مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mehdi H
  • تاریخ عضویت : 1402/2/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1402/9/23 بالاخره آپدیت ۱۴.۱۴ اومد و خوشحالم بگم تا الان که همه بخشها رو تست کردم مشکلی ندیدم و گوشی روونتر شده ، مصرف باطریش خیلی بهتر شده کیفیت صداشم بهتر شده ، یه فیلم با صدای فراگیر پنج کاناله باش دیدم گوشام هی دو به شک میشد که بعضی صداها از بیرونه یا از فیلمه 😅 بعد دوباره اون بخشو گوش میدادم میدیدم نه صدای گوشیه و خیلی باش کیف کردم ، این گوشی با اپدیت جدید گل بود به سبزه آراسته شد 😍

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1402/9/23 گوشی شما قطعا مورد داره به همین سادگی !! گوشی من همینه و از همه چیش راضیم مثل خیلیای دیگه

Samsung Galaxy A05s Samsung Galaxy A05s

1402/7/3 حاشیه هاشو تو رو خدا 😂
ولی خب همینکه اگرینوس بخاری نذاشته خودش یه برد حساب میشه 👌

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/3/28 اتفاقا اون سامسونگ اگزینوسیه که بعد از یه مدت افت عملکرد پیدا میکنه

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/3/3 بله خب اینروزا همه تو همه چی سررشته دارن 😄 ولی متاسفانه همین a73 عملا با اولین بروزرسانی سیستمی که گرفت سرعتش ۱۵ تا ۲۰ درصد افت کرد ! تازه پردازندش اسنپ دراگون بود اینکه دیگه پردازندش اگزینوسه و همینجوریش هندل میزنه 👎

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/3/2 والا من چهارسال نوت ۸پرو داشتم مثل ساعت برام کارکرد فروختمش یازده تی پرو خریدم یه سال و نیمه مثل بنز برام کار میکنه چرا بدون سند حرف میزنی برادر من ، یه نگاه به پشت میزتعمیراتیای موبایل بنداز هرچی گوشی خرابه سامسونگه ، من از سری سونی اریکسون مدل لایو تا سونی اکسپریا تی و نصف مدلای اچ تی سی و سامسونگ ای فایو ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و الجی و هواوی یکی دو مدلشو داشتم و بعدشم شیائومی دست گرفتم ، چهل و سه سالمه و میتونم قسم بخورم هنوز بی نقصتر و بهتر از شیائومی ندیدم و نداشتم ! و درمورد این گوشی اتفاقا باید بگم با این مشخصات ضعیف بعد از اولین آپدیتی که بگیره حداقل سی درصد افت سرعت پیدا میکنه و دقیقا به همین دلیل به درد سال بعد نمیخوره و هرکی اینو داشته باشه سال دیگه تعویضش میکنه مخصوصا گیمرا که چند ماه به چندماه بروزرسانیای سنگینتری رو دریافت میکنن !
واقعا متوجه نیستید که سامسونگ داره با پول جیبتون بازی میکنه و با کم گذاشتن حداقل دو سه مورد مهم تو میانرده هاش و استفاده از برندش شما رو وادار میکنه سال به سال گوشی عوض کنید و مثلا تو میانرده بعدیش نقطه ضعفای این مدل رو پوشش میده و درعوض نقطه ضعفای جدیدی رو براتون به یادگار میذاره ، نهایتا هم با یه بروزرسانی سیستمی شمارو متقاعد میکنه که شما به به چه چه کنی براش !؟ ولی متوجه نیستی که گوشیت بروزرسانی چهارسال دیگه رو نمیکشه و بعد از بروزرسانی دوم گوشی پدرش درمیاد ! چرا ؟ چون سخت افزار گوشی ضعیفه و برای اندروید یا بازیای حتی دو سال آینده ش ضعیفه ! مادرم پنج ساله گوشی سونی دستشه زیادم از بروزرسانی و اینچنزا اطلاعاتی نداره هنوز که هنوزه گوشیش با اندروید نه داره براش کار میکنه و مشکلی هم نداره
خیلی مسائل دیگه هم هست که بخوام بگم کتاب میشه ولی همینقدر که برندای چینی تو سخت افزار بهترینها رو برای مشتریاشون نسبت به هزینه ای که میکنن تدارک میبینن برای من و خیلیای دیگه خیلی دوست داشتنی و با اهمیته !
همینقدر که پکیج گوشیاشون پره و شارژر صدوبیست وات شصت و هفت وات اوریجینال خود گوشی رو میذارن کنار گوشی و محترمانه به مشتریشون خدمات میدن خیلی مهمه و..و...خیلی مسائل دیگه که مجال گفتنش نیست .
خوشبختانه امروزه همه این مسائلو میدونن و حداقل من میدونم نباید روی اسم و برند تعصب داشت باید ببینی خدمات و امکاناتی که دریافت میکنی نسبت به پولی که هزینه میکنی ارزششو داره یا نه ؟!
مخلصم دوست عزیز

یاحق 🙏

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/3/1 با این نابسامان بازار و گرونی و پولی که به سختی بدست میاد واقعا خرید این گوشی با این وضعیتش دلیل و منطقی نداره .

Xiaomi Poco F5 Xiaomi Poco F5

1402/2/20 خوش اومدی سلطان قلبها 😍

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/2/20 به به محشره 🥹
اینجاست که شاعر میفرماید : عاشقم من عاشقی بیقرارم 😍
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام