مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ALi H
  • تاریخ عضویت : 1394/7/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/8/30 نقاط قوت:
*گوشی asus zenfone2 ze551ml یک گوشی پر قدرت و فوق العاده برای کسانی است که علاقه ی زیادی به انجام پردازش های سنگین (مانند :بازی کردن) دارند.
*این گوشی با مقدار حافظه ی اصلی بالا و پردازنده بسیار قوی بی شک میتواند تا چند سال آینده تمامی برنامه ها و بازی ها را بدون کوچکترین لگ و کندی اجرا کند!
*ازلحاظ نرم افزاری zenfone2 با رابط کاربری ZenUI که سریعترین رابط کاربری اندرویدی در جهان به شمار میرود میتواند به شما این اطمینان خاطر رو بدهد که در کار با منو ها هیچگونه تاخیری مشاهده نخواهید کرد!
*قیمت مناسب، دوربین با قابلیت شیخصی سازی، قابلیت تعویض در پشتی و بسیاری قابلیت های نرمافزاری دیگر از نقاط قوت این دستگاه به شمار میروند!
نقاط ضعف:
*صفحه نمایش این گوشی به نسبت دیگر گوشی های پرچمدار کمی روشنایی پایینتری دارد،که میتواند زیر نور مستقیم خورشید کمی شمارو آزرده خاطر کند!
*یکی دیگر از نقاط ضعف zenfone 2 دوربین است، به این صورت که این دوربین در mode اتوماتیک عکس هایی که از یک پرچمدار انتظار دارید را نمیگیرد و برای گرفتن عکس هایی که شمارا راضی کند باید دست به دامن بیش از 19 mode عکاسی این گوشی بشوید!
*اولین بار که این گوشی رو در دست خود بگیرید شاید احساس در دست داشتن یک پرچمدار قوی را به شما القا نکند و این ضعف به لطف بدنه پلاستیکی zenfone2 دامنگیر ایسوس شده است! البته ایسوس برای پایین آوردن قیمت مجبور به این ریسک بزرگ شده است!

ASUS Zenfone 2 ze551ml در 4 پک و Firmware (یا همان رام) به بازار عرضه شده است(cn,us,ww,tw)، که هرکدام برای عرضه در قسمتی از جهان میباشد و هیچ تفاوتی از لحاظ مرقوبیت و سخت افزار داخلی ندارند بلکه تنها تفاوت در استاندارد های پشتیبانی از شبکه های تلفن همراه در نقاط مختلف وجود دارد!
tw:برای عرضه در تایوان، هندزفری داخل پک وجود دارد، قابلیت آپدیت دارد.
cn:برای عرضه در چین، هندزفری داخل پک وجود دارد، قابلیت آپدیت ندارد، از google play پشتیبانی نمیکند!
us:برای عرضه در آمریکا، هندزفری داخل پک وجود ندارد، قابلیت آپدیت دارد.
ww:برای عرضه در سراسر جهان، هندزفری داخل پک وجود دارد، قابلیت آپدیت دارد.
***برای دوستانی که در ایران به خرید این گوشی علاقه دارند پیشنهاد میشود که پک tw و یا ww را خریداری کنند***

حالا انتخاب با شماست!
زیبایی با قیمت بالا، یا قدرت بالا با قیمت مناسب؟!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/8/8 سلام دوست عزیز
من 3شنبه بازار موبایل، علاالدین، 4سوق ،کل خیابون ولیعصر و پاساژ پایتخت رو گشتم، میگن استند هایی که الان ایسوس میزنه اصن زن2 توش نیست!
الکی نگرد!

Asus Zenfone 2 Deluxe ZE551ML Asus Zenfone 2 Deluxe ZE551ML

1394/7/23 با سلام
گوشی زنفون 2 هنوز وارد خاور میانه نشده اینایی هم که میبینید افراد متفرقه وارد کردن، مدل Z551ml چون چند ماه قبل تر از دلوکس اومد الان زیاد شده وگرنه اون هم وارد نشده، این مدل دلوکس هم فک نمیکنم تا چن ماه بعد هم بیاد.
مدل دلوکس و معمولی هیچ تفاوتی ندارن جز اینکه دلوکس مدلی با 256GB حافظه داخلی هم داره، وگرنه اون قاب پشت تو بازار هم هست میشه خرید!

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/7/23 با سلام
من اولین نظری هست که دارم میزارم و چون دیدم راجع به دوربین زیاد سوال میشه، نیاز به این رو حس کردم.
هیچ کس و هیچ شرکتی نمیتونه روی دوربین این گوشی ایراد بزاره
شما ببینین گوشی هایی مثل سونی و سامسونگ دوربین های خوبی دارن(همسطح و گاها ضعیف تر مخصوصا سونی)ولی این گوشی دوربین بهتری داره، حالا دلیل اینکه بعضی ها هم که میبینین از دوربین این گوشی مینالن برای اینه که نمیتونن با گوشی کار کنن، چرا چون گوشی هایی مثه سامسونگ و سونی 2-3 مد عکاسی بیشتر ندارن و معمولا بهترین عکس هارو با مد اتوماتیک میندازن، در حالی که این گوشی یا ال-جی جی4 بخواطر مد های زیاد عکاسی، برای حرفه ای تر شدن، تقریبا برای هر موقعیتی مد خاصی دارن! مخصوصا این گوشی که 14 مد عکاسی داره!(فک کنم جی4 8 مد عکاسی داشت)
نمیدونم بعضیها چجوری میگن زوم کردن روی عکسا و کیفیت خیلی کم بود؟؟!! خب دوست عزیز 13 مگاپیکسل کمه؟! اگه حس میکنید که کمه یه عکس با سوپر رزولوشن بگیر ببین 39 مگاپیکسل هم کمه؟!
ببخشد زیاد شد!
یا علی
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام