مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hojjat M
  • تاریخ عضویت : 1391/11/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

HTC Desire 300 HTC Desire 300

1392/12/27 سلام دوستان
یک سوالی داشتم که اگه کسی منو راهنمایی کنه ممنون میشم
تعداد صفحه های هوم اسکرین این گوشی سه تاست هر کاری هم کردم نتونستم تعداد صفحه هاشو زیاد کنم کسی میتونه راهنماییم کنه چطور میشه تعداد صفحه های این گوشی رو افزایش داد؟ یا این که تعدادش همینه که اینجوری از گوشی های سیمبین هم تو سطح پایین تری قرار میگیره

Sony Xperia P Sony Xperia P

1392/8/21 سلام دوستان من این گوشی رو 5 ماه پیش به اندروید 4.1 اپدیت کردم حالا نمیدونم اشکال از اپدیت کردن من بود یا چیز دیگه در کل که بسیار ناراضی هستم و تیک زدن های گوش به کلی از گوشی منو نا امید کرده حالا از دوستان اهل فن میخوام لطفا منو راهنمایی کنید که چطوری میتونم گوشیمو به ورژن قبلی اندروید یعنی همون 4.0.4 برگردونم . منتظرم.

Sony Xperia P Sony Xperia P

1392/2/2 اگه به بالای اون عکس نگاهی بندازی شمارنده ای میبینی که از روز تا ثانیه مدت زمانی که گوشی از شارز جدا شده را نمایش میده که عدد 5 روز و سه ساعتو نشون میده . من هم از همون ابتدا گفتم که بطور میانگین هر سه روز یکبار به شارز میزنم و در صورت فقط زنگ و پیامک ضروری تا 5 روز دووم اورد . من هم با نظرت موافقم که اگر در باره ی مزایای چیزی صحبت میکنیم حتما معایبش رو هم ذکر کنیم و صرفا به تعریف وتمجید ازش بپردازیم . در کل این بحث به جایی نخواهد رسید و فقط حرفای پیشین رو تکرار خواهد کرد.

Sony Xperia P Sony Xperia P

1392/1/31 عزیز عمدا با دوربین دیگه ای از گوشی عکس گرفتم که شبه ای نشود که از گوشی دیگه ای اسکرین شات گرفتم . در ضمن در مورد نرم افزار های گوشی هیچ وقت مقدار استفاده از باطریشون کم و زیاد نمیشه بلکه با کم و زیاد شدن نرم افزار های در حال اجرا سهمشون از میزان باطری که از گوشی استفاده میشه تغییر پیدا میکنه برای همین در زمان های مختلف درصد های متفاوتی رو نشون میده و شما که میگین : گوش من خیلی پایینتر رو نشون میده , دلیل بر این نیست که باطری کمتری مصرف میکنه اون بخا طر اینه که نرم افزار های درحال اجرای بیشتری بازه . در کل قصدم از نمایش اون عکس این بود که نشون بدم باطری این گوشی تا 5 روز هم دووم میاره پس لطفا بحثو عوض نکن که تا دیروز میگفتی همش غلوه .اگر هم زیاد میل داری با گوشی بازی کنی یه PSP vita بگیر که بهتره باطری قویتری هم داره.

Sony Xperia P Sony Xperia P

1392/1/30 این عکسو برای اثبات ادعام گذاشتم اگر قانع نشدی که دیگه هیچ ... http://upload7.ir/images/42203876849130288503.jpg

Sony Xperia P Sony Xperia P

1392/1/30 اگه این گوشی اینقدر بیخود باشه که لازم باشه هر شب بره زیر شارژهرکسی که اونو میخره یا باید ظاهر بین باشه یا ... گوشی منم توش ژنراتور نداره فقط از همون اول که خریدمش جنبه ی استفادشو داشتمو توی همون هفته اول پدر باطریشو در نیاوردم . شما هم ادرس ایمیلتو بده که ادعامو بهت ثابت کنم اگه باز هم قانع نشدی که : ... من هم دیگه حرفی ندارم . شما هم چرا از همون اول motorola نگرفتی که حالا اینهمه سنگشو به سینه میزنی.

Sony Xperia P Sony Xperia P

1392/1/29 دوست عزیر از این مطلبتون 2 نتیجه بیشتر نمیشه گرفت : یا اینکه باطری گوشیت از همون اول که خریدی مشکل دار بوده یا اینکه اینقدر از گوشیت کار کشیدی که عمر مفید باطریش به سر رسیده. تا بحال حتی شده که با استفاده ی کم ( فقط زنگ و پیامک ضروری ) تا 5 روز باطری گوشیمو به شارز نزدم , متاسفانه این سایت امکان اپلود عکس رو نداره در غیر اینصورت حتما عکسی رو که از صفحه ی باطری گوشیم گرفته بودم را برات میگذاشتم .

Sony Xperia P Sony Xperia P

1392/1/25 با سلام من این گوشیو حدودا هفت ماهه که دارم و اگه بخواهم بهش نمره بدم فکر کنم 19 نمره ی خوبی باشه. چون تاحالا هیچ ضعف محسوسی براش حس نکردم و فقط تنها نقطه ضعفش باطریش میتونه باشه که اونم چون من زیاد بطور مستمر با گوشی کار نمیکنم بطور میانگین هر سه روز یکبار به شارز میزنم و مطالبی که دوستان نوشتن که فقط یک روز شارز نگه میداره در مواقعیست که یکسره از ازز دوربین اتفاده کنن یا بازی کنن پیش میاد. امیدوارم که تونسته باشم جواب سوالتو بدم.

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/12/25 سلام محمد حسین . این گوشی فیلمای 1080 رو جواب میده من خودم فیلم hobbit به حجم 2 گیگ روی این گوشی ریختم کامل جواب داد. در مورد فلش هم باید بگم که همه ی فلش هارو جواب نمیده و پیغام میده که بیش از اندازه باطری مصرف میکنه . و در مورد سوال سومت هم برای یمس باید روی خود علامتو لمس کنی.

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/12/7 با سلام من این گوشی رو 5 ماهه که دارم و دلیل اینهمه ایرادای بنی اسرائیلی که از این گوشی میگیرن رو نمیدونم. چون تا بحال هیچ کدوم از این ایرادایی رو که میگن ندیدم . بغیر از صداش که اون هم توی هیچ گوشی هم رده اش بهتر نیست. از وقتی هم که به اندروید 4 اپدیت کردم واقعا روان تر شده و تا الان هم اصلا هنگ نکرده . من خودم این گوشی رو با wifi اپدیت کردم اصلا هم نگران قطع شدن اینترنت نباشید چون اول فایل اپدیت رو بطور کامل دانلود میکنه بعد نصبش میکنه.از باطرریش هم کاملا راضیم بطور میانگین هم هر 3 روز یکبار به شارز میزنم ( البته اصلا به پای باطری های سامسونگ نمیرسه) . در مورد دوربین وکیفیت تصویر هم باید بگم فقط با iphone 4s قابل مقایسه است . در کل از این گوشی کاملا راضیم مخصوصا از وقتی که به اندروید 4 اپدیت کردم ( اصلا ناقص بودن این سیستم عامل رو قبول ندارم).
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا