مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : viona v
  • تاریخ عضویت : 1391/1/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1396/2/12 سلام... به نظر شما کدوم گارانتی بهتره؟ و این که اصلا گارانتی های اپل توی ایران هم کاری می کنن یا فقط دلخوشکنک و پول اضافه دادنه و اگه مشکلی پیش بیاد باید گوشی رو بفرستم خارج؟

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/3/8 آقای مصطفی، شاید مربوط به برنامه های استفاده کننده از دوربینی باشه که اینستال کردین. بعضی وقتا تداخل برنامه ها باعث می شه این جور مشکلاتی به وجود بیاد.

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/2/29 سلام
در مورد داغ شدن گوشی، با وجود این که ظاهراً بیشتر دستان مخالف می کنن، ولی برای من خیلی پیش میاد توی حالت عادی، با شارژ کافی و قطع بودن وا فای و و ... اگه با برنامه ای طولانی کار کنم گوشی داغ بشه.
الان تردید دارم که شاید ایراد از باتری باشه؟!

یه سوال دیگه هم از دوستانی که گلکسی دبلیو دارن، جی پی اس این دستگاه واقعاً انقدر کنده؟ تقریباً 20 دقیقه طول می کشه تا فعال بشه. یا باید برنامه ی خاصی روش بذارم؟

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/2/4 سلام آقای امیر از راهنماییتون ممنونم. ظاهرا که در آپدیت ژانویه مشخصات رام های فارسی و عربی خاور میانه یکیه و گوشی من هم همین مشخصات رو داره.

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/2/1 سلام. دیروز گلکسی دبلیو رو خریدم. غیر از این که احساس می کنم سرم کلاه گذاشتن و علی رغم صد بار پرسیدن هنوز خیلی مطمئن نیستم رام فارسی داره یا کاریش کردن که فارسی می خونه، گوشی خوبیه. با همه ی بلاهایی هم که سرش آوردم و برنامه هایی که با هم باز کردم خوب راه اومده. فقط یه کمی کنده. (یه کمی به نسبت انتظاری که ازش داریم). هیچ راهی هست که بفهمم چه رامی روشه؟
اوضاع قیمت هم خیلی به هم ریخته است. از 520 تا 600، و همه هم می گن گارانتی اصلی. بعد روش برچسب مایکروتل داره ولی می گن اینترنشنال. طبقه ی 5 و 6 علاالدین هم که اصلا نداشتن.

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/1/30 سلام از راهنمایی تون خیلی ممنونم.

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/1/29 آقای امیر از توضیحاتی که در مورد این گوشی دادین خیلی استفاده کردم. ولی هنوز چند تا سوال برام مونده که البته شاید قبلا مطرح شده باشه و من ندیدم. با توجه به توضیحاتی که خوندم به نظر می رسه گلکسی دبلیو در حد یه گوشی متوسط رو به بالا گوشی خوبیه و ایرادهایی که بهش گرفته می شه در مقایسه با گوشی های هم رده ی خودشه و بیشتر هم مربوط به استفاده های حرفه ای یا بازی می شه. من نمی خوام بازی سنگین روش اجرا کنم و می خوام که حتماً سامسونگ بگیرم. با این اوصاف هنوز چند تا چیز مبهمه.
یکی این که کیفیت پایین تر صفحه نمایش (که tftه، نسبت به مثلا اس پلاس) و چیپست گرافیکی نسبت به مدل های دیگه در استفاده ی روزمره خیلی به چشم میاد؟ اونقدر که مثلا به اس پلاس فکر کنم؟
دوم این که به اندروید 4 آپدیت نمی شه، بازم برای من که نمی خوام از آخرین برنامه ها و بازی هایی که روی اون ورژن کار می کنن استفاده کنم و بیشتر این استفاده ی معمولی گوشی رو خواهد داشت چقدر مهمه؟ انقدر اهمیت داره که به یه دو هسته ای فکر کنم؟
و از همه مهم تر این که دقیقا منظور از رام فارسی چیه؟ چون توی نظرات بهمن ماهتون نوشته بودین که دبلیو از فارسی پشتیبانی می کنه و اخیرا بحث بوده که گوشی ای بخریم که رام فارسی داشته باشه. من قبلاً با اندروید کار نکردم و نمی دونم دقیقاً منظور از رام و کاربردش چیه. ممنون می شم که توضیح بدین.

به نظرم هم قیمتاش خیلی نوسان داره. من دیروز توی پایتخت که تازه جای خوبی برای گوشی خریدن هم نیست از 600 تا 555 (با گارانتی مایکرو تل!) قیمت گرفتم که الان این آخری یه کمی به نظرم عجیب میاد.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
ایسام