مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : cyrus s
  • تاریخ عضویت : 1401/2/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Samsung Galaxy A53 5G Samsung Galaxy A53 5G

1401/10/19 ا۵۲ اس رو نگه دار اونو بفروش.اینجوری هم ضرر نکردی هم گوشی بهتره رو نگه داشتی

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/4/17 داداش همین آ۵۲ اس رو بخر با تاریخ ساخت جدید خیالتم راحت باشه.تا این لحظه ایی که من دارم به شما پیام میدم یک نفر پیدا نشده که تو سری ساخت جدید مشکل داشته باشه.روش چک کردن تاریخ ساخت قبل از باز کردن جعبه هم تو پیامای قبلیم هست.بزن رو اسمم پیامای یکی دوهفته قبلم رو بخون پیداش میکنی.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/4/11 دوستان یه نکته ی مهم که دیدم کسی بهش اشاره نکرده
آیا شما متوجه افت کیفیت دوربین در شب در وان۴.۱ نسبت به قبل نشدین؟!
اگه قبلا عکس در شب دارین مثلا تو اند ۱۱ یا اند ۱۲ اپدیت اولش.الان که وان ۴.۱ هستین برید از همون لوکیشن عکس بگیرید تا متوجه افت کیفیت خیلی زیادش بشید.
و بعدش این مورد رو در فروم خوده سام عنوان کنید تا در اپدیت های بعدی رفع بشه
خلاصه بیخیال نشینین.شاید سام بخاطر فروش آ۵۳ و آ۷۳ سعی کنه آ۵۲ اس رو ضعیف کنه تا اونا فروش برن.باید جلوی این موضوع گرفته بشه
من با اغلب افراد ی که صحبت کردم اصلا متوجه این موضوع نشده بودن چون اول عکاسی تو شب نداشتن و دوم گوشیشون رو همون دم خرید به اند۱۲ ارتقا داده بودن و عملا تجربه ایی از کیفیت بهتر دوربین تو اند ۱۱ نداشتن که بخوان مقایسه کنن
خلاصه گزارش کنید این موضوع رو.سپاس

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/4/11 بحثا رو که دیدم بنظرم رسید که واسه افرادی که قصد خریدی گوشی دارن یه راهنمایی عرض کنم.
دوستان تا این لحظه هیچ رقیب جدی واسه آ۵۲ اس وجود نداره و خرید آ۵۳ و آ۷۳ عملا حماقته.
کسانی هم که بخاطر اپدیت بیشتر به آ۷۳ فکر میکنن باید عرض کنم اپدیت های اندروید رو با آیفون مقایسه نکنید.گوشی های اندرویدی همشون بعد از دوسال و دریافت ۲تا اندروید بشدت سنگین و کند میشن و این مشکل گوشی نیست بلکه ماهیت اندروید این شکلیه و مثل آی ٱ اس بهینه نیست و توقع آیفون رو از هیچ گوشی اندروید ی نداشته باشید.
خلاصه خرید آ۷۳ در زمانی که آ۵۲ اس وجود داره عملا غیر منطقیه و پول اضافه دادنه.آ۷۳ اگه به اختلاف قیمت ۱میلیون نسبت به آ۵۲ اس برسه اونوقت ارزش خرید پیدا میکنه و من هم فک نمیکنم به این زودی این گوشی اینقدر افت کنه.حداقل به چندماه زمان نیاز داره که این اتفاق بیفته

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/4/11 ببین در کل گوشیای شیافومی فقط بدرد بازی میخورن و تو بقیه مسایل در برابر سامسونگ حرفی برای گفتن ندارن.کسی که اهل بازی نباشه یا کم اهل بازی باشه بتظر من سام اولویت داره واسه خرید.
فقط یه سوال رابط کاربری جذاب رو میشه توضیح بدی؟! اصلا نقطه ضعف اصلی شیا همین رابط کاربری ناقصشه!جذاب بودنش رو اصلا درک نمیکنم 😐

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/3/27 من خودم این مشکل رو ندارم
ولی تو این مدتی که تو گروه ها بودم به نتایج زیر رسیدم
این مشکل رو بعضی دستگاه ها وجود داره
البته ظاهر تو دستگاه های ساخت برج ۱۲ سال ۲۰۲۱ به اینور کلا مشکل حل شده و شما میتونید دستگاه های ساخت این تاریخ به بعد رو با خیال راحت خریداری کنید
شرح مشکل:
قضیه به این صورته که پردازنده ی پنل نمایشگر دستگاه به سیگنال ۲جی حساسه و زمانی که تو این حالت بین موبایل و دکل سیگنال ردو بدل بشه نمایشگر یه حالت چشمک زدن یا برفکی شدن پیدا میکنه و بعد از بین میره.این حالت تو حالت غیر تماس هم میتونه بصورت خیلی کم و گذرا اتفاق بیفته.چون موبایل در زمانی که ما در حال تماس هم که نباشیم برای حفظ ارتباطش با شبکه نیازه که هر از گاهی سیگنال بفرسته به دکل و یجورایی اعلام حضور کنه. وگرنه شبکه از کجا بدونه فلان گوشی خاموشه یا روشنه و اصلا کجا قرار داره.
خلاصه این حالت فقط تو حالت ۲جی اتفاق میفته و بیشتر تو حالت تماسه و در حالت عادی شاید اصلا اتفاق نیفته یا خیلی کوچولو اتفاق بیفته.
راه حلی هم که تا الان جواب داده اینه که شبکه رو بصورت دستی روی حالت ۳جی قرار بدین.
حالا اگه نیاز به اینترنت سرعت بالا باشه که باید شبکه رو بزارید رو حالت ۴جی که تو این حالت دیگه ما کنترلی رو حالت شبکه نداریم و اگه کسی بهمون زنگ بزنه امکان داره بطور اتوماتیک تماس از طریق شبکه ۲ جی برقرار بشه و شاهد پر پر زدن باشیم و امکان هم داره تماس رو حالت ۳ جی صورت بگیره که تو این حالت پر پر اتفاق نمیفته!
بهر صورت گوشی هایی که نمایشگر آمولد دارن هیچ وقت نبوده که اذیت نکنن.کسانی هم که خیلی ناراحتن،من ناراحتشیون رو درک نمیکنم چون نمیدونم چه گوشیی تو این بازه قیمتی سراغ دارن که بهتر از آ۵۲ اس باشه؟! مثلا ۱۱تی پرو؟!یا ۱۱لایت ان ایی؟!یا پوکواف۳؟! هر کسی که به صفحات این گوشی ها سر بزنه متوجه میشه که مشکلات اون ها خیلی بیشتر از آ۵۲ اس هست.تازه شیائومی ها که همشون یه مشکل مشترک بنام باگ رابط کاربری دارن که واقعا رو مخه.
بهر حال خریداران جدید نباید نگرانی از این بابت داشته باشن چون اگه ساخت جدید بخرن همچین مشکلی براشون پیش نمیاد.
برای فهمیدن تاریخ ساخت گوشی هم میتونن قبل از خرید شماره سریال رو کارتن رو تو سایتهایی مانند
https://imeicheck.com/
بزنن و سرچ کنن. قسمت پروداکشن دیت تاریخ ساخت گوشی هست که سعی کنید جدید باشه دیگه لااقل از برج ۱۲ سال ۲۰۲۱ عقبتر نباشه.

در ضمن این مشکل هیچ وقت حالت بحرانی پیدا نمیکنه.کسانی که میگن السیدی میسوزه واین حرفا همش داستانه.صرفا یه اختلال فرکانسی بین آنتن و پردازنده ی نمایشگر هست و بس.

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/3/22 اگه اپدیتی هست انجام بده وگرنه به گارانتی مراجعه کن

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/3/22 این گوشی تو اپدیت اندروید ۱۲ وان ۴ مصرفش خیلی زیاد شد بعد تو اپدیت وان ۴.۱ تا حدود متوسطی مصرف بهینه شد ونهایتا تو اپدیت ماه می که اخیرا اومده میشه گفت مصرف باتری عالی شده و چیزی کم از اند۱۱ نداره.ببینید آخرین اپدیت رو انجام دادید یا نه ؟

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/3/10 اینکه دیگه پرسیدن نداره.قطعا آ۵۲ اس ارزش خریدش بالاتر از آ۷۳ هست.شما از خودت بپرس چه چیز خاص و جدیدی تو آ۷۳ وجود داره که ارزش داشته باشه ۲ میلیون بیشتر پول بدی؟!!
حالا اگه تفاوت ۱ میلیون بود میشد یجورایی باهاش کنار اومد ولی ۲ میلیون خیلی زیاده!!!

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/3/10 در مورد همه ی گوشیا مخصوصا گوشی های سام کاربرا زیاد حساسیت نشون میدن ولی در عمل میبینی که اون عیب یا رو تعداد کمی وجود داره یا اگر هم وجود داره اصلا آزار دهنده نیست.در واقع این موضوع هم زیاد از حد روش فوکوس شده و در واقعیت اینچنین نیست.
منم الان یک ماه و خورده ایی میشه که خریدم و هیچ مشکلی ندارم
در ضمن کسانی هم که مشکل پر پر گزارش کردن، دیدم تو گروه ها که میگن با گذاشتن شبکه رو ۳جی دیگه پر پر نمیزنه
هر چی هست به شبکه ی ۲ جی مربوطه و الالخصوص زمانی که شبکه ضعیفه
وگرنه از این لحاظ که ترس داشته باشید که نکنه گوشی خراب بشه یا السیدی بسوزه و از این حرفا...اصلا نگران نباشید

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1401/2/2 سلام دوستان
من این گوشی رو تازه خریدم و بزرگترین مشکلی که الان دارم نبود یک گروه تلگرامی خوب هست.یه چندتا گروه هستن ولی متاسفانه همشون پر از حرفای بی ربط و فرستادن گیف و صحبت های غیر مرتبط با موضوع گروه هست.
بطوری که هر دفه که بهشون سر میزنم اگه مثلا ۱۰۰ تا پیام اومده باشه ۹۰ تاش حرفای بی ربط و گیف و مسخره و از همه بدتر ف.حش هست
حقیقت من دنبال یه گروهی هستم که کاملا حرفه ایی باشه و یه دونه پیام غیر مرتبط با موضوع گروه توش نبینم.چون من سن ام کم نیست و وقتی برای حرفای بی ربط و جرو بحثای بیخودی و فن بازی روی برندای موبایل ندارم.

اگه گروهی با مشخصاتی که من گفتم میشناسید معرفی کنید وگرنه اگه موافق هستید تا یه گروه کوچیک و جمع و جور مختص همین گوشی راه بندازیم.من خودم تقریبا از لحاظ علم موبایل متوسط رو به بالا هستم و اگه دو سه تا ادمین متوسط هم جور بشه دیگه عالی میشه.اعضای گروه هم اگه به صدتا برسه کافیه.چون این تعداد به اندازه ایی هست که در مورد مشکلات گوشی و همچنین تغییرات ایجاد شده توسط اپدیت ها فیدبک بدن و اطلاعات ردوبدل کنن.خلاصه بازم میگم اگه گروهی میشناسید معرفی کنید که دردسر گروه زدن از سرمون کم بشه و اگه هم موافق ایجاد گروه هستید این پست رو لایک کنید.اگه تعداد لایکا به ۱۰ تا برسه خودم گروه رو راه اندازی میکنم و اسمش رو همینجا میزارم تا عضو بشید.
قوانینی هم که در نظر گرفتم یه مقدار خشک هستن.مثلا کامنتای بی ربط در مورد اتومبیل،فوتبال و هر چیز غیر مرتبط ممنوعه.گیف در ابتدا بسته هست مگر اینکه بعدا ببینم اعضای گروه جنبه دارن و بیخودی گیف نمیفرستن باز میکنم.ف.حش و حرفای رکیک بشدت ممنوعه حتی کلماتی مانند ک...ل که خیلی عادی شده بین افراد و بدون اخطار، کاربر اخراج میشه.واقعا زشته که تو گروه ها اینقدر حرفای رکیک زده میشه و باعث شده هیچ خانمی تو گروه ها نیاد
ادمینا مثل سایر کاربرا میمونن و هیچ گونه برتری بجز اجرای قوانین در صورت دیدن تخلف ندارن.
مثلا چیزی که خیلی مشاهده کردم این بوده که تا یه ادمینی سر یه موضوع علمی با یه کاربر بحث میکنه و کم میاره سریع بحث رو به حاشیه میبره و سپس از قدرتش استفاده میکنه و کاربر رو ریپورت و اخراج میکنه.درواقع به همین شکلی که اینجا پیام می‌نویسید اونجا هم به همین صورته.فقط تقاوتش اینه که چون گروه تلگرامیه, زودتر پیام دیده میشه و پاسخ داده میشه همین!
اگه بخوام خلاصه بگم گروه های موجود اکثرا بچه بازیه و واسه سرگرمی زده شده نه ارتقا اطلاعات و حل وفصل مشکلات.
موافقان ایجاد گروه لایک کنن لطفا تا ببینم ارزش داره گروه بزنیم یا نه

موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
ایسام