مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد حسین ک
  • تاریخ عضویت : 1397/3/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Huawei P10 Huawei P10

1397/3/25 بله پولو بعد از 5 روز البته با پیگیری های خودم پس دادند.
ولی چه فایده. قیمت گوشی اول هفته رو مقایسه بکنید با آخر هفته... الان واقعا با 2 تومن چیز خاصی نمیتونم بگیرم.

Huawei P10 Huawei P10

1397/3/23 من این گوشی رو شنبه آخر شب از سایت پارسیس موبایل خریدم.
اون وقع قیمتش 1988 بود .

الان بعد 5 روز به من گفتند که شرکت به ما گوشی نمیده و پولتون رو مرجوع میکنیم. البته تا 48 ساعت آینده. واقعا بی مسئولیت تر از این سایت و فروشگاه تا به حال ندیده بودم. واقعا دیگه به نماد اعتماد هم نمیشه اعتماد کرد. به دروغ میگن که این گوشی رو خود شرکت مایکروتل هم موجود نداره و به ما نمیده در حالیکه سایت های دیگه که زنگ بزنی چنین چیزی نیست . یعنی فقط یه عده دلال افتادن تو بازار موبایل. آخه تو که جنس رو نداری بیجا نمیکنی میذاری برای فروش تو سایتت. حداقل اگر دلال هستی به قواعد و اصول تجارت پایبند باش و وقتی جنسی رو فروختی به هر قیمتی شده جور کن و برای مشتری بفرست. فقط به خاطر اینکه قیمت دلار رفته بالا و قیمت این گوشی رفت بالا معامله رو فسخ کردند و پول بنده رو بعد 5 روز قراره که پس بفرستند. تازه این رو هم خودم تماس گرفتم و الا معلوم نبود کی پول منو پس میدادند. من میخوام بدونم اگر قیمت گوشی کمتر میشد و هم حاضر بودند معامله رو فسح کنند و پول منو پس بدهند؟؟؟!! یعنی مشتری مداری و احترام به حقوق مشتری در حد صفر. هیچ کس هم پاسخگوی وقت و ضرر بنده نیست.

کاش از سایت های دیگه مثل آراد موبایل خریده بودم. اون موقع با 2 تومن میتونستم این گوشی رو بخرم ولی الان قیمتش شده 2250. احتمالا مجبورم با همین قیمت فعلی تهیه کنم.
به نظر من به سایت پارسیس موبایل هیچ موقع اعتماد نکنید. حتی الان که گوشی رو ندارند مدام قیمتشو به روز رسانی میکنند و در اینجا لینک فروش میذارند. وقاحت هم حدی دارد....

موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام