مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : morteza T
  • تاریخ عضویت : 1395/11/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

ZTE Blade D6 ZTE Blade D6

1395/11/1 نمیدونم که این نقطه ضعفهایی که عرض کردم از اندروید لولی پاپ است یا دیوایس ! . از مشکلات دیگهٔ این گوشی عدم انتقال برنامه ها از حافظهٔ داخلی به مموری اس دی است. که این "مزیت" ! را هنگام خریدن اون از سایت دیجی کالا در تفریف از صفات گوشی ندیدم که بنویسند وگرنه محال بود که انتخابم گوشی یی باشه که نتونم برنامه هایش را به کارت اس دی منتقل کنم. قبلا هرگوشی که خریده بودم چنین نقطه ضعفی را نداشت . ولی الان مجبورم بقدر اندازهٔ رم آن برنامه اینستال کنم درغیر اینصورت باید برنامه های قبلی را ان اینستال کنم!

ZTE Blade D6 ZTE Blade D6

1395/11/1 درضمن صدای گوشی من هم بلندگو هم هدفون خیلی ضعیفه. هرکاری میکنم بازم درست نمیشه. حتی جت آدیو نصب کردم اما بیفایده بوده. عجیب اینکه دربعضی حالتها نمیدونم چه اتفاقی میفته که صداش عالی و مانند بقیه گوشبهای دیگه قابل قبول و بعضا بسیار قوی و مقبوله. اما دفعهٔ بعد که میخوام ترانه گوش کنم دوباره همان آش و همان کاسه! . واقعا سردرگم شده ام! قسمت تسکبار هم اینقدر شلوغ میشه که کلی وقت و انرژی فقط باید برای پاک کردن اون بذارم. از ضعفهای دیگر این کوشی همین قسمتشه که حتی با خاموش و روشن کردن گوشی هم تسک آن خالی و تمیز نمیشه! ضعف دیگهٔ این گوشی عدم کانفیرم (تایید از جانب کاربر) برای خاموش کردن کامل گوشی است که خبری ازون نیست و بمحض تپ زدن روی خاموش کردن گوشی ، فرایند خاموش شدن شروع میشه.

ZTE Blade D6 ZTE Blade D6

1395/11/1 باسلام منم ZTE Blade v6 رو از دیجی کالا خریدم. هولوگرام آبی رنگ گارانتی شرکت یاس روی جعبش هست. راستی کسی میدونه معنیه اینکه برای دارابودن رادیو اف ام نوشته هنوز تاییدنشده! ینی چی؟ گوشی منکه رادیواف ام داره و اتفاقا دیشب ازش استفاده کردم.
گوشی بدی نیست بقول دوستمون بقدرپولی که دادم شاید بیشترهم نصیبم شده اما نمیدونم چرا ۹ماه از گارانتی من بیشترنمونده! درحالیکه دوماهه خریدمش با ۱۸ماه گارانتی. اما تاریخ گارانتی شدنش درکارت ۹ ماه دیرترخورده! درضمن یکهفته میشودکه دیگر کارت اس دی در گوشیم شناسایی نمیشه. نمیدونم چی شده اگر کسی میدونه لطفا کمکم کنه.
با تشکر و عرض خسته نباشی برای عزیزان درسایت موبایل دات ای ار
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام