مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید سجاد ک
  • تاریخ عضویت : 1391/2/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

LG Optimus 3D Max P720 LG Optimus 3D Max P720

1392/1/16 با سلام . امروز من یدونهشو خریدم . تا حالا که مشکلی نخورده . اسفالت 6 رو در حالت سه بعدی عالی میاره . میخواستم تنظیمات گوشی رو از ایرانسل بگیرم که میگفت نداریم ولی وقتی دیتا رو باز کردم رفت تو سایت . الان هم دارم باهاش پست میدم .عکس برداریش خیلی خیلی از اون سولای بهتره چون گوشی قبلیم بود . فیلم 2 بعدیش هم فول اچ دی میگیره که واقعی است و خیلی باهاش حال کردم . گوشی عالی هست ولی تنها چیزی که نداره خروجی اچ دی ام ای هست ...کیفیت پشتش عالیه . خیلی خوش دست هست .
اینترنت وایفای ندارم ولی فکر کنم که اندروید 4 اومده .. میخوام فردا ببرمش بیرون برام بریزه ..
920 با گارانتی 2 ساله یاس . تهران

LG Optimus Vu II LG Optimus Vu II

1391/12/24 خیلی عالی ولی یه اشتباه خیلی بزرگ اینه که باتریش 2100 میلی هست که فکر نکنم جواب بده .. شاید هم سایت اشتباه ذکر کرده چون این فبلت امکان نداره که تمامش همین قدر باتری داشته باشه ... اگه باتریش این باشه اصلا گزینه مناسبی برای هیچ کاربری نیست

GLX G2 GLX G2

1391/8/3 با عرض پوزش .. من هم خیلی داد زدم که این کار رو نکین اقا مصطفی یه بلاگ درست کن .. تا ما هم نظر خودمون را ازادانه بیان کنیم ..

من خودم هم الان رفتم یه اکسپریا یو خریدم .. خیلی ازش راضی هست ...

تو رو خدا از جنس های چینی که به اسم ایرانی فورخته میشه نخرین .. اگه میخواین یه کالای چینی بخرین پیشنهاد میکنم از تولید خود چین استفاده کنید و از یرند های چینی بخیرین چون هم خود چینی ها ازش استفاده میکنند و هم اینکه پول اضافه تر ندین ..

به عنوان مثال اگه اون دایمو 700 رو با قیمت 400 بدین بیرون .. میشه با 250 تومن یه تب 7 اینچی در حد همون دایمو 700 خرید .. پس از این کا را نکنید ..

GLX Snowy GLX Snowy

1391/6/25 کپی کپی کپی کپی کپی کپی کپی کپی

عالی شده .. این هم جای امید برای ایران هست ...

خدا کنه از روی گوشی های تاپ دنیا مثل xperia sl و از روی لومیاها و از روی گلگسی ها و از روی ایفون ها کپی برابر با اصل بزنه تا ما مجبور نشیم دلار 3 هزار تومنی به پاش بدیم .

Amazon Kindle Fire HD 8.9 4G LTE Amazon Kindle Fire HD 8.9 4G LTE

1391/6/20 من که گیج شدم .. نمیدونم این چهجوری میخواد از gprs استفاده کنه در حالی که 2g/3g نداره

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/6/14 کسی نبود جواب سوالات ما را بدهد ؟؟؟؟

Sony Xperia J Sony Xperia J

1391/6/11 اول که تخمین قیمت جیز واقعی نیست ولی اگه بیاد تو ایران و قیمتش کمتر از 450 بود میشه گفت که قیمت ایده عالی هست . ولی باز فکر نکنم 160 یورو باشه.

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/6/10 سلام . من همین چند روز پیش یکی از اینهارو خریدم . از نظر بازی عالی ولی ممکن هست بعضی اوقات گیر داشته باشه که برای این گوشی عادی هست . من گوشی رو کاملا زیر بار بردم و دماش از 45 بالا نرقت . ولی باید بگم که از نظر باتری یه کوچولو کم هست و نهایتش بتونید تا یک روز به تور کامل از اون استفاده کنید که این میزان برای این گوشی و این سی پی یو عادی هست .

یه نکته ی نا امید کننده ................ اینکه نمیتونید از طریق بورت fm اهنگ هاتون رو بخش کنید که همین برای من ازار دهنده هست .

بعد از دوستان با تجربه خواهش میکنم که بگن ایا میشه فلش ها رو از پورت usb به اون وصل کرد و ازش استفاده کرد.....

بعد یه چیزی نمیدون عادی هست یا نه ولی خیلی زود ram پر میشه و تا 85 درصد بالا میره و هی برنامه هارو خود به خودی اجرا میکنه برای رفع این مشکل باید چی کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟


بعد یه چیزی هست نمیدنم من بلد نیستم یا این گوشی اینطوری هست . نمیشه تماس ها رو مشاهده کرد ... برای این باید چه کاری انجام بدم ............




بعد برای دوستان که پرسیدن اندوریدش چنده >>>> من اون رو ابدیت کارخونه ای کردم و ورژنش الان 2.3.6 هست........

بعد قضیه اشعه هم اصلا مهم نیست . چون رو بدن ایرانی ها هیچ تاثیری نداره .... و اگر از این جهت از گوشی میترسید ... باید بگم که تو اشتباه هستین ..


بهد یه چیزی برای اینکه عمر باتری تون کم نشه و گوشی هم بیشتر عمر کنه . باید در هنگام کار های سنگین از یک هتسینک استفاده کنید . که من هم این کار رو کردم و دماش در حالت فشار 38 درجه بود که خیلی خوبه .

Sony Xperia neo L Sony Xperia neo L

1391/6/4 با سلام خدمت شما دوستان . سوال
میدونید دلیل اینکه چرا اینقدر یو ارزونتر از همه هست .؟؟؟؟؟؟


داشتم تو سایت سخت افزار میگشتم که دیدم اسمش تو لیست سیاه قرار داره .

میپرسی چه لیستی .؟؟؟؟

خوب معلومه لیست sar . بیشترین میزان سار گوشی های دنیا رو به خودش اختصاص داده و باید عرض کنم که بعد از یه چند ماهی این گوشی به لغ لغ کردن میافتد و خیلی اعصاب خورد کن میشه . اگه اهل گوشی خریدن نیستی پیشنهاد میکنم اصلا سراغ سونی نیا و برو سراغ اپل و سامسونگ و اگه سیستم عامل برات مهم نیست نوکیا بهتیرین انتخاب هست

HTC Desire C HTC Desire C

1391/6/3 فهیمه خانوم اگه دوست داری گوشیت رو شوت کنی از موارد زیر میتونی یکیش رو انتخاب کنی که همشون ضد اب و ضربه هستن :
xperia active
xcover
defy
از اون سه قلم تو ایران فقط اکتیو رو میشه پیدا کرد که گوشی خوبی هم هست .

Motorola ATRIX TV XT682 Motorola ATRIX TV XT682

1391/5/15 اون انتن چیه . نکنه از این تی وی های بدرد نخوره .
البته اگر از این تی وی های که تو ایران هست ( دیجیتال ) خیلی خوب میشه . البته میتونه برای رادیو هم باشه .

میگم نکنه با اون یه ذره انتن کانال های جهانی رو بگیره ( خودمونی کسی نفهمه همون ماهی وسترن )

Huawei MediaPad 10 FHD Huawei MediaPad 10 FHD

1391/5/14 بابا فقط بچه پولدارا باید بخرنش . اگه بیدا تو ایران زیر 1 میلیون نیست .

LG Optimus Pad LG Optimus Pad

1391/5/14 چند گرفتی

Samsung Focus 2 I667 Samsung Focus 2 I667

1391/5/14 فکر کنم یه صفر کم گذاشتی

HTC Desire C HTC Desire C

1391/5/6 سلام بچه ها .
بنده قصد دارم که یک گوشی اچ تی سی بخرم . قیمت هم در حد همین دیزایر سی دارم . نمیدونم که این بهتره و یا لجند . چون من عاشق قیافیه لجند شدم و الان هم بین این دو شک دارم که ببینم کدومش هنگ نمیکنه و کارایی بهتری داره .

Asus Google Nexus 7 Asus Google Nexus 7

1391/4/26 به نظر من باید صبر کنیم تا مدل بهتری بیرون بیاد اخه این بدرد نمیخوره و حداقل باید تو مدل های بعدی ایج و میکروسیم قرار بدن اگه این کار رو نکنه بدرد نمیخوره

HTC Desire C HTC Desire C

1391/3/25 به نظر من گوشی خوبی هست اگر که هنگ نباشه فقط مشکل این هست البته می شه باتری رو تقویت کرد کار خود من همین کار هست که باتری های 1000 میلی رو به 2000 میلی چنج می کنم مثلا یه k810 دارم که چند ماه پیش باتری فابش خراب شد و من باتری نوکیا رو با روش های خاصی که حدود 1900 میلی هست روش نسب کردم و الان 6 روز می تونه کار کنه و 24 ساعت اهنگ و10 ساعت صحبت که برای من خیلی خوب شد چون قبلا باید هر روز شارژ می کردم که خیلی دردسر داشت . این باتری رو با یه شارژر high شارژ می کنم که تو 3 سا عت کاملا شارژ می شه که خیلی از نظر وقط یرای من خوب شد .

سجاد 17 ساله

HTC Desire V HTC Desire V

1391/3/25 به نظر گوشی خوبیه ولی ای کاش این شرکت های تاپ موبایل سازی به خریداراش اجازه می داد تا نوع و تعداد سیم کارت هاش رو خودش انتخاب کنه که اگه چنین اتفاقی می افتاد دیگه خیلی خیلی عالی می شد
من که اگه چنین کاری می تونستم بکنم یدون میکرو بغل سیم های معمولی می زاشتم چون من خودم 2 تا سیم میکرو دارم و می خواستم یکیش را روی یک گوشی بغل سیم معمولی میزاشتم خیلی خوب می شد اگه اگه اگه اگه و اگه

Nokia Asha 311 Nokia Asha 311

1391/3/24 اول به خدمت اقا میهاربا ر میرم چو در کل منظور من رو نفهمیدن
اول این که منظور من لینوکس نبود ... و منظورم همون ویندوز 8ی هست که قرار هست برای تبلت و موبایل و مک بوک و... می تونن استفاده کنن .
دوم اینکه منظور من از شباهت اون با 808 تو قیمتش نبود چون که 808 به اندازه ی زمین تا اسمون فاصله داره و من منظورم فقط این بود که سی پی یو های 808 رو دست نوکیا باد کرده و به صورت این گوشی ها ترکیده و ظاه شده.
سوم منظور من از درو ریختن هم این بود که داداش کلم اگه شما دوست دارین یه گوشی پر قدرت و هوشمند داشته باشید به گوشی های یندوز فون مراجعه کنید وگرنه میگین که ای کاش به حرف داداشتون گوش می کردین و این کار رو انجام می دادید.

Nokia Asha 311 Nokia Asha 311

1391/3/20 اول در جواب عارف ق بگم که :
اگه سایت سیستم عاملشو ننوشته پس بدرد هیچی نمی خوره و باید همون جاوای در پیت باشه (به جز گوشی های قدیمی جاوا) پس در کل ارزش خرید رو با این دوربین داقون نداره .
به همه می گم اگه قصد دارید گوشی بخرین فقط ویندوز فون بخرین و صبر کنید تا ویندوز 8 rk به بازار بیاد بعدش ( تاریخ اعلام شده برای عرضه ی جهانی اول مهر ماه همین سال ) پس پولتونو دور نیندازید.

Sony Ericsson XPERIA X10 Sony Ericsson XPERIA X10

1391/3/2 اقا چه خبره این مگه چیش از ان 8 بیشتره که این همه اختلاف قیمت دارن من اگه جای یکی از شما ها بودم که قست خرید این گوشی رو داشتم کلا با این قیمت که هست من not ever به سمتش نمی رفتم چون خرید ان 8 ارزش بیشتری داره خودتون رو با خرید این گوشی بی چاره نکنین

BlackBerry Porsche Design P'9981 BlackBerry Porsche Design P'9981

1391/2/25 اقا این گوشی قیمتش درست تایپ شده یا من اشتباه میبینم اخه کی بابت گوشی به این سادگی یه چیزی حدود 2 تا 3 میلیون تومن پول میده .
فکر کنم تو راه داش میومد تا دلال ها قیمتش رو دیدن قاپیدنش

LG GW820 eXpo LG GW820 eXpo

1391/2/24 کسی این گوشی رو از نزدیک دیده . عکس هاش برای من خیلی عجیب است بعد کشی از حدود قیمتش خبری داره بزاره
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا