مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مازیار پ
  • تاریخ عضویت : 1391/9/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 162

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 162 مورد

LG G5 LG G5

1395/3/16 نمی تونم نظر قطعی بدم که آپدیت اخیر روی روشنایی صفحه تاثیر داشته یا نه اما با تجربه عینی میگم قبلا مشکل خوانایی صفحه زیر نور خورشید زیاد داشتم. اما الان روی صد در صد میگذارم و تیک مربوط به اتو را هم می زنم. واقعا خوانایی صفحه خیلی خیلی بهتر شده زیر نور خورشید.
یک نکته دیگه هم هست که فکر میکنم با آپدیت حل میشه. وقتی اتو فعاله و روشنایی روی صد درصده اول صفحه را خیلی روشن میکنه اما بعدش به مرور به یک سمت کمتر تثبیت میشه. این مشکل را حتما باید با یک آپدیت حل کنه.

LG G5 LG G5

1395/3/16 آره عزیز. بالاخره آمدم بیرون تا ببینم چی پیش میاد.

LG G5 LG G5

1395/3/11 کاربر محترم جناب مسعود ح. شما مطمئن هستم ال جی جی فایو را ندارید و با آن هم کار مداوم نکرده اید اما از طرفداران متعصب الجی هستید و برندهای غیر سامسونگی. من در گذشته فن سونی بودم و با تمام علاقه ای که به آن داشتم امسال تصمیم به استفاده از برندهای دیگر گرفتم. آنهم بدلیل بعضا محدودیتهایی در محصولات سری زد سونی بود و در نهایت سراغ الجی جی فایو آمدم. گوشی خوبی است و دوستش دارم. حقیقتا در تمام پرچمدارهای جدید سونی الجی اچ تی سی و سامسونگ به هیچ عنوان گوشی بدی نداریم. خواهش مبکنم با راهنمایی های متعصبانه و غلط کاربران دیگر را گمراه نکنیم. در کدام پک الجی جی فایو ماژول صدا بوده که شما از آن اسم بردید؟ کدام پرچمدارهای سونی از 820 استفاده کردن؟ منظورتان ایکس پرفورمنسه که هنوز به بازاری وارد نشده و قرار هم نیست به ایران بیاد. سامسونگ مشکل مدیریت رمش را در سری اس سون تا حد زیادی حل کرده. حالا اگر منو شما از سامسونگ خوشمون نمیاد نباید تخریب بیهوده کنیم. برای دوستانی که قصد خرید دارن عرض میکنم. الجی جی فایو مشکل صدا اصلا نداره. مشکل مدیریت رم و لگ اصلا نداره. لتز واید دوربینش فوق العاده ارزشمنده. ماژول کم پلاسش هم که داخل پک هست کمک خوبی برای عکاسی بهتره. باطریش بد تیست اگر مدیریتش کنید. فوق العاده هم نیست البته بستگی به میزان مصرفتون داره. روشنایی صفحه زیر تور خورشید با آپدیت جدید بهتر و استیبل تر شده اما وقتی روی حداکثر بگذارید و تیک اتو را هم بزنید روشنایی بعتر میشه البته به مرور به یمت دیم یا تاریک تر شدن میره اما خواناست ولی نسبت به اون هشتصد نیت مورد ادعا فاصله زیادی داره. کلا با ارزش ترین گوشبهای بازار اندروید اس سون اج و جی فایو هستند. اچ تی سی تن هم الان قیمت غیر واقعی بالایی داره شاید بعد از سه ماه معقول بشه. تا سقف یک و نیم میلیون هم سونی زدفایو و الجی جی فور گزینه های ارزشمندی هستندِ.

LG G5 LG G5

1395/3/5 من چند تا کار کردم و مشکل شارژدهی باطریم تا حد زیادی حل شد.
۱.دیروز بک آپدیت جدید ٨۶ مگی را دانلود و اجرا کردم.
٢.اتوسینک و اتوآپدیت را غیرفعال کردم.
٣.تیره رنگ ترین وال پیپر و تم را از بین تمهای خود الجی انتخاب کردم.
۴.اپلیکیشنهای آل این وان و اسمارت کلینر و سی پی یو کولر را پاک کردم.
۵.از اسمارت کلینر خود تنطیمات ال جی استفاده کردم.
با وجود اتصال مداوم تری جی و گرفتن و آپلود کردن تعدادی عکس و چک کردن پیامها و چهار تماس تلفنی در سه ساعت فقط ده درصد تخلیه باطری داشت و از صد به نود رسید.

LG G5 LG G5

1395/3/1 من چندبار تست کردم با کاور اصلا چنین مشکلی پیش نمیاد. مطمئنی برای گوشی قفل گذاشتی که با تکان دادن کاور بازمیشه؟!

LG G5 LG G5

1395/3/1 منم مثل تو. البته واقعا دوستش دارم اما این دوتا رو اعصابه. ببین تو محافظ صفحه که همون اول روش بود را برداشتی و گلس داخل پک را گذاشتی یا نه؟ من اونو عوض نکردم. گذاشتم فعلا باشه. گاهی فکر میکنم نکنه اون محافظ انعکاسی زیر نور میده که خوانایی صفحه را از بین میبره.

LG G5 LG G5

1395/3/1 جدا خیلی عجیبهِ. خوشبختانه من نزدیک یک ماهه کار میکنم و خیلی هم مراقبت نمبکنم اما خشی نیفتاده. از طرف دیگه در تست مقاومت جری ریگ با تیغ و کاتر روی محافظ لنزمیکشه هیچ اتفاقی نمیفته. نکنه دو مدل درجه یک و دو توزیع میکنه؟

LG G5 LG G5

1395/3/1 فقط یک راه داری.هردوشون گوشیهای خوبی هستن که البته چهارصدتومان با هم اختلاف قیمت دارن. برو هردو را تو دستت بگیر یک کم کار کن هرکدوم به دلت نشست را بخر. اما کلا چون عکاسی دوست داری ماژول کم پلاس جی فایو برات لذت بخش خواهد بود. از طرف دیگه با اس سون اج عکاسی طولانی مدت تر و عکاسی زیر نور آفتاب و زیر باران برات بهتر عمل خواهد کردِ.

LG G5 LG G5

1395/2/30 ببین عزیز گوشی صد در صد کامل وجود نداره. هرگوشی بگیری عیبهای خاص خودش را داره. زیاد وسواس کنی هم هیچوقت گوشی نو نخواهی خرید و اگر هم بخری از خریدت ناراضی خواهی بود. به نظر من تا سقف 1.700 بهترین گوشی زدفایوه که قیمتش 1.400 هست. تا سقف 2.200 بهترین خرید جی فایوه که قیمتش 2.000 هست. و بهترین گوشی تا سقف 2.600 اس سون اج هست که قیمتش 2.400 هست.
هیچکدام هم صد در صد کامل نیستن.
اگر تظرت روی حی فایو هست من دارمش و میدونم کامل نیست و عیبهاش را هم کامل میدونم اما از خریدم ناراضی نیستم. برای مشکل باطریش یک سری تنظیمات اولیه مثل اتوآپدیت و اتوسینک و آلویز آن دیسپلی را غیرفعال کن. از دوهفته بعدمی تونی باطری زاپاس هم براش بخری. البته من خیلی پرمصرفم. برای مصرف کنندگان عادی باطریش اصلا بد نیست. برای مشکلات خش شدن خوب در نگهداریش دقت کن بعدش هم فکر کنم کاورهای محافظ خوبی براش به بازار میاد. تنها مشکلش که منو اذیت میکنه وقتیه که کارم زیاد زیر نور آفتاب باشه. اگر این مورد برات زیاد اتفاق نمیفته گوشی خیلی خوبی برایت خواهد بود.

LG G5 LG G5

1395/2/28 اگه دوربین برات مهمه خوب از بین این چهارتا مدل اچ تی سی را حذف کن. هر سه تای باقیمانده باطریشون در حد متوسطه. اگر گفتن لنز خش میشه قطعا متظورشون جی فایو نبوده. زد فایو پرمیوم بله اگر مواظب نباشی روی لنزش بدلیل محافظ پلاستیکی که داره خش میفته. کیفیت بدنه از تظر استحکام وی 10 از همه بهتره. کیفیت دوربین جی فایو بهتره. اگر استفاده دو سبم کارت به همراه مموری و ضدآب بودن مهمه زدفایو پرمیوم. اگر سخت افزار برات مهمتره جی فایو بهتره.
در کل بنظر من اول جی فایو بعدش زدفایو(پرمیومش فقط مصرف باطریش بالاتره) که این دو ششصد تومان تفاوت قیمت دارن.

LG G5 LG G5

1395/2/25 دو ترا بایت؟؟؟؟؟؟!!! از کجا این اطلاعات را میگیرید؟ لابد منطورتون 200 گیگهِ

LG G5 LG G5

1395/2/25 J7 که اصلا در سطح موارد دیگه نیست. اگر دو سبم کارت با مموری می خوای استفاده کنی فقط زدفایو را می تونی استفاده کنی. چون جی فایو و اس سون نمی تونی همزمان سیم کارت دوم و مموری کارت را قرار بدی. اگر عکاسی و کار زیر نور آفتاب زیاد داری اس سون را بگیر. اگر بیشتر کارت در مخیط داخلیه از جی فایو لذت خواهی برد. اگر محل زتدگیت باران زیاد می باره زدفایو یا اس سون بگیر که ضدآب هستند. اگر بلندی صدا لود اسپیکر برات اولویته جی فایو بگیر.

LG G5 LG G5

1395/2/24 سلام دوباره خدمت دوستانِ. دو مورد ایراد اصلی این گوشی هست. روشنایی صفحه در زیر نور آفتاب و باطری. مورد اولی را هیچکاری نمیشه کرد اما مورد باطری. کارهای زیر را کردم و نتیجه خوبی گرفتم:
۱. آلویز آن دیسپلی را غیرفعال کردم
٢.یک تم پس زمینه مشکی ساده را از گوگل پلی دانلود و استفاده میکنم.
٣.اتوسینک و اتوآپدیتها را غیرفعال کردم.
۴.اسمارت کاور را استفاده نمیکنم خودش مصرف کننده باطریه
۵.روزهایی که پرمصرف ترم کم پلاس را وصل میکنم. مشکلی به عنوان گوشی با اتصال کم پلاس ندارم فقط یک مقدار سنگین میشه اما خیالم از باطری راحت تره.

فقط یک سوال این گوشی مثل خیلی گوشبهای دیگه داغ نمیشه اما اپلیکیشن آل این وان دمای سی پی یو را بالا نشون میده. برای شما هم اینطوریه؟

LG G5 LG G5

1395/2/20 شما این گوشی را داری ...؟ این گوشی را دارم و بله صدبار میگم تاریکه. این همه تعصب نسبت به گوشی ای که نداری یعنی چه؟
http://m.gsmarena.com/lg_g5_vs_samsung_galaxy_s7-review-1433p3.php
این گوشی خوبیهای بسیاری داره اما شارژدهی باطریش واقعا بده و روشنایی صفحه نمایشش رضایت بخش نیست و بخش اتصال ماژولش نگران کننده است.

LG G5 LG G5

1395/2/18 سپاس از پاسخ شما دوست محترم. بله با عجله نوشته شد. اما.وقتی برای یک گوشی هزینه میکنم انتظار دارم تا جای ممکن به توقعاتم نزدیک باشه. این گوشی را با علم اینکه متاسفانه نمی توانم از مموری کارد استفاده کنمِِِ. خریدم پس جای شکایت نیست. در مورد ماژول دوربین استدلال شما را نمی پذیرم. حق این است که جابجایی ماژول و نصب باطری را به شکل بهتری طراحی و اجرا میکرد. در صورت نصب و خروج مداوم ماژول باید به شدت نگران بود که آن فاصله محل اتصال بیشتر نشود. زوم واقع بر روی ماژول هم بسیار دم دستی و ضعیف است. اینها حداقل توقع از یک پرچمدار مدعی است. توقع آبولو هوا کردن ندارم. کاور هوشمند را یک مقایسه معمولی با دات ویوهای اچ تی سی بکنید. کیفیت در حد متوسط هم نیست. باطری گوشی ازهمان اول هم می داتستیم خیلی قدرتمند نیست. دوست ندارم یک پرچمدار زودتر از یکروز نیاز به شارژ پیدا کند. فینگر پرینت خوب است اما به ندرت گاهی عمل نمیکندِ. در ضمن هر بار پس ازخروج ماژول نیازمند تنظیم ساعت و روز هستم هرچند اتوماتیک نت تایم همواره فعال است. تنطیم کننده اتوماتیک نور صفحه اصلا دقیق عمل نمیکند بلکه بهترست همواره خودمان اینکار را انجام دهیم. روشنایی صفحه چندان رضایت بخش نییت.هندزفری داخل پک بسیار بی کیفیت است و منتظرم فردا بروم جایره هندزفری بنگ اولافسون را بگیرم. اما محاسن. گوشی مدیریت رم خوبی دارد. داغ نمی شود. اتفاقا گوشی زشتی نیست. دوربین خوبی دارد. صدا هم خوب هست. سریع است. در کل الان ارزش خرید بالایی دارد. برای کسانی که هر یکسال و نیم گوشی عوض میکنند عالی است.

LG G5 LG G5

1395/2/17 ممنونم عزیز از راهنمایی. برای مخفی کردن چطور؟ فقط همون لاک کردن را داره؟

LG G5 LG G5

1395/2/14 سلام خدمت دوستان . من یکروزه که این گوشی را گرفتم. ابتدا یک خواهش از دوستان کاربر دارم. اگر این گوشی را ندارن و یا اطلاع کافی از مشخصاتش ندارن لطفا راهنمایی غلط نکنن. من این دوربین را با پکش به قیمت 2.080.000 تومان خریدم رنگ تیتان(خاکستری تیره).
قبل از خرید به دوستی زنگ زدم که در همین صفحه شماره تلفنش را گذاشته بود و گفته بود راهنمایی میکنه و از خریدش کاملا راضیه. مشخص بود یکی از فروشندگان مغازه است و حداکثر اونو دست یکی از مشتریاش دیده بوده در حد دو دقیقه!!
نکات مهم:
اولا: نسخه دو سیم کارتش شما نمی تونی هم سیم کارت دوم و هم کارت حافظه را همزمان استفاده کنی. فقط یکی از آنها( مثل اس7)
دوما: در مورد ماژول کم پلاس که قبل از خرید منو هیجان زده کرد باید بگم چیز خیلی خاصی نیست. یک پیچ زوم خیلی شل و ول داره و شاید ارزشش کمی بالا بردن ظرفیت باطری و خوشدست کردنش برای عکاسی باشه. من فکر میکنم اکثر عاشقان عکاسی هم بعد از مدتی بی خیال استفاده اش بشن.
سوما: عمر باطریش بنظر من خیلی بد نیامد برخلاف رویووها اما خوب نیاز به زمان داره. فست شارژینگش واقعا فسته.
چهارم: در نصف روز اول قطع و وصلی دائم سیم کارت تری جی و حتی وای فای دیوانه ام کرد. برخلاف گوشی قبلیم که سونی تک سیم بود. البته الان هیچ مشکلی نداره و قطعی ندیدم. فقط می خواست اون چند ساعت اول خرید به گریه ام بندازه.
ششم: اصلا گالری ال جی را با سونی نمیشه مقایسه کرد. اونجا در سونی راحت روی عکس کلیک طولانی میکردی و بعدش می تونستی گروهی حذف یا انتقال را انجام بدی و از همه مهمتر راحت با یک کلیک همه عکسهای مورد نظرت را مخفی میکردی در پوشه هیدن میرفت. اینجا اصلا چنین چیزی نداره. آلبومش افتضاحه. لطفا کاربرهای قدیمی ال جی بگن راهی نداره؟
هفتم: در هنگام نصب کم پلاس درآوردن باطری و وصل کردنش به ماژول بدجوری دلتون را میریزه پایین. سفته و همش ترس داری اتفاقی بیفته. پس از نصب کم پلاس از قسمت اپلیکیشن ها وارد ال جی فرندز بشین و از گوگل پلی آپدیت و یا نصب میکنه. اونهایی که میگن مشکل داره اینکار را نکردن.
هشتم: این نصب ماژول و درآوردنش هرسری نیازمند خاموش کردن گوشیه که خوب البته مثل گوشی قبلیم خیلی طولانی نمیشه اما عجیب اینه که باوجودیکه تنظیم ساعتم روی اتوماتیک با توجه به اینترنته و اینترنتم هم وصله سه بار ساعتم تغییر کرده و باید تنظیمش میکردم بعد از دوباره روشن کردنش.
نهم: هیچ لگ و یا کندی خاصی ازش ندیدم. فینگر پرینت هم خیلی سریع کار میکنه. کیفیت عکسش هم خوبه.
در کل ازش ناراضی نیستم. منتظرم ببینم کی میشه برم اون هدفون را بخاطر پیش خریدم بگیرم.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1394/4/4 پس از آپدیت بنظرم کار روانتر شده. با بعضی از اپلیکیشن ها مثل وی پی ان ها خیلی راحت تر وصل میشم. اما معایبش:
1)گوشی گرمتر از قبل شده
2)مصرف باطری بیشتر شده
3)شارژ شدنش کندتر شده
4)برای اولین بار می بینم وسط بازی "کندی کرش" می پره بیرون!!! چند بار این اتفاق افتاده و همگی بعد از آپدیت شدن به لالی پاپ بوده

جدا امیدوارم آپدیت جدیدی براش بیاد و این ایرادها رفع بشه و الا باید زودتر از موعدی که مشخص کردم به فکر گوشی جدید باشم.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/2/7 سپاس فراوان آدرین عزیز. در مورد دوربین اصلی گوشی از این نظر روی اولویت پنجم گذاشتم بخاطر اینکه توی ذهنم مدتی هست که یک دوربین در حد عالی کامپکت کانن مثل جی7ایکس یا در نهایت یک دوربین خیلی خوب کامپکت کانن مثل اس120 را بگیرم و براحتی عکسهام را که حتی در محیط های کم نور کیفیت بالایی داره را روی گوشیم سینک کنم. من قبلا چندین سال با دوربین حرفه ای دیجیتال کار میکردم و مشکلی برای کا ربا تنظیمات ندارم اما حقیقتا معتقدم یک موبایل باید کیفیت عکاسی اتوماتیکش بالا باشه و این اشکالیه که نمی دونم چرا سونی بعد از اینهمه مدت هنوز در حلش ناتوان نشون داده. اونهم کمپانی سونی که الحق بهترین دوربینهای کامپکت جیبی مثل آر ایکس 100 مارک 3 یا شاهکار آر ایکس1 را زده. باز هم ممنونم عزیز از راهنمایی.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/2/7 سلام دوست عزیز. راهنمایی شما برای من خیلی ارزشمنده. ظاهرا دو سیم کارت زد3 دارید و سیم کارت یوسیم ایرانسل را امتحان میکنید آنهم در مشهد.
لطف کنید درباره کیفیت و میزان مصرف نسل چهرام ایرانسل در مشهد من را راهنمایی کنید. بخصوص کیفیت آن در گوشی زد3. چون جزو گوشی های مدنظرم برای ارتقاست. خیلی ممنون میشم.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/2/7 آدرین عزیز سپاس از راهنمایی مفید شما. حالا بهترین گزینه های دو سیم مورد نظر شما کدام گوشی هاست؟ اولویت برای من به ترتیب :
1) کیفیت خط دهی و 3g , 4g , wifi
2)کیفیت صدای مکالمه
3) طول عمر باطری
4) کیفیت دوربین جلو برای مکالمه ویدیویی
5)کیفیت دوربین برای ثبت عکس

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/2/3 سپاس بسیار عزیز گرامی. حتما برای سوالات بیشتر دوباره مزاحم خواهم شد.

LG G Flex LG G Flex

1394/2/3 به به خیلی مبارکه عزیز. چند خریدی؟ از کجا؟ 32 گیگ یا 64 گیگ؟ هیچ مشکلی بنظرت نرسیده؟

LG G Flex LG G Flex

1394/1/30 سال نو مبارک عزیز. چه کردی؟ نکسوس 6 را خریدی؟ آقا وحشتناک بزرگه. اگر یک گارد هم براش بگذاری یک غول به تمام معنا میشه. ضخیم و بزرگ. از این ال جی فلکس هم بزرگتر. فعلا از سرم اومده بیرون.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1394/1/30 آدرین عزیز ضمن تشکر از راهنمایی های همیشه مفید شما یک سوال داشتم. من الان از دو گوشی استفاده میکنم . یکی گوشی ساده تر هست با سیم کارت همراه اول برای تماس و پیامک و واتساپ و وایبر رسمی و اداری و دیگری یک گوشی پیشرفته تر که فقط سیم کارت رایتل داره و برای اینترنت استفاده میکنم و موارد غیر اداری و ارتباط با دوستان. بنظر شما منطقیه که این دو گوشی را ارتقا بدم به گوشی زد3 دوال؟ که یکی سیم کارت همراه اول باشه و دیگری همین رایتل باشه( یا بجاش از نسل چهارم ایرانسل استفاده کنم)
آیا برای تماس ها و خط دهی مشکلی درست نمیشه؟ مثلا وقتی دوستی در حال تماس اینترنتی از طریق اپلیکیشن ایمو یا واتساپ یا وایبر هست و تماسی از سیم کارت همراه اول میرسه چه اتفاقی میفته؟ کلا منطقیه با توجه به اینکه مصرف باطری گوشی برای دو سیم کارت هم بشدت بالا میره؟ دردسر تماسی پیش نمیاد؟ چون تجربه دو سیم همزمان فعال نداشتم لطفا توضیح بفرمایید. دیگر دوستان صاحب تجربه هم لطفا مرا از راهنماییهای مفیدشون محروم نکنند.

LG G Flex LG G Flex

1393/12/29 باز هم میگم واقعا بزرگه اما دوستش دارم. رادیوش خیلی برای من مهم نیست. فلاشش شاهکاره. دور حلقه لنزش قرار گرفته. ابتکار خیلی جالبی کردن.

LG G Flex LG G Flex

1393/12/27 موافقم . فقط یک نکته را مطمئنم که شاید بعدها بزرگی سایزش یک مقدار اذیتمون کنه. اما در حال حاضر بیشتر از همه گوشی های دیگه چشمم را گرفته.

LG G Flex LG G Flex

1393/12/25 موافقم عزیز. بنظرم خرید فلکس در حال حاضر کاملا غیرمنطقیه. اگه صبر داری بگذار پرچمدارهای جدید سامسونگ و سونی و اچ تی سی هم در بازار عرضه بشن و بررسی بشن. شاید حتی خرید نکسوس 6 هم منطقی نباشه. هرچند الان بنظرم جذاب ترین گوشی همین نکسوس 6 هست. اما عدم ساپورت حافظه جانبی و باطری نه چندان پرقدرتش و ناخوانا بودنش زیر آفتاب شدید آزاردهنده است ولی باز هم بهترینه. البته بنظر من.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/12/21 الان در مدت یک ماه و نیم قیمت 64 گیگش در فروشگاههای اینترنتی داخلی یک میلیون تومان و 32 گیگش هشتصد و پنجاه تومان ارزونتر شدن.

LG G Flex LG G Flex

1393/12/21 خوبه عزیز. وقتی گرفتی و کار کردی حست را درباره اش بگو می خوام ببینم چطوریه. چون من فقط تو دستم گرفتمش باهاش کار نکردم. اما خوب می دونم یکسری مشخصاتش از گوشی ای که الان دارم بهتره. و البته تنها مشکلی که باگوشیم الان دارم باطری و عدم ساپورت اینترنت نسل چهارمه.
منتظرم.

LG G Flex LG G Flex

1393/12/20 من میگم بهتره بی خیال این گوشی بشیم. حيف كه نكسوس 6 هم توی فبلت ها باطری خیلی جالب توجهی نداره. منطقی نگاه کنیم نوت 4 و زد3 از این گوشی به مراتب بهترن و باطری خیلی خوبی هم دارن. اما خوب اگر پول اضافی داشتم هرگوشی دیگری هم که میخریدم اینو کنارش می خریدم و با صفحه منحنیش و باطری عالیش حال میکردم.

LG G Flex LG G Flex

1393/12/19 این سه فروشگاه اینترنتی دارن

http://emalls.ir/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA_LG-G-Flex-D958--32GB~id~147533

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/12/18 قربان شما عزیز. راستش خوب قطعا زد3 از زد2 بهتره اما اصلا این تفاوت قیمت حال حاضر معقول بنظر نمیرسه. خیالتون راحت کیفیت عکس زد3 و زد2 به مراتب از دو مدل اچ تی سی مدنظر شما بهتره. راستش من قصد ارتقای گوشیم را داشتم. چند ماه کلی درباره گوشی ها تحقیق کردم. ام8 هم یکی از گزینه های موردنظرم بود. اما قیمتش غیرواقعی بالا بود. کیفیت دوربینش هم اصلا رضایت بخش نبود. حافظه کم داخلیش در نسخه های موجود در بازار را هم دوست نداشتم. اگر کسی می خواد بالای دو میلیون تومان هزینه کنه قطعا نکسوس 6 و نوت 4 بهترین گزینه ها هستند. من توصیه میکنم یک کم بیشتر صبر کنین. پرچمدارهای جدید با نقد و بررسیهاشون بیان و قیمتهای پرچمدارهای قبلی هم شکل معقولتری بگیرن.

Sony Xperia Z3 Dual Sony Xperia Z3 Dual

1393/12/14 آدرین عزیز در سایت جی اس ام ارنا فقط یک مدل برای زد3 دو سیم کارت نوشته شده که 6633 است. بنظر میرسه تنها مدل دو سیم کارته همین باشه که 4G را هم پشتیبانی میکنه. پس مدلهای دو سیم کارته دیگری نباید اصلا وجود خارجی داشته باشه.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/12/14 دوستانی که از فروشگاههای اینترنتی داخلی این گوشی را تهیه کردن مشکلی نداشتن باهاش؟

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/12/14 خوب اگر پونصد-ششصد تومان هزینه اضافی براتون مهم نیست قطعا زد3 را بگیرین و الا زد2. به نظر من بشخصه اگر کسی محدودیت بودجه داره نباید الان زد3 بگیره. قیمتش بعد دو ماه معقولتر خواهد شد. من اگر الان می خواستم پول به زد3 بدم قطعا میرفتم نکسوس 6 می خریدم.

Sony Xperia Z3 Sony Xperia Z3

1393/12/14 دیزایر آی یا زد3؟ خوب مشخصه زد 3 کاملا برتری داره. قطعا بعد از عید قیمتها پایین میان. اما اگر محدودیت بودجه دارین همین الان با خیال راحت برین زد2 را بخرین. با توجه به اینکه گوشی الانتون ظاهرا دیزایر سی هستش کاملا از زد2 احساس رضایت خواهید کرد.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1393/12/11 با وجود همه تبلیغاتی که برای ارتقای باطری این دو گوشی جدید اس 6 و اس 6 اج کردن بنظر میرسه چندان هم جالب توجه نباشه فکر نکنم . از نظر باطری به پای نوت 4 برسه.

HTC One M9 HTC One M9

1393/12/11 واقعا گرد بودن لنز جلوه بسیار زیباتری داشت. حیف شد.

HTC One M9 HTC One M9

1393/12/11 به نظر گوشی خیلی خوبیه اما حیف که ضخامت ام 8 را بیشتر کرده و البته باطریش باز هم جالب بنظر نمیرسه. امسال فکر کنم سال سختی برای اچ تی سی باشه.
موارد 1 تا 40 از مجموع 162 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا