مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ایلیا م
  • تاریخ عضویت : 1396/4/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

HTC U11 HTC U11

1396/4/3 سلام دوست عزیز
خود من از زمانی که hd2 به بازار اومد فقط اچ تی سی دارم استفاده میکنم. حتی دوبار خواستم ایفون بخرم که منصرف شدم. htc از قدیم الایام تو سه موضوع سرآمد بوده:
1- کیفیت ساخت : بسیارعالی
2- طراحی و ارگونومی : بسیارعالی
3-رابط کاربری : بسیارعالی
بعد از موارد بالا و ورود m7 تو یه چیز دیگه هم سرآمد شد و اون کیفیت صدای بسیارعالی اسپیکرهاست به لطف استفاده از سیستم boom sound. در مورد پردازنده هم که همه پرچمداران اندرویدی مثل هم هستن که اچ تی سی به لطف سبکتر بودن رابط کاربریش سریعه.فقط تنها موردی که همیشه اذیت میکرده دوربینهاش بوده که از حق نگذریم همیشه یه پله از رقبا مث ایفون و سامسونگ پایین تره. همیشه هم قول میده که تو پرچمدار بعدی این موضوعو برطرف کنه که تا حالا اتفاق نیفتاده. البته گفته اینبار میخواد درستش کنه که ایندفعه هم مث دفعه های قبل ...
یه چیزیم بگم، گوشی من m8 و بارها از دستم افتاده در حالیکه قاب نداره. هیچ وقتم از قاب واسه هیچکدوم از گوشیام استفاده نکردم. حتی ی تصادف شدید هم داشتم که گوشیم قور شد ولی خط بهش نیفتاد. ( با موتور بودم که ماشین با 70 زد بهم از بغل و بعد تصادف گوشیمو 10 اونطرف تر کنار بلوار پیدا کردم). در حالیکه پسرداییم نوت 5 داره و فقط یکبار گوشیش از دستش افتاد و تاچش پودر شد. میخوام بهت بگم از لحاظ کیفیت ساخت و استقامت، htc حرف نداره.
در مورد اون دوستتم بگم، پدر و پسر جفتشون مورد دارن. چون من تو هیچکدوم از این گوشیا هنگ و ارور و اینجور چیزا ندیدم، مگر اینکه مشکل از خود برنامه باشه ( که برنامه ایرانیا فقط این مشکلو دارن) یا اینکه گوشی اونقدر قدیمی بشه که دیگه سخت افزارش جواب نده.
این بود، تجربه 10 ساله ی من با HTC بدون ذره ای تعصب.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام