مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ShaYan Y
  • تاریخ عضویت : 1395/1/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1396/1/30 اقاااااااا خواهشا جواب بدين اخر مشكي مات بخريم يا نه رنگش ميريزه ايا؟؟؟؟؟ يكي از دارندگان اين رنگ منو از سرگردوني در بياره عكسم ميتونيد بفرستيد به ايميلم shayan.yazdanniaz@yahoo.com لطفا جواب بدييين

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1396/1/20 سلام ببخشيد يه سوال مهم داشتم ممنون اگر جواب بدين ايفون 7 مشكي مات راسته كه ميگن رنگش ميره؟ كسايي كه اين رنگو دارن لطفا منو راهنمايي مي كنيد با تشكر

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/1/15 با عرض سلام و وقت بخیر
از نظر من galaxy s7 اصلا قابل مقایسه با xperia x perfomance نیست چون :
طراحی یک چیز کاملا سلیقه ای هست و شما نمی تونید بگید سونی کاملا برتری داره چون هر کسی یه طراحیی رو دوست داره.
از نظر من xperia x قابل مقایسه نیست در مولتی تسکینگ چون تاچ ویز سامسونگ بسیار گسترده تر و سنگین تر از سونی هست و این کاملا طبیعی هست بتونه تو مولتی تسکینگ سونی بهتر عمل کنه.
صفحه نمایش full hd 441ppi ips سونی x performance کجا و صحفه نمایش QHD 577ppi amoled گلکسی s7 کجا!
باتری 3000 میلی امپری s7 کجا و باتری 2700 میلی امپر x perfomence کجا! حالا s7 edge رو در نظر نمی گیرم که 3600 میلی امپر هست!
حسگر های ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، میزان قند و فشار خون، سنجش وضعیت استرس، سنجش وضعیت خواب و قابلیت GEAR 360 در این گوشی وجود دارند که هیچ کدوم رو xperia x performance نداره، ولی این سوال پیش میاد که آیا این حسگر ها کاربردی هستند ؟ جواب بله هست شما دیگه لازم نیست بری دکتر و پول اضافی بدی و در مواقع ضروری خیلی بکار میاد و حسگر ضربان قلب برای ورزشکار ها بسیار کار امد هست.
دوربین هم همون جور که اشاره کردم با فناوری dual pixel و فوکوس فوق العاده و دیافراگم باز تر 1.7 galaxy s7 نسبت به 2.0 xperia x performance روی کاغذ که حداقل برتری داره و فکر هم نکنم در عمل هم ضعیف تر باشه شاید توی روز دو دوربین تفاوت زیادی نداشته باشن ولی توی شب مطمعنا برنده galaxy s7 خواهد بود برای درک بهتر این موضوف حتما پیشنهاد میکنم ویدئوی معرفی گلکسی s7 رو توی digikala tv ببینید.
در ضد آبی هم هر دو برابر هستند 30 دقیقه به عمق 1.5 متر حالا مهم نیست سونی تو z3 بهش رسیده بود و بعضیا هم ضد آبی تست کردند و گوشیشون سوخت و از طراحی ضعیف آلومینیوم کناره گوشی به شدت ناراضی بودند!
تنها برتری که xperia x performance داره نسبت به galaxy s7 بلندگو های استریوی اون هست که چند پله از بلندگو های مونو عملکرد بهتری داره که من هنرزفری رو ترجیح میدم ولی شاید بعضی ها براشون مهم باشه ولی کیفیت بلندگو های گلکسی s7 هم در سطح مطلوبی هست.
نتیجه گیری : برتری های گلکسی s7 نسبت به xperia x performane غیر قابل انکار هست، ولی در آخر تصمیم خرید با خودتونه موفق باشید یا علی.

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/1/14 سلام اقای MOH R. شما از نظر من ۴ تا ایراد الکی که از نظر من ایراد نیست به گلکسی s7 وارد کردید. اولیش اینکه شما مگه چقد از بلنگوی خود گوشی برای گوش کردن آهنگ استفاده می کنید بیرون هم از بلند گوی گوشی استفاده می کنید یا با هنزفری!!شما فوقش یه استفاده ی خیلی جزئی در خونه از کنین! یمن که از بلند گوی گوشیم ۵٪ بیشتر استفاده نکردم و فکر نکنم بلند گوی استریو خیلی بتهر از مال این گوشی باشه، و بلند گوش کاملا مناسبه.. دومیش شما اسم یک بازی یا برنامه رو بیار که galaxy s7 به بهترین شکل ممکن اجراش کنه و فکر نکنم با بنجمارک 127هزار Antutu تا چند یال دیگه به مشکل بخوره و حتما پیشنهاد میکنم تست گیمینگشم تو یوتیوب ببنید بعد بیاید بگید مشکل مدریت رم داره اگر منظورتون ریلوید شدن باشه که قبول دارم ضعف داره ولی شما مگه چند تا برنامه رو می خواید مولتی تسکینگ کنید فوقش ۷ ۸ تا برنامه من با گوشیم که بیشتر از ۵ برنامه رو تو حافظش نگه نمیدارم، مشکل مولتی تسکینگ هم وقتی رخ میده که برنامه های زیادی تو حافظش باشه و بازی رو ریلود می کنه و این مورد هم چیز خیلی جزئی هست و دلیلی نیست که منو از خریدم منصرف نمیکنه. سومیش دوربین کامل مسطح!!!!!!!!!!!! ۱ میلیمتر بیرون زدگی هم شد عیب به، طوری که مانعی برای قرار گرفتن روی سطوح صاف نمیشه!!!! این هم شد عیب آخه :\ چهارمیش اگر شما یک گوشی دو سیمکارته می خواید یه گوشی ۱۰۰ تومنی هم کار شما رو انجام میده و اینکه من اصلا از دو تا سیمکارت استفاده نمی کنم چون اصلا به کارم نمیاد و اینم دلیلی نیست که منو از خریدم منو منصرف کنه. game luncher یک مزیته galaxy s7 که می تونه موقع انجام بازی تماس و پیامک رو غیر فعال کنه و انجام کارایی که لذت گیمینگ رو بیشتر میکنه رو انجام بده، کاهش رزولیشن هم بر اساس سلیقه فرد هست و ربطی به صفحه نمایش QHD نداره و می تونی رزولیشن بازی رو خودت انتخای کنی. اولین گوشی موبایلی هست که می تونه از تمام پیکسل های تصویر برای فوکوس خودکار استفاده کنه و در کسری از ثانیه و بانهایت دقت، در صورتی که گوشی های دیگه از ۵٪ پیکسل های تصویر برای فوکوس استفاده می کنند و ۹۵٪ بیشتر در مقایسه با galaxy s6 جذب کند و این دوربین فوق العاده تنها یک میلیمتر ضخامت دارد که شما اینو ایراد حساب کردید !! در مورد z5 premium بگم که درسته می تونه زوم کنه بدون تغییر کیفیت ولی لرزش گیر اپیتکال نداره که فوکوس 0.3 تا حدودی مشکل رو بر طرف کرده ولی بازم به خوبی عکس های با لرزش گیر نیست. شما گفتید که تمام سری های زد سونی زد اب بودند و مزیتی برای این گوشی حساب نمیشه ولی زد اب داریم تا زد اب، galaxy s7 زد اب بدون درپوشه یعنی بسیار طراحی حرفه ای تری رو نسبت به سونی داره. به راحتی لقب بهترین گوشی اندرویدی را تا زمان معرفی نوت ۶ به خودش اختصاص میده. امیدوارم با تحقیق بیشتری نقد کنید و ایراد های الکی نگیرید!
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام