مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : shaghayegh S
  • تاریخ عضویت : 1391/2/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/1/26 سلام. من همیشه گوشی‌هام رو از دیجی کالا می‌گیرم. خوشبختانه تا حالا مشکلی برام پیش نیومده و راضی هستم. گوشی فعلیم رو که می‌خواستم بخرم، سه چهار تا از این فروشندگان توی همین سایت رو امتحان کردم و سفارش رو دادم و پول واریز کردم، بعد که برای ارسال تماس گرفتم، چون اون روز نوسان قیمت داشت زدن زیرش و پولم رو چند ساعت بعد برگردوندن به حسابم. خلاصه خیلی اذیت شدم. دوباره رفتم تو اپ دیجی کالا و دیدم خوشبختانه موجود شده و ۶۰۰-۷۰۰ تومنم ارزونتر از اون فروشنده‌ها! خلاصه که من شخصاً تجربه خوبی از دیجی کالا دارم. تا حالا یک گوشی آیفون، دو تا سامسونگ و یک شیائومی از دیجی گرفتم.

Apple iPhone 6 Plus Apple iPhone 6 Plus

1394/4/11 در ضمن اون کیبورد‌ی که گفتم، «فارس تپ» هست و از رابط اپل استور یعنی سیب استور خریدم. از کیبورد سیبورد و مداد خیلی بهتره

Apple iPhone 6 Plus Apple iPhone 6 Plus

1394/4/11 فوق‌العاده است. واقعا گوشی ازین بهتر نمیشه! تاچ بی‌نظیر، روونی ، دوربین و صفحه نمایش فوق‌العاده‌اش رو هیچ گوشی نداره. دوربینش اسما ۸ هست، ولی قابل قیاس با دوربین ۸ سونی که من قبلا داشتم نیست. این اولین گوشی آیفون منه و پیش از این همیشه اندروید داشتم (به دلیل شایعات بی‌اساس اینکه ios تو ایران به درد نمی‌خوره و اندروید برای اینجا بهتره و و و! )
ولی انقدر از این گوشی راضی‌ام و دوستش دارم که هرگززززز دیگه به اندروید برنمی‌گردم!
برخلاف شایعات، برنامه تا دلت بخواد تو اپل استور داره. کیبورد‌ فارسیی که من از اپ استور خریدم رو بعد از ۷-۸-۱۰ تا کیبوردی که قبلا از کافه بازار اندروید خریده بودم به جرأت می‌گم که تو اون سیستم نظیرش رو ندیدم و انقدر که از این راضی‌ام، ۵۰٪ ش از اونا راضی نبودم.
خلاصه که تو خریدش شک نکنین، چون بهترینه

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1394/1/25 ممنون از راهنماییتون. پس طبق راهنمایی شما و سایر دوستان برای من 6+ 64 گیگ انتخاب بهتری به نظر میاد. چون زود به زود گوشی عوض نمیکنم. و همچنین رزولوشن تصویر برام خیلی مهمه. ضمنا گوشی رو بیشتر توی کیف میگذارم و فکر میکنم با یک قاب محکم مشکلی از نظر خم شدن نداشته باشه.
بازم از کمک و همفکری‌تون سپاسگزارم.

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1394/1/25 خیلی ممنون از پاسختون. همچنین از سایر دوستان.
درست میگین... خودمم فکر می‌کنم 16 کم باشه.
در مورد 6پلاس هم چون من توی کیف می‌ذارم خیلی با ابعادش مشکل ندارم. چون 16 گیگ پلاس با 64 ، 6 تقریبا هم قیمتن ،تنها مشکلم تفاوت قیمتشونه ;-)

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1394/1/24 سلام. یک راهنمایی ازتون میخوام. شایدم این سوال خیلی تکراری باشه: به نظرتون فضای حافظه 16 خیلی کمه؟ 64 بهتره؟ مصرف من شخصاً مقداری عکس و مهمتر از همه برنامه است. اهل بازی و اینام نیستم. فقط برنامه‌هایی مثل وایبر و تلگرام و...
همچنین اهل تست کردن انواع برنامه (نه بازی) هستم. فکر میکنین با این اوصاف، حافظه 16 برام کم باشه؟
سوال دیگه اینکه بجز خوش دستی 6 نسبت به 6پلاس به نظرتون کدوم برای خرید بهترن؟
پیشاپیش از پاسخهاتون ممنونم

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1394/1/24 دوست عزیز، اگه دوستتون از ios و کلا اپل ناراضی هستن، چرا بعد از آیفون 5 دوباره آیفون 6 رو خریدن؟؟؟؟ پس احتمالا با صداقت به شما توصیه نکردن.
من که شخصا به دلیل هنگ کردن وحشتناک اندروید میخوام آیفون بخرم. فقط هنوز تصمیم قطعی بین 6 و 6 پلاس نگرفتم. اگرچه به دلیل دوربین و رزولوشن و همچنین بزرگی صفحه نمایش تمایلم به 6 پلاس خیلی بیشتره.
امیدوارم بهترین و درست ترین انتخاب رو بکنیم.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
ایسام