مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali o
  • تاریخ عضویت : 1391/2/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/9/30 بچه ها کسی از فروشگاه هنرمندان تهران خرید کرده ( اگهیش همین جا هس )
به نظرتون اگه بگم با پست برام بیارن مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/9/30 سلام
کسی اینجا میدونه z2 lte با هنزفری noise cancelling تو اصفهان کجا میشه پیدا کرد
من دیروز کل فردوسی اصفهان را پرس و جو کردم کسی نداشت . از حدود 100 تا مغازه سوال کردم 90 تاشون اصن نمیدونستن چیه
از دوستان اصفهانی کسی سراغ داره ؟

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1391/6/24 آیفونی که تغیرات نرم افزاری در اون در حد صفر بوده آیا فروش خواهد داشت ؟
مسلما" پاسخ مثبت است ! نه تنها فروش خواهد داشت بلکه رکورد زنی هم خواهد کرد ! چرا ؟
چون آیفون طرفداراش تعصبی تر از طرفدارای تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند (!) هستند . چون آن ها دوست دارن آخرین نسخه ی لوگوی سیب گاز زده باید پشت گوشیشان حک شده باشد . اگر آیفون گوشی در حد 1100 هم بدهد در طرفداران از آن به عنوان انفجار نور یاد خواهند کرد . آنها مثل انسان هایی مست و شیفته ی آرم اپل اند و حتی اگر آن آرم را کسی گاز زده باشد ! اما به دلیل این که قیمت آن نسبت به 4 اس تغییری نکرده یعنی حمله ی عاشقان سیب به سبد سیب . اگر باور ندارید این ویدوی کم حجم را از دست ندهید .
http://s1.picofile.com/file/7499465050/First_Look_iPhone_5_YouTube.webm.html

اگر این ویدیو را نبینید ضرر بزرگی می کنید . در این ویدیو یک عدد آیفون 4s به جای 5 به دست مردم می دهند و نظر آن ها را جویا میشوند . مردم هم به شدت از آن تعریف میکند . یکی می گوید بسیار زیباست . یکی دیگر از روانی بسیار زیاد آن سخن میگوید . ولی جالب تز از همه فردی 4s خود را در می آورد و سبک سنگین میکند و در کمال تعجب می گوشد چقدر سبک تر است !!! این ویدئو چه معنی ای میدهد ؟؟؟

نکته ی مثبت آیفون نسل ششم بدنه ی با کیفیت و زیبای آن است . چیپست این گوشی دوبرابر شده . صفحه ی نمایش 4 اینچ شده . ولی این که فقط ارتفاع آن زیاد شده و در بسیاری از اپلیکیشن ها ما باید پذیرای قاب اضافی و مشکی دو طرف باشیم ! وزن و ضخامت هم که می دانید .

ما باید قبول کنیم که آیفون 5 نوآوری نداشت . مراسم معرفی آن بسیار کسل کننده و کوتاه بود . حتی موسیقی پایانی از مراسم معارفه آیفون 5 طولانی تر بود . حتی در مراسم معارفه به دلیل نبود نوآوری خاصی و برای پربار جلوه دادن مراسم 2 بازی معرفی شد . حالا این که در realracing آینه ی اتوموبیل هم می توان دید ربطی به معرفی آیفون 5 دارد . یا بازی دومی که دانشگاه کالیفرنیا روی آن تحقیق زیادی انجام داده بود چه ربطی به موضوع دارد ؟ آیا حذف نقشه گوگل به این کاملی و آوردن نقشه ی اپل (کامل یا ناقص بودنش با خودتان) یعنی نوآوری . تبدیل کانکتور 30 پینی به 9 پینی هم شده وسیله ی تبلیغ اپل . قضاوت با خودتون اما اگه کسی حرف های منا قبول نداره فقط یک نوآوری برای من بگه . مثل نواوری های گلکسی اس 3 ، 4 ، 4s ، آیپد 1 و 2 و 3 و ...

آقایون اپلی لطفا" بهتره این الفاظ هم کم کم کنار بذارین . به نفع خودتونه :
آیا تا به حال آیفون دستت گرفتی که این حرفا میزنی ؟ شما پول آیفون ندارین دارین چرت و پرت میگین . گربه دستش به گوشت نمی رسه داره میگه پیف بو میده . بهترین اندازه ی موبایل 3.5 اینچی هست با نسبت طلایی اپل ! یه لحظه آیفون بگیرین دستتون ببینین چقدر جذبش میشین . گلکسی سینی 2 ! تعداد هسته اضافه کردن اندروید که نشد نو آوری ، از اپل یاد بگیرین ! گربه ی مقلد کپی کار :) دمپایی 4 هسته ای با سیستم عامل اندروید ساندیس حصیری ! اندروید همون یه هسته هم نمی تونه پشتیبانی کنه چه برسه به 4 هسته و .......
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام