مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رضا ی
  • تاریخ عضویت : 1395/4/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/4/22 سلام مجدد به آقا عطا عزیز..تشکر بابت پاسختون.
چند مشکل دیگه هم بر خوردم که خوشحال میشم و ممنونم آگه راهنمایی بفرمایید.
1 ) در مورد4kکه فرمودید محدودیت فیلمبرداری داره .آیا این محدودیت برای حالتHDیا FULL HD یا اون حالت QHD هم وجود داره؟ آخه تو حالت QHDهم خیلی داغ میکنه و بعد مدتی که داغ کرد خودش متوقف میشه یعنی هنگ میکنه و فیلمبرداری هم قطع نمیشه و رو حالت F HD هم همینطوری میشه ولی خب زمان بیشتری فیلمبرداری میکنه..الان این مشکل داره گوشیم؟
2 ) مورد بعدی مربوط به فوکوس دوربینه که مثلا در حالت عکسبرداری از فاصله نزدیک فوکوس خودکار رو خودش انجام میده و همم وقتی روصفحه ضربه میزنم انجام میده.منتها وقتی صفحه گوشی یکم به مدت بیشتر روشن و در حالت فیلم یا عکس هست و صفحه اش داغ شده فوکوس رو ثابت نگه نمیده و یه لحظه که فوکوس کرد باز تار میشه.. (لنزش هم صدا میده و انگار باز و بسته میشه و صداش به گوش میرسد و وقتی گوشی رو تکون میدم تق تق صدای کمی میده انگار چیزی توش لق شده..این صدا مال چیه؟) ولی در حالت عادی و فاصله نه خیلی نزدیک فوکوس خوبه.میترسم که ادامه بدم فیلمبرداری یا عکاسی رو که یه وقت لنزش قاطی نکنه و...!!!امکان داره که اینجوری بشه؟
و زحمت و سوال آخر اینکه وقتی شارژش رو به اتمام و درحال خاموش شدن هست شارژر رو متصل میکنم که خاموش نشه ولی دیتا قطع میشه و با قطع و وصل هم وصل نمیشه و یک بار هنگام روشن کردن دیتا پیامی که میده انگلیسی میشه و یه بار فارسی (همون پیامی که میگه اگر از WI_FIاستفاده نکنید .....قطع خواهد شد)
یکبار که خاموش روشن میکنم وصل میشه دیتا و پیغامش فارسی میشه !!ایرادش چیه آقا عطا عزیز؟؟ (گوشی آندروید.5.1 و مدلشSM_N910F هستش)

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/4/21 سلام دوستان..
چرا رو حالت QHDکه فیلمبرداری میکنه تایم کمی میتونه فیلم بگیره و بعد قطع میشه و گوشی آنقدر داغ میشه که میترسم دیگه کار دیگه ای انجام بدم؟؟؟(این مشکل داره یعنی گوشی امکان سوختن یا خراب شدنش هست؟ مثلا از حرارت زیاد بووووووم بترکه؟؟!!!😄😄😢😢😢 لطفا کمک کنید...

و اینکه سیم کارت همراه اول دارم و هنوز اینجا تو شهرما 4جی نیست همراه اول اما الان آنتن 4Gهست!!!؟؟
(گوشی سری Nهست و 4جی رو هم پشتیبانی میکنه)
آگه راه حلی برای این دو مورد میدونید راهنمایی کنید منو..
ممنون و تشکر
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام