مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : amir g
  • تاریخ عضویت : 1395/8/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Apple iPhone 7 Plus Apple iPhone 7 Plus

1396/3/22 سلام بر همگی. الان چند روزه مداوما ارور 1009 برام نمایش داده میشه، چه زمانی که به شبکه اینترنت وصل میشم، چه میخوام برنامه ای رو از اپ استور دریافت کنم. هفته پیش یکی از دوستانم با این مشکل مواجه شده بود، ولی من اون زمان مشکلی نداشتم! اما حالا برای خودمم دسترسی با آی پی ایران امکان پذیر نیست؟ آیا این مشکل از سمت خودمه و باید خودم برای رفعش اقدامی کنم؟ یا باز مسئله تحریم هست؟ چرا تا چند روز پیش برای برخی دوستانم این مشکل بود، ولی برای من مشکلی وجود نداشت؟

Apple iPhone 7 Plus Apple iPhone 7 Plus

1395/12/25 سلام. دیدم اینجا و چند جای دیگه این بحث هست بین اینتل و کوالکام، اومدم یکبار از منظر فنی اینو شرح بدم سایر دوستان هم اگر اطلاعاتی دارند در خصوص تفاوت در عملکرد فیزیکی ممنون میشیم تجربیاتشونو در اختیارمون بگذارند. از لحاظ فنی مودم های کوالکام در شبکه LTE تا سرعت 650Mbps رو ساپورت میکنن این در حالی هست که در مودم های اینتل به علت تفاوت در تکنولوژی ساخت، این سقف پهنای باند تا 450Mbps میرسه. البته لازم به ذکر میدونم که همینجا اشاره کنم حداکثر سرعت قابل ارائه بر بستر LTE در ایران، 50Mbps هست. در جای دیگری هم قبلا خونده بودم اپل برای پرکردن این اختلاف، با ارائه یک بروزرسانی نرم افزاری روی مدل های کوالکام، این مدل رو هم روی 450Mbps محدود کرده. اختلافی که شما حتی به مرز 11 درصدی اون هم نخواهید رسید! در خصوص یکسری مشکلات آنتن دهی(سلولار) هم قبلا در مدل های اینتل شنیده بودم که با ارائه آپدیتی رفع شده، که در اینجا باید دوستانی که این دو رو از نزدیک مقایسه کردند نظر بدهند.

Apple iPhone 7 Plus Apple iPhone 7 Plus

1395/12/17 سلام دوستان. کسی اطلاعی داره این پایین اومدن قیمت به چه علت هست؟
به نظرم کمی شدید افت قیمت داشته که تا مرز 3,5 هم رفته.

Apple iPhone 7 Plus Apple iPhone 7 Plus

1395/8/13 سلام دوستان گرامی. نسخه هایی که وارد ایران شده و یا در هفته آتی به صورت قانونی وارد خواهند شد، همگی Unlock Factory هستند؟ با این اوصاف تمامی از مودم Qualcomm استفاده می کنند؟ چون جایی خوندم که تنها مدل های اپراتوری AT&T و T-Mobile از مودم Intel استفاده می کنند و بقیه + Unlock Factory ها مودم Qualcomm هستند.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام