مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ali P
  • تاریخ عضویت : 1395/3/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/3/28 دوستان من جوابمو پیدا کردم.
متاسفانه گوشی هایی مثل مال من که note 4_ 910P هستن ولی رام 910C روی اون خوروندن در مبدا با رام کاستوم سفارشی این کارو کردن. توصیه می کنم دوستان اگه مشکلی مثل من دارن (یعنی note4_ 910C اونها آپدیت نمیشه و در حالت Downloading برای نصب رام جدید مدلی متفاوت رو نشون میده) به هیچ وجه رام جدید روی ان نصب نکنن چون اگر این کارو کنن IMEI گوشی عوض میشه و دیگه با روی جعبه و زیر باطری هماهنگ نیست. در بعضی مدل ها با کلی زحمت متخصص ها میتونن IMEI قبلی رو بر گردونن, واسه بعضی ها هم مثل گوشی من دیگه نمیشه و یه کد جدید از آب در میاد که دیگه نمیشه کاریش کرد و باید همونو و تحمل کنن. خوشبختانه من تونستم با زحمت فراوان گوشی رو مرجوع کنم ولی شاید همه ی فروشنده ها منصف نباشن و برای همه ممکن نیست.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/3/26 با سلام خدمت دوستان محترم.
من یه مشکلی با گوشی نوت 4 که دیروز به اندروید 6 آپدیت کردم دارم که ممنون میشم اگه کسی بتونه راهنماییم کنه.
من وقتی که گوشیو خریدم به اسم note 4 910C بود با رام 5.1.1 و توی مشخصان گوشی و جعبه و با کد *#06# و کلا همه جا 910C رو تایید میکرد ولی وقتی خواستم از طریق برنامه odd in 3 با Rom فنلاند به اندروید 6.0.1 ارتقا بدم ارور می داد که پس از پرس و جو متوجه شدم گوشیم تو حالت Downloading رام موجود رو N910P نشون میده. نمیدونم چه ترفندی تو کار بوده ولی ظاهرا گوشیم 910P هست. در نتیجه بدون هیچ مشکلی تونستم Rom N910PVPU4DPE1 Spint (cdma رو از sam mobile دانلود و نصب کنم. آپدیت به خوبی انجام شد. و گوشی رو بعد از ری استارت تو حالت ری کاوری swip و factory reset هم کردم. (این کار را با چند بار تکرار کردم با دوتا rom مختلف از sam mobile)
مشکلی که دارم اینه که گوشی ارور Hands free activation میده. یعنی می خواد خودشه با اپراتور مخصوص اونجا که مرتبط با sprint هست همگام کنه که طبیعتا با سیستم اپراتوری ما تو ایران تداخل داره.
wifi گوشی به درستی کار میکنه. mobile data هم (که دیگه کلید مخصوصی نداره و فقط از تو ستینگ روشن و خاموش میشه) کار می کنه. ولی پیام های اپراتور ایران که از طریق USSD code درخواست میکنم ارسال میشه ولی پاسخ اون با ارور mesaging stopped مواجه میشه. حالا نمیدونم رجیستری گوشی پاک شده یا همین که سیستم sprint با اپراتور های ایران هماهنگ نیست اختلال ایجاد میکنه. الان کد IMEI گوشی و سریال نامبر هم عوض شده.
infra red گوشی هم قبل و هم بعد از آپدیت کار نمی کنه. از روشی که آقا farhad گفته بودن تست کردم چراغ آبی روشن میشه ولی هیچ اتفاقی نمی افته.
ممنون میشم اگه کسی میدونه باید چه کار کنم راهنمایی کنه.
با سپاس
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام