مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید حامد م
  • تاریخ عضویت : 1390/10/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/3/10 این گوشی با نرم افزار دیفالت خود سونی به اسم سونی کومپونیشن با وصل کردن گوشی از طریق کابل به کامپیوتر یا نوتبوک که به اینترنت وصله پیغام میده که اندرویید 4 در دسترسه اگر مایلید نصب کنید.
نصب کردن سیستم عامل اندروید 4 که خودش اتوماتیک از سرورهای سونی شروع به دانلود میکنه بسیار بسیار ساده ولی دانلودش نسبتا زمان بره چون حدود 600 مگابایت دانلود داره.
حتی یک نفر با سواد و سطح انگلیسی بسیار پایین هم بدون ایجاد کوچکترین مشکل میتونه خودش سیستم عامل جدید را نصب کنه.
من چندین روزه اندروید 4 نصب کردم و گوشیم همیشه با وای فای به اینترنت وصله نه با وایرلس نه با هیچ چیز دیگه گوشی کوچکترین مشکل نداشتم . و///////ضمنا تمام نرم افزارهای قبلیتون و تنظیمات قبلیتون سر جاش باقی میمونه و احتیاج به هیچ کار اضافه ای ندارید//////////////
اندروید 4 بسیار بسیار بهتر از نسخه قبلیش بوده و به خاطر مدیریت جدیدی که رو گوشی اعمال میکنه مصرف باتری در حد مناسبی کمتر میشه.
دوستان از نصب یک سیستم عامل ساده برای یکی از بی اهمیت ترین مسایل زندگی یعنی موبایل اینقدر وحشت نداشته باشید.
100% پیشنهاد من اینه که حتما نصب کنید.

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/3/6 با احترام به نظر دوستانی که به دلیل نداشتن این گوشی سعی در تخریب این گوشی دارند. من امروز گوشیمو به اندروید 4 آپدیت کردم .اندروید 4 یه مدیریت قوی رو برنامه ها و استفاده ای که از سخت افزار و باتری دستگاه میکنند انجام میده.
گوشی رو با نرم افزار دیفالت سونی که آپدیت کنید حدود 600 مگابایت نیاز به دانلود داره.
کلا تو اندروید 4 سونی اریکسون تبدیل میشه به سونی دیگه نه تو موقع روشن کردن نه هیچ جا نام یا لوگویی از سونی اریکسون وجود نداره .همه چیز میشه سونی محض ژاپنی.
سرعت دستگاه بدون اغراق دو برابر میشه.
100 درصد تمام قابلیتهای سخت افزاری و نرم افزاری و امکانات گوشی بسیار بسیار بهتر میشه.
شک نداشته باشید که اگر گوشیتون فلش مموری کلاس 10 و اندرویید 4 نداره حتی از 50 درصد قابلیتهای گوشی هم نمیتونید استفاده کنید
دوستان عزیز خواهش میکنم در هیچ موردی از تغییر وحشت نداشته باشید .

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/3/6 این گوشی نزدیک 6 ماهه دست منه و من بینهایت حساس و ایراد گیر هستم. من یک هفته شبانه روزی تحقیق کردم تا خریدم.من جور واجور گوشی داشتم تاحالا .این گوشی از هر نظر بدون کوچکترین عیب و نقص و فوق العاده عالیه. هر کس خرید راضی نبود تا ابد منو لعنت کنه. به نظر من اگر سه تا کلید پایینش تاچ بود از 100 امتیاز بهش 100 میدادم.
من پدرم گالاسی اس 2 داشت با دو بار زمین خوردن معمولی دو بار ال سی دیش شکست. دوستانم هم اچ تی سی های مختلف دارن . سونی اریکسون از انواع قدیمیش تا جدید به نظرم ضد ضربس.انصافا خدا وکیلی از انواع اچ تی سی و سامسونگ تقریبا از هر نظر خیلی سره.
ترجیحا رنگ سفید که لک روش پیدا نباشه با یک فلش مموری کلاس 10 درست حسابی که خیلی زیاد تو سرعتش تو همه کارهای گوشی تاثیر داره بخرید( فلش مموری 8 گیگ فابریک خودشو اگه دور بندازید به خودتون و گوشی لطف بزرگی کردید) و یک نرم افزار خوب مدیریت مصرف باتری نصب کنید. ( طبق تست های سایت جی اس ام ارنا که خودم خوندم بعد از اپل 4 اس بهترین باتری تو گوشیهای هوشمندو داره)
و برید حالشو ببرید.
مدلهای جدید که تو سه چهار ماه اخیر اومده رو نمیدونم تست نکردم ولی تا 6 ماه پیش از لحاظ کیفیت دوربین حتی از ان 9 نوکیا که اسطوره دوربینه هم یه سرو گردن بالاتره.
////////// تو خرید و لذت بردن ازش حتی یک سر سوزن هم به دلتون شک راه ندید///////////


Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/12/4 واقعا که از نظرات کارشناسان محترم و زبده در زمینه قیمت دلار و طلا و اجناس و گوشی بسیار بسیار لذت بردیم واستفاده کردیم. (کلا ایرانیا در باسواد نشون دادن و همه چیز دون بودن خودشون خیلی استادن) اخه چرا دوستان در زمینه هایی که تخصص و تبحر ندارن میان یاوه پراکنی میکنن وباعث گمراهی مردم میشن .من که زندگیمو گذاشتم رو اقتصاد و ارز و بورس به این جسارت جرات ندارم نظر بدم ....

ضمنا این گوشی هر نوع فایل تصویری با هر فرمتی باشه به راحتی اجرا میکنه فقط باید پلیر مناسب از اینترنت پیدا و نصب کنید (تاکید میکنم پلیر مناسب).

ضمنا یک برنامه مدیریت مصرف باتری و اپ ها پیدا کنید (برنامه زیاده ولی برنامه خوب میخواد) تا زمانی که از گوشی استفاده نمیکنید (استند بای) مصرف انرژی گوشی رو بسیار کمتر میکنه و در حد گوشیهای ساده میشه. (میشه با این کار تا چندین روز مثلا در سفر بدون شارژ از گوشی استفاده کرد)
دلار امروز فروش آزادش از 1940 هم گذشت به نظر شخصی بنده حتما باز هم گرون تر خواهد شد.

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/25 ahmAD M عزیز من از یک نفر نپرسیدم از چندین نفر پرسیدم. حالا اصلا کاری به حرف فروشنده ها ندارم من بنابر تجربه شخصی متوجه شدم کلاس 10 با کلاس 2 خیلی فرق داره شامل اینکه سرعت کار کردن گوشی در قسمت هایی که با مموری ارتباط داره خیلی بیشتر میشه و سرعت کار کردن درون گالری هم در عکس و فیلم و موزیک خیلی بیشتر میشه و در کل هر چیز احتیاج به لود یا سیو داره بسیار سریع تر انجام میشه . با رم فابریک حتی بعضی وقتها فایلهای درون گالری رو نشون نمیده.
ضمنا من خیلی از ویدیو های HD 1280X720 رو که در فلش فابریک کلاس 2 ریختم و اجرا نمیشد به راحتی تو کلاس 10 اجرا کردم.
و کلاس 10 اگه بطور کامل هم پر بشه افت سرعت مثل کلاسهای پایینتر نداره.
من گوشی زیاد داشتم حتی 5800 و یا 5530 و .. هم که مال چند سال پیشن کلاس 4 روشونه .
بعیده سونی اریکسون با اون عظمت برای بهترین گوشیش فلش بدون اسم با کلاس 2 بزاره این تعویض به نظرم کار ایرانیها باید باشه .
این گوشی با فلش کلاس 2 به نظرم مثل پژو 405 با موتور پیکانه (RD).

به نظر من اگه شده بجای 8 گیگ فابریک حتی اگه یه فلش 2 گیگ کلاس 6 یا 10 بندازین از 8 گیگ خودش خیلی بهتره.
ضمنا دوستان اگه علاقه دارید مثل کبک سرتون رو تو برف کنید میل خودتونه ولی مطمئنا بعد از عید هم دلار که با بدبختی و ... بزور قیمت آزادش حدود 1900 نگه داشتن و هم تمام جنسها و احتمالا ملک به شدت گران خواهد شد ( شخصا امیدوارم خدا رحم کنه و اینطور نشه). گوشی که دیگه دوزار ارزون یا گرونش اصلا مهم نیست.
هر روز و هر ماه که میگذره حصرت روز قبل رو میخوریم و سطح زندگی روز به روز پایینتر و سطح جرم و جنایت و طلاق و روز به روز بالاتر میره.
( مدیریت محترم تورو جان عزیزت حرفهای حق من رو سانسور نکن)

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/24 راستی من یک کابل otg هم خریدم از علائدین (یک سر میکرو یو اس بی نری و سر دیگر یو اس بی مادگی) ولی زمانی که فلش مموری رو بهش نصب میکنم نمیخونه فلش رو . یعنی دستگاه وصل شدن رو تشخیص میده ولی نمیشه از فلش استفاده کرد یا حتی داخل رفت.
خیر از جوونیتون ببینید کمکم کنید ثواب داره اجرتون با صاحب الزمان.

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/23 ahmad m جان عزیز ممنون به خاطر راهنمایی. من دیشب علائدین بودم برای خرید رم میکرو اس دی .
قیمت arc s زیر 810 هیچ جا با گارانتی وجود نداشت. حافظه میکرو اس دی در حجم 32 گیگ(فقط بعضی مغازه ها داشتن در طبقات بالا) فقط در دو کلاس 4 و 10 موجود بود (کلاس 10 که بالاترین سرعت و تکنولوژی رو داره بسیار محدود و کمیاب بود).
قیمت ارزون ترین 32 گیگ کلاس 4 با برند ترنس اند حداقل 60000 تومان بود و یک 32 گیگ کلاس 10 با برند patriot برای من از طبقه سوم علائدین 115000 تومان بدون حتی یک ریال تخفیف آب خورد.

32 گیگ رو بسیار عالی arc s ساپورت میکنه.

راستی من از چند نفر پرسیدم میگفتن برای استفاده از حداکثر سرعت گوشی و باز بودن برنامه های مختلف و همزمان فیلمبرداری hd باید کلاس 10 خرید به نظرتون درست گفتن یا همون کلاس 4 هم جواب میداد؟ ( رو گوشی من 8 گیگ کلاس 2 بود مال شما کلاس چند داشت؟ )

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/20 دوستان اگر کابل hdmi گوشی رو ندارید حتما بخرید و با وصل کردن گوشی به تلویزیون LCD از گوشیتون واقعا لذت ببرید من با نور مناسب با گوشی یه فیلم hd گرفتم کیفیتش خیلی خیلی بهتر از اون چیزی بود که از یک گوشی انتظار داشتم.
راستی یه سوال : آیا میشه به بالرینم کیبورد و یا موس از طریق پورت میکرو usb نصب کنم و اگه میشه آیا این کیبورد وجود داره با پورت میکرو یو اس بی و یا تبدیل یو اس بی به میکرو وجود داره تا باهاش یه کیبورد معمولی رو به گوشی وصل کرد.قیمتش چنده
در کل اگر وسایل جانبی به درد بخوری برای بالرین میشناسید و باهاشون کار کردید لطف بفرمایید با ذکر قیمت معرفی کنید.
راستی من ساکن تهرانم اگه چیزی بود محل خریدشم لطف کنید بگید.
عاشق همه بچه باحالای ارک اسی.......

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/18 مشکل اکانت گوگل خیلی زود حل شد ایراد از شبکه اینترنت بود.
راستی امشب دوربین arc s رو با galaxy s 2 بطور دقیق مقایسه کردم بر خلاف تصور خودم و اون چیزایی که تو اینترنت خونده بودم دوربین arc s از دوربین s 2 به مراتب بهتره و تنظیمات کاملتری هم داره.
در مورد ال سی دی باید بگم که نور arc s از s2 بیشتره و تراکم پیکسل در arc s بالاتر ار s2 هست ولی شفافیت تصویر s2 از arc s خیلی جزیی بالاتره.
در کل تنها برتری s2 به arc s دوربین جلو و رم داخلیشه
xperia arc s در حال حاضر نسبت به گوشیهای دیگه واقعا می ارزه و 100% خرید منطقی و عاقلانه ای هست و ظاهر و طراحی بسیار بسیار زیبا و جلوتری نسبت به دیگه گوشیها داره.
در خریدش اصلا شک نکنید من 10 روز تحقیق حرفه ای کردم تا خریدم و انصافا راضیم ازش .
و من الله توفیق والعافیه......

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/16 دوستان من بعد از اینکه گوشیمو بخاطر اینکه عکسهای داخل گالری رو نشون نمیداد ریست فاکتوری کردم و بعد از ریست فاکتوری هر کار میکنم نمیتونم اکانت گوگل قبلی یا جدیدمو وارد گوشی کنم دایم ارور میده .
قبلن گوشیمو آپدیت به ورژن 62 کردم و اکانت هم راحت وارد کردم ولی الان نمیشه به نظرتون ایراد از کجاس وچطوری حل میشه؟

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/14 شاید شرکت سونی اریکسون ارزون کرده باشه (احتمال زیاد درسته) ولی وارد کننده اصلی سونی اریکسون در ایران 5% گوشیهاشو گران کرده که نتیجش تا به دست مصرف کننده برسه این میشه که بجای 5% شاید تا 15% هم گرون بشه. ضمنن ارزون شدن این گوشی یا هر گوشی دیگه ای خواب و خیاله .
اگر قیمت جهانی گوشی را به دلار ضرب در قیمت دروغی 1830 تومان (قیمت واقعی دلار بالای 2000 تومان است من خیلی آشنا صراف دارم ) کنیم قیمت گوشی از 800000 تومان هم بیشتر میشه.
و ضمنا حکومت اگر قرار باشه عاملین گرونی سکه و ارز رو باهاشون برخورد جدی و اعدام کنه باید .....
بابا اینقدر بچه و ساده نباشید کدوم ارزونی فقط تنها جایی که من خبر دارم گوجه فرنگی ارزونه در خونه ....... است

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/13 دوستان من این گوشی رو دیروز از محدوده صادقیه و ستارخان با گارانتی اصلی 790000 تومان خریدم. (توضیحات و مواردی که شامل گارانتی نمیشه را اگر از روی کارت گارانتی بخونید متوجه میشید که گارانتی فقط و فقط به درد این میخوره که شاید فروشنده ها نتونن تو گوشی یا قطعاتش دست درازی کنن و شاید با گارانتی هم هزار کلک بزنن و فرق نکنه).
البته بعضی جاها قیمت پایین میدن و بعد به اسم نصب نرم افزار و فروش قطعات جانبی (اکثرا بی مصرف با چند برابر قیمت واقعی ) خیلی بیشتر از قیمت اصلی گوشی باید بپردازید.
من دیروز فقط گوشی خالی بدون هیچ وسیله ای خریدم و از یک مغازه دیگه کیف چرمی ایرانی(بسیار با کیفیت تر از انواع پست چینی) گرفتم.
ترو خدا یه کم از چشم سفیدی و پر رویی موبایل فروشها یاد بگیرید و بدون خجالت و قاطع بگید که هیچ نرم افزار یا لوازم جانبی لازم ندارید تا زمانی که گوشی رو نگرفتین و تست نکردید از پرداخت پول خودداری کنید.
گوشی که من دستمه کوچکترین مشکل کلید نداره . اگر هم داشته باشه به هر قیمت شده بلدم چطور شرکت گارانتی کننده رو که کلی رو گوشی سود برده مجبور کنم مجانی عیبشو برام رفع کنن.
متاسفانه ما ایرانیها با تمام هارتو پورت که داریم خیلی زود از حقمون میگذریم و نتیجش هم همه داریم با گوشت و پوست حس میکنیم.

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/12 تو سایت gsmarena مقدار دوام باتری تموم گوشی های جدید و هوشمند رو با ابعاد lcd مشابه و با با شرایط کارکرد یکسان تست کردن تنها گوشی که نسبت به arc s دوام باتری بیشتر داره apple 4s هست و تمام گوشیهای htc samsung lg و... پایین تر از arc s قرار دارن.
حتی با وجود lcd و باتری و بیشتر قطعات مشترک arc s و arc مصرف باتری arc s (بالرین سفید سکسی ) کمتره.

Nokia 2110 Nokia 2110

1390/11/12 جاپونیه

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/12 تجربه چندین ساعته کار مستقیم و مطالعات جامع تحت نت من با گوشی xperia arc s و مقایسه اون با یکی از بهترین و قوی ترین گوشیهای بازار یعنی samsung gallaxy s ii که مدتی زیاد در اختیار داشتم نشون میده که در چندین مورد برتری با s ii هست و در چند مورد با بالرین سفید.
که موارد مثبت و منفی هر دو گوشی هر دو رو تقریبا در یک سطح مشابه قرار میده.

20% نور بیشتر و 15% تراکم پیکسل بیشتر بالرین در مقابل 10 تا 15% وضوح بیشتر s ii

طراحی بسیار زیباتر و دختر کش بالرین سفید و رم 8 gb در مقابل حافظه داخلی 16 یا 32 s ii

25% دوام باتری بیشتر بالرین در مقابل دوربین جلوی s ii

اختصاص دکمه اختصاصی شاتر دوربین کنار بدنه بالرین و فیلم برداری hd در مقابل فیلم s ii full hd

ضمنا بالرین در پنج رنگ مختلف ارائه میشه و خروجی مستقیم hdmi داره و از پشتیبانی بهتر نرم افزاری برخورداره. (قطعه تبدیلی usb به hdmi در ساسسونگ تا سه ماه پیش حتی در علاالدین نبود و بعد هم پرسیدم حدود هشتاد هزار تومن)
قدرت واقعی cpu در هردو گوشی حتی با dual core بودن sii برابره ولی قدرت gpu sii 20% بیشتره (فقط تو بازیهای سنگین سه بعدی سامسونگ اندکی بهتره و در استفاده عادی gpu sii فرقی با بالرین نداره)
کیفیت دوربین هر دو گوشی کاملا یکسان و مشترکا در جایگاه دوم جهانی بعد از nokia n8 12 مگاپیکسل با 5% اختلاف(خیلی نامحسوس) قرار میگیرند.
حالا اگر چهارصد هزار تومان گرانی کاذب sii نسبت به بالرین دلربا را در نظر نگیریم انتخاب هردو گوشی تقریبا یکسانه.
بقیه برندها مثل نوکیا با سیستم عامل بی ارزشش (همینطور بلک بری) و htc با درصد خرابی بالا و کیفیت دوربین و ال سی دی در همه مدل پایین و apple با قیمتی که به یه جوک نزدیکتره و محدودیتهای زیادی که روشه و همه برنامه هاش پولیه و LG که حتی جاروبرقی هاش هم به درد نخوره چه برسه به گوشی هوشمند و چند تا برند کوچول موچول دیگه همگی ووووووووووووول معطل هستن. (البته دور از جون GLX دو سیمکارته که من نصف روز دستم بود حتی قرآن هم تلاوت میکرد).

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/12 دوستان من امروز بالاخره بعد از چندین روز تحقیق و محاصبه این گوشی رو (به قول دوستان بالرین سفید ) خریدم.) با گارانتی اصلی پارس کامتل ( دوطرف جعبه گوشی دو تا پرچسب بزرگ قرمز براق (هولوگرام مانند) خورده که مانع از باز شدن جعبه گوشی میشه ویک کارت سبز رنگ مغناطیسی دقیقا مثل کارت عابر بانک داخل جعبه داره که یک سال گوشیرو گارانتی میکنه.)یک برچسب هم کنار گوشی خورده که متعلق به وزارت صنعت.معدن وتجارت هست به اسم طرح شبنم(قسمت بالاش هوگرام وپایینش یه بارکد چهرگوش نقطه ای داره). من گوشی با یه کابل hdmi از فروشنده گرفتم.(احتمالا از تو جعبه های سریهای اول که کابل و کیف داشته برداشته بوده). البته چون من امروز حال گشتن نداشتم و فروشنده هم به دلم نشست دیگه با گارانتی خریدم والا همیشه من گوشی بدون گارانتی میخرم و ابدا هیچ فرقی با گارانتی دار چه گوشی بیست هزار تومنی و چه یک میلیون تومانی نداره.
تو ایران گارانتی حتی گارانتی اصلی هم اصلا کاری انجام نمیدن و هر عیبی رو میگن شامل گارانتی نمیشه و شاید از 20 بیست نفر برا یه نفر مجانی کاری انجام بدن.
کلا گوشی قبل از خروج از کارخونه کامل تست میشه و اگر تو ایران قبل از رسیدن به دست مصرف کننده دستکاری نشه و یا حذف و اضافه ای روش انجام ندن تقریبا بعیده تو یه دوره یک ساله و حتی بیشتر ایرادی پیدا کنه. حداقل من تاحالا 30 تا گوشی بدون گارانتی خریدم برا خودم و اطرافیان. فقط سعی کنید گوشی بدون گارانتی رو از فروشنده حتما با فاکتور با درج شماره سریال داخل فاکتور و مهلت تست حداقل 24 ساعته بخرید .
کلا الان چند سالی هست بعضی فروشنده ها خیلی بی وجدان و دروغ گو شدن .حواستون جمع باشه و نزارید یه عده آدم رند و نامرد پول زحمت کشیدتونو راحت از دستتون با دروغ و کلک و استفاده از سادگی ذاتی ما ایرانیها و زود باوریمون در بیارن.
همیشه از حقتون دفاع کنید و نزارید کسی بهتون اجحاف کنه .اگه لازم بود برا پس گرفتن هزار تومن صد هزار تومن خرج کنید ولی نزارید سرتون کلاه بره.

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1390/11/11 .....(استفاده از چیپست Qualcomm MSM 8255 T که T در اینجا به آن معنا است که از Vanilla MSM 8255 که در گوشی های خوب آندروید دیده می شود سریعتر است . پردازنده ی 1.4GHz ای آن سرعت این گوشی را نزدیک به 40% افزایش داده و نیز عملکرد آن بهبود پیدا کرده است .).........
پردازنده xperia arc s کاملا با پردازنده xperia arc فرق داره و در گوشیهای زیاد دیگری هم مثل Samsung Galaxy W I8150 وSamsung I9001 Galaxy S Plus و... هم از این پردازنده استفاده شده.
چرا بعضی از دوستان که اطلاعات کافی ندارن میگن این همون پردازنده arc هست که اوور کلاک شده و باعث گمراهی دیگران میشن . من چندین روز تو سایتهای بین المللی و ایرانی (حتی سایت خود سونی اریکسون) تحقیق کردم این گوشی یک ارتقا کامل نسبت به arc هست و 100% از arc معمولی هم دوربینش بهتره (هم کیفیت دوربین وهم سرعت راه اندازی و..) و هم پردازنده .ضمنا گوشی مثل نوت بوک و یا کامپیوتر و یا حتی سیستم های صوتی تصویری خونگی و حرفه ای که کانال جریان هوا و هیت سینک و فن نداره که حرارت چیپ ست گرافیک و سی پی یو و مادربورد و حتی خود ال سی دی رو خارج کنه مسلما وقتی شما باهاش بازیهای گرافیکی میکنید و ازش کار میکشید داغ میکنه و این کاملا طبیعیه(باریکی زیاد گوشی هم تاثیر گذاره در داغ کردنشه). من حدود 10 روزه دارم هم از کاربرای گوشی و هم سایتای خارجی تحقیق میکنم در مورد تمام گوشیهایی که در ایران در دسترس هست با این با توجه به مبلغ پرداختی دو گوشی xperia arc و xperia arc s واقعا خریدهای منطقی و مناسبی هستن.
هر محصول خوب و از شرکتهای معتبری مثل سونی اریکسون (ژاپن وسوئد) قبل از به بازار اومدن ماه ها روش کار میشه و در شرایط مختلف توسط کارشناسها و متخصصین فوق حرفه ای برسی و عیب یابی میشه و بعد راهی بازار میشه واگر عیوب ریزی هم توش باقی باشه در ورژن های جدیدش رفع میشه ویا اگر عیب بزرگی باشه فراخوان میدن برای تعمیر ویا تعویض مجانی. یک کاربر بیسواد و نا آگاه ایرانی (دور از جون اکثر دوستان) چطور به خودش اجازه میده هر پرتو پلایی تو یه سایت تخصصی موبایل که برای آگاهی مردم طراحی شده( انصافا تو سایتای ایرانی خیلی خوبه) بنویسه. با درود فراوان ممنون از کسانی که وقتشون رو به من دادن. همیشه مثبت نگر و شاد باشید تا با جهان به تامل و تعادل و آرامش برسید.
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
ایسام