مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : javid j
  • تاریخ عضویت : 1391/10/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1392/8/27 حرف دل من رو زدی!!!

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1392/8/20 من نکسوس 4 رو تو دستم گرفتم و باهاش کار کردم. گوشی واقعا سریع هست و به هر عمل تو خیلی سریع عکس العمل نشون میده و پاسخگویی سریعی داره. همانطور که میشد از گوگل انتظار داشت. اما متاسفانه از کیفیت بدنه اش خوشم نیومد و قاب پشتیش حس خوبی بهم نداد. تا قبل از به دست گرفتن نکسوس 4 تصمیم داشتم بگیرمش که کمی به خاطر کیفیت پائین بدنش عقب نشینی کردم.
حالا در مورد نکسوس 5 مطمئن هستم که سریعتر از مدل قبلی خودش خواهد بود و تو ویئوهایی که دیدم, ممکنه کیفیت ساختش قابل مقایسه با رقبای برندهای دیگه نباشه ولی مطمئنن راضی کننده و همه پسندتر باشه. این رو هم بگم که درصد بالای مردم کشور ما اصلا نمیدونن که LG اسمارت فون میزنه! یا اصلا این برند رو قبول ندارن! نکسوس 5 واقعا یک شاهکار از سوی Google هست و ارزش خریدن رو داره (البته با قیمتی نزدیک به واقعیت!)
من خودم منتظر هستم که این گوشی رو بخرم!!

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1392/8/20 من یه ویدئو دیدم که نشون میده رو قاب پشتی اثر انگشت نمیمونه و خیلی از سری 4 بهتره قاب پشتیش! احساس میکنم از ACRO S هم بهتر باشه!

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1392/8/20 موافقم.

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/10/18 این گوشی فوق العاده زیباست. مخصوصا رنگ سفیدش. به دلیل سبکی و فرم بدنه به راحتی تو دست جای میگیره و کار باهاش راحت میباشد.
از لحاظ سخت افزاری اگر از آن دسته از آدمهایی هستید که زیاد به تعویض گوشی اهمیت نمیدهید و تعداد سی پی یو و پیکسل و غیره ... براتون مهم نیست و گوشی باز نیستید این مدل عالی هستش.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام