عدم هنگ دنیایی با مغازه روبرویی فرق داره.و کلا از همه نظر عالی.تیپو رو خریدم . اما در نظر داشته باشید که روی کارتون تیپوی من زده intended for france یعنی برای مصرف فرانسه.(شاید برای همینم خیلی خوب دراومده) . اما در کل من که خیلی راضیم و واقعا با وجود پرداخت 450 هزار تومن واقعا دارم لذت می برم ازش. خیلی خیلی بروزه. شما هم حتما در هنگام خرید داشته باشید که احتمالا این گوشی در هر مغازه ای یکدست نمی تونه باشه و حتما اونو از همه نظر تست کنید که واقعا گوشیه خوبیه. فقط کمی زیرکی می خواد. ممنون.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام