مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پویا د
  • تاریخ عضویت : 1395/2/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/6/3 سلام نیما جان ازت ممنونم که اطلاع دادی. به خیلی از دوستا گفتم سفید رنگ و نخرین شروع کردن به مسخره کردن که همه تحت لایسنس سامسونگن و ... دیدیم که باز هم رنگ سفید نوت 4 مورد دار دراومد قابل توجه منکر کنندگان. خیلی راحت میتونی پس بدی نگران نباش. با دو برنامه phone info یا aida64 میتونی تست کنی و اگه روی جعبه و همچنین فاکتور n910f درج شده باشه و برنامه ها n910p تشخیص بدن با تماس با 124 یا اتحادیه راحت میتونی پس بدی. منطقش هم گوشی دستکاری شده است و همین تناقض مدل. imei رو سایت imei.info وارد کن ببین چی نشون میده. دوستان تبلیغات و اعداد و ارقام تا حدی مورد قبولن ولی در عمل واقعیت چیز دیگهست و تا گوشی رو تو دست نگرفتین و چند دقیقه ای باهاش کار نکردین و اگه انتظاراتتون رو برآورد نکرد نخرین پول تو جیب شماست . اصلا به تبلیغات توجه نکنید. من هم مثل شما هیچ اعتمادی به اعداد و ارقام و ادعاهای شرکت های سازنده ندارم.
نیما جان بسیاری از این گوشی ها در خارج از ایران هم فروش میرن و فروششون هم اشکالی نداره ولی با قیمت نصف و شاید هم کمتر نع با قیمت نو.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/4/27 سلام حمید جان دمت گرم ممنون از اینکه اطلاع دادی

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/4/22 مجید جان گوشی های نوت اج cpu اسنپدراگون دارن و داغ کردنشون بیشتر از سری های c و h نوت 4. نوت اج لبه خمیده داره که 1440 نوت 4 میشه 1600 پیکسل نوت اج و مصرف باتری رو خیلی بالا میبره جالب اینه که باتریش 3000 و 220mah از نوت 4 کمتره و مصرفش بالاتر و زودتر باتری خالی میکنه. شما نوت اج رو با نوت 4 که باتریش یکی نیست چطور فست شارژینگو تایم گرفتی. لبه خمیده که اگه بیفته خطر شکستن دقیقا همون لبه رو تهدید میکنه تازه هم مبلغی که براش باید بپردازی نزدیک همون نوت 5 و با اون تکنولوژی نوت 5 بعیده کسی بره سراغ نوت اج. و با اختلاف قیمتی که با نوت 4 داره، از لحاظ قیمت، ساپورت رام فارسی و .... نوت 4 و اگر بودجه بیشتر باشه نوت 5 گزینه بهتریه حالا شما بعدها اذیت شدنهای لبه اج و باتری و داغ کردن و اگه لنز دوربین شما از شانستون سونی نباشه و سامسونگ باشه باز بدتر. رو خواهی دید . می تونم کلی چیز دیگه هم بگم.
باتری نوت اج و نوت 4 یکی نیست. ..

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/4/22 مجید جان سلام من تایم نگرفتم بلکه از خود سایت سامسونگ و سایت های معتبر دیگه این زمان و گفتم اگه دقیق نیست مقصر من نیستم. شارژ باتری اگه صفر صفر باشه به نظر من خیلی احتمالش ضعیف که پایبن 80 شارژ بشه. تو سایت های ایرانی تو زومیت می تونین کامل و دقیق زمان شارژ نوت 4 رو ببینید که 1 ساعت و سی و پنج دقیقه است. صفر صفر تا 100.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/4/1 سلام. ابتدا باید گوشی روت باشه، باید بگم چون گوشیم روت نبود من این کارو انجام ندادم که بگم 100% این کار عملیه. با نرم افزار root explorer رو دانلود و تو گوشی نصب کنید و برنامه رو اجرا کنید و گزینه mount r/w که بالای صفحه است رو به mount r/o تبدیل کنید. به قسمت system و بعد build.prop رو با open in text editor انتخاب کنید. گزینه ro.cm.device=cancro رو پیدا کنید و به ro.cm.device=p3113 تغییر و بعد سیو کنید و خارج شید. من گزینه ro.cm.device=cancro رو در نوت 4 سری c پیدا نکرم ولی فکر کنم با برنامه build prop editor بشه این گزینه رو به فهرست اضافه کرد. دوستانی که مشکل مادون قرمز دارن و گوشی شون روت شده است، شاید بتونن نتیجه بگیرن و اگه تونستن نتیجه بگیرن در جریانمون قرار بدن. اگه مبتدی هستید خواهشاً این کار رو انجام ندید و یا بخاطر این کار گوشی رو روت نکنید . اگه نتیجه نگرفتین. من نتیجه این تداخلو، تغییر ماشین مجازی در اندروید 5 به بالا می دم که از dalvik به art تغییر کرده و اگه دوستانی هستند که در اندروید 6 با ریموت کنترل به راحتی کار می کنن احتمال این فرضیه تا حدود زیادی رد می شه. از دوستان کارشناس و صاحب فن نظیر فرهاد و سایر شما عزیزان خواهش می کنم همکاری کنید تا مشکل اینفرارد نوت 4 حل بشه.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/3/8 سلام تا اونجایی که من اطلاع دارم سری g بخاطر 805 cpu=snapdragon کمتر از اونای دیگه داغ می کنه و مال کشورای سنگاپور، هند و استرالیاست.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/3/8 تو سایت sammobile.com یه حساب کاربری رایگان برای خودت درست کن و وارد قسمت frimware می شید و در قسمت find framware تایپ کن n910c و بعد (galaxy note 4 (sm-n910c رو انتخاب کن. بعد از ورود انواع frimware رو می بینید که می تونی از اندروید 6.0.1 لهستان یا امارت استفاده کنی که من لهستانو پیشنهاد میکنم فقط بعد از نصب لهستان اگه ریست یا وایپ رو انجام بدی منوی فارسی رو از دست میدی. بعد از اینکه لهستانو انتخاب کردی (poland ) گزینه regular download رو انتخاب میکنید و بعد دانلود کنید سعی کنید از ویندوز استفاده کنید. بقیه مراحل نصب اندروید با نرم افزار odin که می تونی ازپایین صفحه دانلودت آموزش اونو به صورت تصویری ببینی. مراحل نصب هم پایین همون صفحه به ترتیب نشون داده شده.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/2/13 سلام بله عرض کردم گزینه ro.cm.device=cancro در نوت 4 وجود نداره اگه گوشی شما روت هست ببین می تونی با برنامه build prop editor این گزینه رو اَد کنی. فقط در قسمتی که اَد می کنی تایپ کن ro.cm.device=p3113 اگه نتیجه گرفتی ما رو هم با خبر کن و اگر نه شیوه دیگه ای هم هست که می شه امتحان کرد. مرسی.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/2/3 سلام دوستانی که مشکل مادون قرمز( (ir blaster) رو دارن به لینک https://www.youtube.com/watch?v=p6LYLAYzurs
مراجعه کنن و حتماً باید گوشی روت شده باشه. من چون گوشیم روت نبود و تصمیم برای روت کردن ندارم تا وسطای کار رفتم . خلاصه اینکه باید نرم افزار root explorer رو دانلود و تو گوشی نصب کنید و برنامه رو اجرا کنید و گزینه mount r/w که بالای صفحه است رو به mount r/o تبدیل کنید . به قسمت system و بعد build.prop رو با open in text editor انتخاب کنید. گزینه ro.cm.device=cancro رو پیدا کنید و به ro.cm.device=p3113 تغییر و بعد سیو کنید و خارج شید. من گزینه ro.cm.device=cancro رو در نوت 4 سری c پیدا نکرم ولی فکر کنم با برنامه build prop editor بشه این گزینه رو به فهرست اضافه کرد. دوستانی که مشکل مادون قرمز دارن و گوشی شون روت شده است و شاید، با این شیوه تونستن نتیجه بگیرن یا اگه، با ارتقا به اندروید 6 مشکل مادون قرمز حل شد ما رو هم در جریان قرار بدین. اگه مبتدی هستید خواهشاً این کار رو انجام ندید تا برای درست کردن ابرو چشم رو کور نکنین. اگه نتیجه نگرفتین راه های دیگه ای هم میشه امتحان کرد.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام