مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Amin N
  • تاریخ عضویت : 1397/7/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Honor 7C Honor 7C

1397/7/23 یه چیزی یادم رفت بگم:
متاسفانه فکر کنم این گوشی گوریلا گلس نداره پس بنظرم حتما ضد ضربه و خش بذارید.

Honor 7C Honor 7C

1397/7/23 سلام حدود یک هفته ای هست که این گوشی رو گرفتم و نظرمو میگم براتون:
بازی های سنگین رو به راحتی و با سرعت اجرا میکنه ((حداقل برای من اینطور بود))، باتری با وجود 3000 میلی آمپر بودن خوب عمل میکنه و برای من که فکر کنم با یک بار شارژ یک روز رو کامل میره، تو یک روز هم تقریبا هرجور کاری میکنم باهاش! البته من متعادل رفتار میکنم و احتمالا برای کسی که میخواد 24 ساعت بازی کنه لازم باشه دو یا حتی سه بار شارژ کنه...
در کل از باتریش که من خیلی راضیم...
دوربین پشتش که بنظرم از دوربین گوشی قبلیم که سونی بود و هشت مگاپیکسل بود بدتره و در شب کیفیت پایینی داره اما خب در کل طوریش نیست...((کلا دوربین های سونی خیلی بهتر از دیگر گوشی ها هستن چون سونی خودش تولید کننده ست البته این نظر منه))
دوربین جلوش بنظرم وافعا خوبه...
هم دوربین جلو و هم عقب قابلیت زیبا سازی تصویر و چهره رو دارن درضمن یک برتری که این گوشی نسبت به گوشی آنر 7 ایکس داره اینه که دوربین جلو فلش داره.
با وجود بزرگ بودن صفحه اما برای منکه خوش دسته!
عیبی داره اینه که کیفیت صفحه نمایش اچ دی هست و تراکم پیکسلی کمی داره فلذا کیفیت صفحه ایده آل نیست که احتمالا برای اینکه صفحه بزرگه کیفیت رو پایین آوردن تا باتری زود خالی نشه...
((اینم بگم که بنظرم کیفیت پایین عکس با دوربین عقب میتونه بخاطر اچ دی بودن صفحه نمایش هم باشه... در حقیقت عکس رو روی لپ تاپ نبردم که کیفیت واقعیشو بتونم توصیف کنم))
در کل برای من یکی که گوشی خوبی بود...
اما من اگر میتونستم به عقب برگردم احتمال زیاد در این شرایط گوشی نمیخریدم چون معتقدم قیمت دلار پایین خواهد آمد و گوشی خیلی ارزان تر خواهد شد.
این اعتقاد منه... شایدم اینطور نشه.
والسلام

Honor 7C Honor 7C

1397/7/16 خیلی مسخره ست که برای یک گوشی 164 دلاری 2890000 تومان پول دادم! خود کرده را تدبیر نیست، با اینکه میدونستم قیمتا پائین میاد ولی بازم رفتم خریدم و ضرر کردم.

Honor 7C Honor 7C

1397/7/16 سلام، من 2.890.000 خریدم با گارانتی! ولی اشتباه کردم تو این شرایط خریدم و شما هم بنظرم اشتباه کردید چون قیمتا خیلی اومد پائین!
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام