مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : alijenab n
  • تاریخ عضویت : 1395/2/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

LG V20 LG V20

1395/12/8 سلام داداش باطری وقتی قابل تعویضه این مزیت خوب داره میتونی به باطری زاپاس بگیری هروقت نیاز داشتی از اون استفاده کنی دیگه چی میخوای واسه s7 سامسونگ میشه همچین کاری کرد آیا؟؟

HTC One M9+ HTC One M9+

1395/2/5 v10
دوربین اصلی هم دقیقا همان سنسور و مشخصاتی را دارد که در گوشی G4 شاهدش بودیم: سنسور IMX234 سونی که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و سایز 1/2.6 دارد. این ارقام نشان می‌دهد که دوربین V10 می‌تواند نور بیشتری جذب ‌کند. این لنز «لرزش‌گیر اپتیکال نسخه‌ی 2» (OIS 2.0) دارد؛ بدین معنی که دوربین می‌تواند در سه جهت محور لرزش دست شما را هنگام عکاسی کاهش دهد. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در دوربین این گوشی هم شاهدش هستیم، فراخوانی دوربین به‌وسیله‌ی دو بار فشردن کلید ولوم پایین است که دوربین را به‌سرعت برای عکاسی آماده می‌کند و امکان ثبت تصاویر لحظه‌ای را به کاربر می‌دهد. قابلیت ثبت تصاویر در حالت RAW DNG هم برای این دوربین در نظر گرفته‌ شده‌اند. در این فرمت، تصاویر بدون اعمال هیچ‌گونه فیلتری ثبت ‌می‌شوند و به کاربر اجازه می‌دهند تا بتواند در آینده، از طریق نرم‌افزارهای خاص مثل فتوشاپ، تغییرات لازم را روی تصاویرش انجام دهد.

همچنین دوربین V10 از یک سخت‌افزار مخصوص به نام «سنسور طیف نور» (Color Spectrum Sensor) بهره می‌برد که وظیفه‌‌اش تشخیص نور محیط است و تعادل را در رنگ سفید به عهده دارد تا بتواند نور تولیدشده‌ی فلش دوگانه‌ی دوربین را تعیین کند.
باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام