مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مجید ح
  • تاریخ عضویت : 1389/2/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1393/5/13 آپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت اپتیموس جی ال‌جی در ایران عرضه شد
در ساعت 19:00 روز 12ام مرداد 1393
اگر یادتان باشد شرکت ال‌جی گوشی هوشمند اپتیموس جی را که حالا همه آن را به عنوان آغازگری سری قدرتمند جی می‌شناسند دو سه سال پیش به بازار عرضه کرد. این گوشی به عنوان همرده نکسوس 4 گوگل شناخته می‌شود و حالا وقتی نکسوس 4 به اندروید کیت‌کت آپدیت شده عرضه آپدیت اپتیموس جی ال‌جی چندان دور از ذهن نیست.

نکته جالب اینکه اپتیموس جی ال‌جی حالا با پرش از روی اندروید 4.2 و 4.3 مستقیما از اندروید 4.1 جلی‌بین به اندروید 4.4 کیت‌کت رسیده است. البته مطمئنا می‌دانید که چندین ماه از عرضه این آپدیت برای اپتیموس جی در سرزمین مادری ال‌جی یعنی کره‌جنوبی می‌گذرد و حالا ال‌جی همانطور که در خرداد ماه وعده داده بود آن را در سایر نقاط جهان عرضه می‌کند.

گزارش‌هایی از عرضه این آپدیت در سایر نقاط جهان منتشر شده و این آپدیت در ایران نیز در دسترس قرار گرفته است و علاوه بر استفاده از برنامه ویژه رایاانه به طور مستقیم و از طریق وای‌فای نیز می‌توانید این آپدیت را دریافت و گوشی خود را به اندروید کیت‌کت به‌روز کنید. البته ظاهرا تفاوت میان استفاده از این دو روش حجم آپدیت دریافتی است و در حالی که از طریق وای‌فای گوشی شما تنها نزدیک به 500 مگابایت اطلاعات دریافت می‌کند نسخه رایانهبرای آپدیت گوشی شما نزدیک به یک گیگابایت اطلاعات را دانلود می‌کند!

منبع از سایت فارنت

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/10/13 دیجی کالا داره 6 درصد مالیات و ارزش افزوده میگیره که چی من خودم از یه سایت دیگه گرفتم 1050 یعنی نود تومن ارزونتر همون کارت گارنتی و وسایل اصلی رو هم داشت اصل اصل بود ...

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/22 دوست عزیز منظورتون رو میفهم چی میگین
ولی منظور بنده اینه که سخت افزاری فور جی نداره اوکی
مربوط به ایران و جای دیگه نیست

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/20 سلام به دوستان گل
من نمیدونم یه سوال کردم هیچ کس جواب نداد
دوستان بگین این گوشی 4g داره یا نه
الان من دارم تنظیمات گوشی حالت شبکه LTE نداره
لطفا جواب بدین واجبه

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/19 سلام دوست عزیز . با احترامی که به شما کاربر گرامی دارم
میخواستم بپرسم شما روی چه حسابی میگی نسل چهارم داره
الان همون شرکت مدیا پردازش زنگ زدم گفت ما فقل نسل سوم رو میاریم تو ایران
اولا: شما باید به گزینه شبکه های موبایل رفته و گزینه حالت شکبه رو نگاه کنی ببینی LTE داره یا نه
دوما: من این گوشی رو دارم و حدود 3 روزه خریدم... من خودم گوشیم رو با اختلاف قیمت 100 تومان که شما خریدی گرفتم و گارانتی دو ساله هم داره و سورمه ای
شما لطف کنید به تنظیمات برید و خبرش رو به من بدین.

با تشکر - اگر جسارتی هم کردم من رو عفو بفمایید.

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/17 دوستانی که دارن این گوشی رو حتما جواب بدن سریع سریع

آیا این گوشی که تو ایران میاد نسل چهارم داره

توی قسمت تنطیمات گوشی حالت شبکه lte رو نشون میده

یا بهتر بگم گوشی که وارد ایران میشه نسل چهارم دارن

اگر گوشی شما نسل چهارم داره اطلاع دهید و از کجا خریداری کردین

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/15 در جواب سوالات شما دوست عزیز محمد علی :(البته تا جایی که اطلاعات دارم میگم)

سوال اول شما: تا حالا من نشنیدم باتری مشکل دار بشه. و اینکه نمایندگی ال جی برات تعویض میکنه و به دست مشتری باز کردن باطری سخته و باید پیش نمایندگی ببری.

سوال دوم شما: درسته الی جی سابقه درخشانی در اپدیت گوشی نداره ولی در حال حاضر داره خودش رو به رقبا میرسونه- برای مثال الان G2 به 4.4 داره اپدیت میشه و واسه همین گوشی که پرچمدار الی جی هستش 4.4 تایید شده و قراره سه ماهه اول 2014 براش اپدیت بیاد.

سوال سوم شما: دوست عزیز 4G عالی هست طبق گفته ها در فروم های خارجی - چون در ایران 4G نداریم نمیشه تست کرد.

سوال چهارم شما: بله هست .

سوال پنجم شما : در مقابل اکسپریا زد که برابر هستند از همه لحاظ سی پی یو هر دو کاملا یکی هستش - از اس تیری هم بالاتره مطمئن باش وگرنه خودم این گوشی رو نمیخریدم- قدرت سی پی یو هم به کمک کوالکام عالی و محشره البته توی رنج قیمت خودش (1.200 تا 1.400)-بدنه عالی - دوربین عالی فقط توی نور کم یکم اذیت میکنه همین اونم قابل چشم پوشی هستش به نظر بنده.

یا علی

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/15 تا جایی ه بنده اطلاع دارم دانگل زمانی لازم است که تلویزیون شما اسمارت نباشه و بخواهی اسمارت کنی.
بعدش هم میراکست یه فناوری هست که باید گوشی و تلویزیون اون رو پشتیبانی کنند
گوشی الی جی g e975 که پشتیبانی میکنه . اما تلویزیون شما رو نمیدونم
توی تنظیمات بگرد ببین هست.
توی نت هم در مورد اتصال به هم دیگه توضیح داده.
با تشکر

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/14 میراکست استانداردی است که برای انتقال داده‌های تصویری با کیفیت بالا از طریق WiFi مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌کمک این فناوری، می‌توان صفحات نمایش بزرگ را به‌عنوان نمایشگر گوشی اندرویدی خود استفاده کرد و از تماشای فیلم‌های HD در اندازه‌ای بزرگ‌تر لذت برد یا کار با اپلیکیشن‌های خود را در سایزی متفاوت تجربه کرد.

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/14 چگونه از میراکست استفاده کنیم؟

برای استفاده از این فناوری شما باید یک ابزار اندرویدی سازگار با فناوری میراکست به همرا تلویزیون میراکست یا دانگل میراکست در اختیار داشته باشید.در صورتی که گوشی یا تبلت شما حاوی نسخه‌ی 4.2 یا بالاتر از آن باشد، شما می‌توانید از این فناوری استفاده نمایید که با نام Wireless Display نیز شناخته می‌شود.

در این مرحله شما باید دستگاه گیرنده‌ی خود را تنظیم نمایید. به‌دلیل جدید بودن این فناوری برخی از تلویزیون‌های موجود همچون سونی، ال‌جی و پاناسونیک این فناوری را در محصولات خود گنجانده‌اند، اما اگر تلویزیون خود را سال پیش تهیه کرده‌اید، به احتمال بسیار زیاد، این فناوری در تلویزیون شما وجود ندارد. اما نگران نباشید، می‌توانید با تهیه دانگل میراکست، از این تکنولوژی استفاده کنید.WirelessDisplay

اگر سری به فروشگاه‌های اینترنتی موجود بزنید، می‌توانید با صرف هزینه‌ای در حدود 40 تا 60 دلار این دانگل را تهیه کنید که فقط برای انتقال تصاویر از ابزار شما به تلویزیون به‌کار می‌روند.

پس از اتصال این دانگل به تلویزیون خود، کافی است در ابزار اندرویدی خود با مراجعه به Setting>Display>Wireless display شبکه‌ی ایجاد شده توسط دانگل موجود را یافته و به آن متصل شوید. پس از یافتن نام دانگل خود در لیست مورد نظر، با انتخاب آن و برقراری آن، می‌توانید تصاویر صفحه‌ی نمایش گوشی یا تبلت را برروی تلویزیون تماشا کنید.

هم‌اکنون شما می‌توانید فیلم‌های 1080p را در تلویزیون تماشا کنید و یا انجام بازی‌های خود را در اندازه بزرگتر تجربه کنید. باید توجه داشته باشید که اگر صفحه‌ی گوشیتان را قفل کنید، انتقال تصاویر به تلویزیون نیز قطع خواهد شد. در نتیجه بهتر است در زمان تماشای فیلم، گوشی خود را به شارژر متصل کنید.

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/14 براش قراره 4.4 بیاد

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/13 باشه چشم امتحان میکنم و حتما اینجا اعلام میکنم

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1392/9/12 بالاخره بعد یک ماه تحقیق گوشی رو سفارش دادم بیاد. اونم با چه قیمت نابی.
دوستان به محض اینکه دستم اومد اگه گوشی خوبی بود. اینجا اعلام میکنم هر کی خواست براش سفارش بدم. قیمت 1050000 تومان با گارانتی دو ساله طلایی یاس :)

موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
ایسام