مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید ذبیح اله ا
  • تاریخ عضویت : 1391/6/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1392/12/1 سلام دوستان...
اولین رام رسمی 4.4.2 i9500 واسه روسیه ریلیز شد میتوند گوشیتونو ارتقا بدین...
samsung-updates.com/device/?id=GT-I9500

Samsung I8190 Galaxy S III mini Samsung I8190 Galaxy S III mini

1391/8/25 سلام دوستان...
من قیمت جهانی این گوشی رو نگاه کردم چیزی در حدود 100پوند ارزونتر از اس3 هست یعنی تقریبا باید 500هزار تومن ارزونتر از اس3 باشه این قیمت کاذب هست عجله نکنید!!

Sony Xperia T Sony Xperia T

1391/8/23 سلام دانیال...
اون دریچه قرار دادن سیم کارت و رم میکرو اس دی هست بعلاوه اینکه IME اونجا نوشته شده...

Sony Xperia T Sony Xperia T

1391/8/15 سلام دوستان اصلا هم این قیمت نیست!!
قیمتش تو این سایت 315 یورو بدون مالیات اینم لینکش..
http://www.clove.co.uk/sony-xperia-t

LG Optimus G E975 LG Optimus G E975

1391/8/9 سلام نیما...
شوخی میکنی که میگی این بهتره یا اس 3؟!!
مثل این میمونه بگی پراید بهتره یا پژو!!
تمام مشخصات اپتیموس جی از اس 3 سرتره تابلوه که.

Sony Xperia T Sony Xperia T

1391/8/9 سلام محمد...
واقعا عصاب آدم خورد وخمیر میشه انگار ما تو یه سیاره دیگه زندگی میکنیم.....

Sony Xperia T Sony Xperia T

1391/8/2 سلام دوستان...
کسی خبر نداره این گوشی کی میخواد وارد ایران بشه؟!!
کهنه شد رفت پی کارش که!!!
چرا این همه طول کشید؟

Sony Xperia T Sony Xperia T

1391/7/22 سلام دوستان..
کسی میدونه دقیقا کی وارد بازار ایران میشه این گوشی؟

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/30 محسن جان همه چی نسبیه!!
این دوستمون phonix i گویا از این گوشی راضی نیستن حتما هم حسشون رو گفتن فقط در مورد فوکوس این گوشی بگم که فوکوس نقطه ای داره مثلا تو یه منظره که میخوای عکس بگیری رو هر نقطه که رو صفحه نمایش انگشت بزاری رو اون نقطه یا اون جسم انتخاب شده فوکوس میکنه نمیدونم این دوستمون در جریان این هستن یا خیر؟
خارج از این مصرف باطری هم به خاطر سخت افزار هست البته قبول دارم که وقتی استفاده میکنی مصرف بالا میره..
الان هم خودم گوشیمو فروختم اما بازم میگم که اس 3 به قیمتش اصلا نمی ارزه اما از نظر من فقط از لحاظ دوربین و قسمت نرم افزاری فقط از 4اس سر تره انتخاب دست خودت...
راستش من اصلا نمیتونم یه گوشی رو 4 یا 5 سال نگهداری کنم اما حالا که شما اینطوری هستین پس بهتره یه کم بیشتر تحقیق کنین و اگه دسترسی دارین برین از گوشی دوستان استفاده کنین که بعدا پشیمون نشین
موفق باشین

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/27 آقا محسن زحمت بکشین پیام های قبلیمو بخونین متوجه میشین دلیل این کارم چی هست وگر نه ازش خسته هم نشدم!!

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/26 با این پیشرفتی که ال جی داره میکنه فکر نمیکنم در آینده از لحاظ ساپورت هم مشکلی داشته باشه..

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/25 مهدی جان مطمئن باشین هدف من حمایت نیست...
اطلاع رسانی خیلی خوبه به هر حال خیلی از بچه ها هزینه کردن واسشون خیلی سخته که یه وسیله خوب تهیه کنن..
اما اگه توجه کنین به بنچ مارکهایی که خودتون زحمت کشیدین لینک گذاشتین میبینین که در بعضی ایتم ها 4X بالاتر هست و مواردی هم که کمتره اختلاف خیلی جزییه و اصلا اونقدر نیست که یه گوشی رو برتر مطلق کنه اگه غیر این هست میتونین بگین...
و اون لینک هم که گذاشتین واسه برترین ها مال چند وقت پیش هست که 4X تازه اومده و تو اون رده بندی شرکت نداشته..

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/25 آقا مهدی شما گفتین هم one x داشتین هم S III اما نگفتین اینو داشتین پس بی زحمت از روی حرف دیگران نظر ندین!!!
اگه خودتون استفاده کردین نظر بدین لطفا
با تشکر

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/22 بهزاد جان سلام...
راستش من S III رو خودم شخصا تست نکردم از دوستانی که شخصا تست کردن بپرسین فکر کنم بهتر باشه اما من خودم 4X رو تست کردم واقعا گوشیه کلاس بالایی هستش نقد هم کامل نوشتم تو پیامهای قبلی میتونی به اون مراجعه کنی تصمیم نهایی با خودت..

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/20 سلام بهزاد جان...
اسم نرم افزار SmartStay Ex هستش..
بدون شک قابل ارتقا هست..

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/20 سلام علیرضا جان...
حالا چرا دعوا داری دوست عزیزم؟!!
شما میتونین هر جور که دوست داری فکر کنین هیچ اشکالی نداره..
اما اولا 10دقیقه مکالمه بخاطر اینه که من یه گوشی nokia n8 دارم که کارهای اصلیمو با اون انجام میدم و باهاش راحت هستم و اون 10 دقیقه هم فقط کیفیت مکالمه 4X رو امتحان کردم و اینم بگم که در کل آدم تنوع طلبی هستم و دوست دارم تکنولوژی و کیفیت محصولات رو با دستای خودم احساس کنم به نظر شما این مشکلی داره؟!! به پول هم احتیاجی ندارم!!
و در مورد نظراتم فقط اونچه رو که دیدم نوشتم بدون هیچ گونه تعصبی اگه باز هم گوشی بخرم میتونین ببینین من چی مینویسم و اصلا مارک برام مهم نیست کسی یا شرکتی که خوب کار میکنه شایسته اینه که در موردش خوب بنویسیم و نظر بدیم فقط همین ...
در ضمن من قبل از این گوشی یه S II گرفتم اصلا نمی خوام بد گویی کنم چون این گوشی فروش خودش رو کرده و از نظر من هم گوشیه واقعا خوبیه اما باور کنین آکبند خریدمش اما چرخش خودکار و صفحه نمایشش مشکل داشت اینم فقط واسه اینه که این شرکت داده همه محصولاتش رو چین مونتاژ کنه و چین هم اصلا فکر من و شما نیست که کلی باید پس انداز کنیم که یه گوشی بخریم آخرشم معیوب باشه!!
در حالیکه من تو نظرم گفتم 4X مونتاژ خود کره هست و واقعا کیفیت ساختش عالیه شما خودت برو امتحان کن اگه نظر منو تایید نکردی هر چی که بگین حق دارین..
صفحه اون واقعا عالیه من ایرادی ندیدم توش فقط مثل تمام 4هسته ایها گرم میکنه که اینم کاملا طبیعیه!!
قبول هم دارم که در بعضی از آیتم ها s III سرتره اما مرد و مردونه کیفیت ساخت رو اصلا با هم مقایسه نکنین.

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/15 در ضمن این رو هم بگم که این گوشی مونتاژ خود کره جنوبی هست و مثل دیگر شرکتها که همه دادن چین براشون مونتاژ کنه نیست!!
فقط یه ایراد داره که مثل سامسونگ واسه محصولات تکراریش تبلیغات عظیم راه نمیندازه!!واقعا خودتون ببینید هم زیباتره هم کیفیت ساختش بالاتره هم پردازندش واقعا تکه ، سیستم عامل هم که همه یکی هست گول چنتا تصویر پس زمینه و نرم افزار رو نخورین براتون مثال میزنم ، قبل اینکه s iii بیاد کلی بزرگنمایی شد که اونقدر هوشمنده وقتی داری به یه متن نگاه میکنی صفحه گوشی خاموش نمیشه!! در حالی که این فقط یه نرم افزاره که منم واسه گوشیم دانلود کردم و الانم مال منم این کارو به راحتی انجام میده با استفاده از دوربین جلویی گوشی!!
و دوربین اون به همون کیفیتی هست که در htc one x و galaxy s iii هر سه تا 8مگا پیکسل با فیلمبرداری
فول اچ دی هستن در حالی که قیمت اونها بالاتره
این رو هم بگه که کیفیت ساخت و بدنه اون واقعا فوق العاده است و تا تو دستتو نگیریدش از این حرف من مطمئن نمیشن اگه جایی کسی رو سراغ دارین برید بگیرین تو دستتون متوجه میشین که چقدر خوش ترکیب و خوش ساخت با کیفیته!!

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/15 سلام هومن..
کیفیت فیلمبرداری مطلوبه مشکل خاصی نداره هرچند به شخصه من زیاد دنبال دوربین و فیلم برداری نیستم چو گوشی قبلیم nokia n8 بود که عکاسیش حرف نداشت اما باز هم این گوشی رو انتخاب کردم به خاطر سبک کاریه گوشیهای هوشمند نه به خاطر دوربین!!

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/12 سلام محسن جان حق با شرکت بوده منم نمیدونستم شما گفتی تست کردم دیدم میشه یعنی دو انگشتت رو میزاری رو صفحه از هم باز که میکنی خیلی راحت و بدون درد سر زوم میکنه در حالت فول اچ دی..

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/10 سلام محسن جان...
در جواب سوالتون باید بگم که خودم در حالت فیلمبرداری فول اچ دی تست کردم و زوم رو انجام دادم بدون مشکل

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/10 سلام محسن جان ...
حرف شما درسته اما عزیزم این فقط یه ایراد نرم افزاریه که با برنامه قدرتمندی که من براش پیدا کردم و برایه آندرویید 4 ساخته شده این مشکل به راحتی قابل حله اسم برنامه Camera ICS+ v1.2.1c هستش که علاوه بر حل این مشکل عکاسی پانوراما هم انجام میده و کلی امکانات اضافه!!

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/6/9 اول از همه از بسته بندیه گوشی شروع کنم ...
بسته بندیش آدم رو مجذوب خودش میکنه مخصوصا با نوار قرمز دور جعبه و رنگ سیاه جعبه گوشی که به شخصه عاشق ترکیب رنگ سیاه و قرمز هستم...
وقتی تصمیم گرفتم یه گوشیه چهار هسته ای بخرم یه سری به سایتهایه مختلف زدم با دیدن اندازه ذکر شده ابعاد اون تو سایتهای مختلف فکر میکردم که خیلی بزرگه اما وقتی اونو خریدم و تو دستم گرفتمش ، یه حس خوشایند به آدم دست میده ، بطور عجیبی خوش دسته و البته اندازشم مناسب باور کنین این حس رو با هیچ گوشیه دیگه ای تجربه نکردم!!
فکر کنم بخاطر قطر نازک گوشی و لبه های نیم گرد و جنس چرم مانند پشت گوشی باشه و همچنین دو نوار فلزی موازی دور گوشی ، زیبایی رو در نظر بینده دو چندان میکنه در کل از لحاظ طراحیه ظاهر، جنس و اهمیتی که به اون داده شده واقعا کم نظیره...
با روشن کردن گوشی و دیدن آرم زنده LG که انیمیشن خاص خودش رو داره همون اول شما رو میگیره و متوجه میشین که باید منتظر خوصیات جذابتری هم باشین..
و اما بعد از زمان کوتاهی و دیدن اون آرم زیبا گوشی بالا اومد...
فکرش رو هم نمیکرم که صفحه HD میتونه نوشته هارو اونقدر با کیفیت نشون بده انگار که اصلا پیکسلی در کار نیست و مثل آینه ای میمونه که آدم تویه اون یه تصویر زنده ببینه و اصلا چشم رو اذیت نمیکنه که هیچ ، بلکه انگار داره چشمو نوازش میده!!
البته این خصوصیت بخاطر نسبت تراکم بسیار بالا و ریز بودن بیش از حد پیکسل ها و نور کافیه صفحه هستش...
نور دهی صفحه بسیار عالیه حتی زیر نور آفتاب
رابط کاربری در ابتدا ایراداتی داشت که با بروز رسانی ساده و حجم خیلی کم 7.6مگابایت ، به راحتی برطرف شدن سیستم عامل هم که آندروید 4 هست و هر کاری شما بخوایین میتونین با اون انجام بدین و احتیاجی به نظر و نقد نداره..
کیفیت دوربین به پای N8(گوشی قبلیم) نمیرسه اما فیلم برداریش مطلوبه کیفیت صدا هم مناسبه ...
باطریه 2150 میلی آمپریشم که از گوشیهای هم رده خودش خیلی بهتر کار میکنه و البته وقتی دیدم یه باطری اضافی همراه گوشیه(البته با گارانتی ماناتل ، چون باطری اضافی داخل جعبه نبود بلکه همراه جعبه بود ) واقعا لذت بردم..
پردازنده ی چهار هسته ایه قدرتمند این گوشی که محصول شرکت NVIDIA هستش با فرکانس 1.5گیگا هرتز جایی برایه نظر دادن نمیزاه و البته همینطور پردازنده گرافیکیه GeForce اون ، ابتکاری رو که LG بخرج داده که دیگران از اون بی بهره هستند و نمیشه اون رو ندید گرفت اینه که یه هسته علاوه بر اون چهار هسته قوی اضافه کرده که در مواقعی که به پردازش با قدرت بالا احتیاجی نیست از اون یک هسته استفاه میکنه که هم برق کمتری مصرف میکنه هم حرارت کمتری تولید میشه!!
موقعیکه تصمیم گرفتم بخرمش فکر میکردم اونم مثل دو تایه دیگه(one X و galaxy III) میکرو سیم کارت میخوره اما با دیدن اینکه از سیم کارت معمولیه کشورمون پشتیبانی میکنه واقعا خوشحال شدم چون اگه مجبور میشدم سیم کارتم رو اندازه میکرو سیم کارت کنم دیگه به راحتی نمیشد در مواقع اضطراری اونو رو گوشی های دیگه انداخت و درد سر خاص خودش رو میطلبید..
خوشبختانه درگاه مموری کارت رو هم داره که به راحتی میشه حافضه اونو ارتقا داد
اگه اون دو تای دیگه پز رابط کاربریشونو میدن به نظرم رابط کاربری کار شاقی نیست چون به راحتی و با نصب یه رابط کاربری مثل go launcher میتونین صاحب یه رابط کاربری فوق العاده بشین که همه کار براتون میکنه!!
در کل این گوشی برایه آدم های با سلیقه و همچنین کسانیکه طالب یه گوشیه هوشمند توانا هستند به نظر مناسب میاد
امیدوارم خوندن این تجربه و نظر شخصی برایه شما دوستان عزیز دارایه فایده باشه
با تشکر

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/6/2 با سلام خدمت دوستان و مدیران محترم سایت...
اگه ممکنه بگین این گوشی از زبان فارسی پشتیبانی میکنه مثل سامسونگ یا خیر؟
و از مدیران سایت هم خواهش میکنم در معرفی یک گوشی حتما اینکه از زیان فارسی پشتیبانی میکنه یا نه رو جز آیتم های اصلی معرفی گوشی بزارن ، همه میدونیم که میشه روی سیستم عامل زبان فارسی نصب کرد اما واقعا اینکه شرکت سازنده برای ما ارزش قائل شده که این همه ازش خرید میکنیم که زبان ما رو جز پیش فرض بزاره یا نه واقعا به نظر من مهمه و خیلی هم مهمه
ممنون میشم که از این به بعد اینو مد نظر داشته باشین
با تشکر.
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا