مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Sasan M
  • تاریخ عضویت : 1394/6/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 44

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 44 مورد

LG G5 LG G5

1395/11/13 از فول گلس استفاده کن . تمام صفحه گوشی رو میگیره
قاب یا کیف سلیقه ایه ولی من خودم قاب رو ترجیح میدم . مارک Spigen

LG G5 LG G5

1395/11/10 عزیزانی که این گوشی رو دارن لطف کنن نسبت تصویر برای عکس و فیلم برداری در حالت ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی دوربین عقب و ۸ مگاپیکسلی دوربین جلو رو بگن . ۴:۳ هست یا ۱۶:۹ ؟

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/7/17 وقتی کامل دانلود کنی یه پیامی مبنی بر نصب کردن آپدیت میاره . اگه توجه کنی مینویسه آپدیتی که میخواد انجام بده برای چه هدفی انجام میشه . این آپدیت هم برای مصرف بهینه باطری و Smart Scan هست

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/7/14 من اپدیت کردم باعث مصرف بهینه باطری میشه .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/7/6 از نرم افزار بازار برای نصب برنامه ها استفاه نمیکنم چون برنامه هایی که پولی هستن و بازار به صورت رایگان در اختیار عموم قرار میده با استفاده از کرک این کار رو انجام میده . کرک خودش نوعی بد افزار حساب میشه و احتمال آسیب زدن به گوشی رو داره مثل ویندوز های کرک شده که خود به خود میبینی ویندوز خراب میشه . تا حالا گوشی از دستم نیفتاده و خیلی ازش مراقبت میکنم حتی با گذشت یک سال و نیم از روش .

به نظر من گوشی وسیله ای برای بازی کردن چندین ساعته نیست . گوشی هایی که دارای تراکم پیکسل در هر اینچ و کیفیت صفحه نمایش بالایی هستن ، برای مثال نوت ۴ با ضرب کردن اندازه صفحه به تعداد پیکس ها در هر اینچ تعداد کل پیکسل هاش به دست میاد که برای نوت ۴ حدود سه میلیون پیکسل میشه از این طرف اگر تعداد پیکسل های آیفون ۷ رو حساب کنی چیزی حدود یک و نیم میلیون پیکسل میشه پس زمان داغ کردن آیفون نسبت به نوت ۴ هنگام بازی کردن بازی باید کمتر باشه . من خودم یک بار امتحان کردم و بازی Subway Surf رو به مدت یک ساعت و نیم با نوت ۴ بازی کردم که بعدش هم صفحه نمایش داغ کرده بود و هم بازی لگ میزد.

و نظرم در مورد ایفون . اگر کسی از شما بپرسه ایفون چند مدل گوشی داره به راحتی میتونین جواب بدین ولی ایا در مورد شرکت هایی مثل سامسونگ ، سونی و ... هم میتونین همچین جوابی بدین ؟
برای همینه که اپل میتونه گوشی هاش رو تا پنج سال ساپورت نرم افزاری کنه . در هر سال فقط یک نوع گوشی با قیمت مشخص تولید میکنه .

آزادی عمل گوشی های آندرویدی نسبت به گوشی های اپل بیشتره. شما پولی که میخوای برای خرید آیفون ۷ پرداخت کنی (خیلی خوشبینانه حدود دو میلیون و هفتصد ) میتونی باهاش یکی از پرچم داری های سامسونگ رو بخری ( اس ۷ یا نوت ۷ ) که چیزی کمتر از آیفون ۷ ندارن .

به جز بحث سخت افزاری و نرم افزاری آیفون ، بعضی سوال ها هم مطرح هست.
چرا باید از محصولی استفاده کنیم که حتی زبان کشور ما رو تو گوشی خودش نمیاره و اصلا کشور ایران رو تو لیست کشورها قرار نمیده
ایفونی که باید برای خورشیدی کردن تقومیش کشور افغانستان رو بزنیم
و هر چند وقت یک بار شاهد کد تحریم ۱۰۰۹ باشیم

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/7/6 تنها بحثی که من داشتم در مورد شارژ سریع بود که ماله خیلی وقت پیش هست ( فکر کنم یک سالی میشه ) و اخرش یک شخص ثالث به صورت منطقی جوابم رو داد نه با جملاتی مثل " این کار منه " ، " اطلاعات نداری " و ...

من خودم از وقتی نوت چهار رو خریدم روش یه SD 32 گیگ هم روش انداختم و تا به امروز هیچ مشکلی برام پیش نیومده و تا جایی هم که تونستم تنظیمات ذخیره سازی رو روی SD گذاشتم .

نمیخوام هم در مورد SD با شما وارد بحث بشم چون از ادبیات خوبی استفاده نمیکنین . به تمسخر گرفتن و تحقیر کردن افراد راه حل مناسبی نیست . اگر فکر میکنین میتونین با پست هاتون طرف رو راهنمایی کنین باید منبع و مدرک معتبری هم نسبت به گفته هاتون داشته باشین .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/7/4 خیلی ها رو دیدم که از داغ کردن و لگ زدن نوت چهار حرف زدن ولی من خودم تا حالا که حدود یک سال و نیم میشه ازش استفاده میکنم هیچ وقت همچین مشکلاتی رو نداشتم . هر وقت هم آپدیت براش امده آپدیت کردم . نوع استفاده و نگهداری گوشی خیلی مهمه .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/7/2 فکر نمیکنم تعمیر دیواس ربطی به استفاده از اس دی کاردت داشته باشه . چه کارت حافظه جانبی باشه یا داخلی با پر شدن حافظه سرعت عملکردش نسبتا سنگین تر میشه . چند تا نظری که نوشتین رو خوندم تو اکثریت از جمله هایی مثل " دلیلی نمیبینم گفته هام رو ثابت کنم " و جواب هایی امثال اینها دادین ... اگه هدف فقط گفتن نظراتی باشه که پایه و اساسش معلوم نیست همه میتونن از این کارها انجام بدن.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/6/30 "شرکت مادر و توسعه دهندگان و متخصصان این شرکتها به خصوص سامسونگ به اندازه کافی دانش این امور رو دارن و بر اساس نوع پردازنده و مقدار کشش و کارایی اون سخت افزار بهترین مقدار حافظه رو تعیین میکنن."

این چیزی هست که شما گفتین . حالا همین شرکت تولید کننده میاد میگه میتونین از اس دی کارت تا ۱۲۸ گیگ هم در این گوشی استفاده کنید . اگر موردی یا مشکلی داشت فکر نمیکنم برای گوشی محل اس دی کارت قرار میدادن یا حداقل اخطاری نسبت به استفاده از اس دی کارت رو می دادن . تا حالا هم نشنیده بودم که نسبت به سخت افزار گوشی بخوان میزان حافظه داخلی رو تعین کنن که الان از شما شنیدم و برام جالبه . چون گوشی هایی هستند که با همان سخت افزار از ۳۲ گیگ تا ۱۲۸ گیگ هم وجود دارن . اگر منبع معتبری دارین که گفته هاتون رو تایید میکنه . خوشحال میشم بفرستین تا ما هم مطالعه کنیم .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/6/22 زمانی که گوشی رو خریدم آندروید 5 روش بود . طرف با کد مدت زمان رو بهم نشون داد که یادم نمونده حالا شما میگی از 4 به بعد دیگه نیست .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/6/19 از دوستان کسی کد زمان استفاده شده از گوشی رو میدونه ؟ منظورم همون مدت زمان کارکرد گوشیه که نشون میده این گوشی چقدر کار کرده .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/6/16 همه ی مدل ها سنسور اثر انگشت دارن . مذل F و G اسنپ دراگون هستن.

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/6/9 قیمت نوت 5 همین الان 1.700 هست . از کجا میگی هنوز زیر 2 تومن نیومده ؟

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/5/22 جوابی که دادی ربطی به حرف های من نداشت .......

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/5/19 کسی شما رو مجبور نکرده نوت 7 بگیری . شما برو با همون آیفون 4 رو بخر و باهاش حال کن .

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/5/17 فقط سخت افزار مهم نیست . خیلی از گوشی ها هستن که سخت افزار عالی دارن ولی در عمل 180 درجه فرق میکنه . شما یه گوشی بگو که نسبت به نسل قبلیش تغییر زیاد یا چشم گیری داشته. در مورد نو آوری هم که میگی . مثلا چی باید داشته باشه ؟ چه کم و کاستی تو گوشی نوت 7 میبینی که نیازت رو بر طرف نمیکنه ؟

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/5/14 اگه قرار باشه نه تنها سامسونگ بلکه بقیه شرکت ها گوشی تولید کنن که بدون کم و کاستی باشه . اون وقت محصولات بعدی رو چطور باید به فروش برسونن ؟

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/9/19 برای من که سری سی استفاده میکنم همچین مشکلی نداره.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/9/19 نه تنها اینجا بلکه تو گوگل هم در مورد انواع نوت 4 جستجو کنید نتایج رو میبینید اخرش هم به این سوال میرسین که اگزینوس بهتره یا سنپدراگون که باز هم دوستان چندین بار توضیح دادن. فقط یک بار جستجو کنید به جواب سوالتون میرسین.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/9/19 چون شرکت سازنده براش تِم نگذاشته. فکر کنم نوت3 هم تِم نداره فقط میشه عکس صفحه های مختلف رو عوض کرد.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/9/8 من خودم 98 مگا بایت اپدیتی که بود رو هم دانلود کردم. مشکلاتی که گفتی هیچ کدوم رو من ندارم که هیچ ، باتریش با اپدیت 98 مگابایتی بهینه تر هم شده

Sony Xperia Z5 Sony Xperia Z5

1394/8/16 نقد بررسی رو دیجی کالا گذاشته میتونین دانلود کنین و نگاه کنین. کلا احساس می کنم دوربینش هنگام عکس گرفتنی یکم کُند کار میکنه. داغ کردن گوشی همچنان هست ولی نسبت به قبل کمتر شده ولی باز هم داغ میکنه. هر کی میخواد بخره عجله نکنه

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/10 کاملا باهاتون موافق هستم. چون تا حالا ندیدم کسی از شارژ سریع شکایتی داشته باشه و فقط دیدم نوشتن که شارژ سریع بعد یک مدتی کار نمیکنه . پس باهاتون هم عقیده میشم.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/9 مشکل اینجاست که فکر می کنین این موضوع ، یک موضوع تخصصی هست و می خواین با مدار و کار قطعه های اکترونیکی مسئله رو حل کنین. همان طور که دوستمون آرش جواب منو داد من توجه کل قضیه شدم و میشه گفت هم راستا با نظر خودم بود با این فرق که من در این مسئله زیاد افراطی فکر می کنم. کلا شارژ کردنی نه برنامه ای باز می زارم و نه با گوشی ور میرم گرمایی که با شارژ سریع تولید میشه ، همیشه هست ( چه بی ضرر چه با ضرر ) . طرز استفاده از گوشی یک چیز شخصی هست کسایی دوست دارن نسبت به پولی که میدن از گوشی استفاده کنن دیگه براشون مهم نیست گوشی بعد مدتی خراب بشه یا نشه نهایتش میگن میفروشم عوض میکنم پس نمیشه گفت فلان برنامه باعث داغ کردن گوشی میشه استفاده نکنم ولی من خودم شخصا برنامه هایی که باعث داغ کردن گوشی میشه استفاده نمیکنم. و اگه شما کامنت دوستمون آرش رو بخونین متوجه بحث من میشین و واقعا جواب هایی که تا به اینجا دادین بی ربط و حاشیه ای بوده.

Sony Xperia Z5 Compact Sony Xperia Z5 Compact

1394/8/9 چیزی که من دیدم و همه هم میتونن نگاه کنن ویژگی که هیچ از معایبش حساب میشه .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/7 باز هم پاسخ حاشیه و بی ربط . از بس این حرف رو زدم دیگه خیلی تکراری شده . بحث من نوع کارکرد شارژ نیست که بیام ببینم 5 ولت چطور شارژ میشه 9 ولت چطور .
امیدوارم دفعه بعد خواسنین برای سوال یا نظر کسی کامنت بزارین ( چه تعیید چه تکذیب ) اول موضوع بحث رو متوجه بشید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/6 کاملا حرفاتون متین و قانع کننده. من خودم نوت 4 دارم و هر بار بدون شارژ سریع شارژ می کنم تا حالا هم نشده یک بار پشت گوشی داغ کنه. یک بار از شارژ سریع استفاده کردم ولی دیدم داغ میکنه . به قول شما و سامسونگ ، گرمای تولید شده تاثیری روی کارکرد گوشی یا عمکردش نداره ( به خاطر گرمایی که تولید میشه و با تست معلوم شده ضرری نداره یا بهتره بگم گرمای استاندارد ) کاملا منطقی و قانع کننده ولی اگه گرمای تولید شده بیش از حد باشه چطور میشه تشخیص داد ؟ به قول شما اگه شارژر خراب شده باشه و جریان برق رو قطع نکنه چند درصد احتمال میدین که گوشی سالم بمونه ؟ منظور من کلا این نسیت که شارژ سریع چیز خوبی نیست ولی گرمایی که شارژ سریع تولید میکنه چیز خوش آیندی به نظر نمی رسه و با تولید گرمای بیشتر صدمات جدی میتونه به گوشی وارد کنه. احتیاط شرط عقل است.

Lenovo Tab 2 A8 Lenovo Tab 2 A8

1394/8/6 Usb OTG ساپورت میکنه ؟

Sony Xperia Z5 Compact Sony Xperia Z5 Compact

1394/8/6 نقد و بررسی گوشی تو دیجی کالا هست . با کیفیت بالا دانلود کردم و نگاه کردم . قسمت دوربین احساس می کنم ، کیفیت دوربینش نسبت به گوشی های هم رده و حتی بعضی گوشیهای 1 سال پیش خیلی ضعیف هست. اگه خودتون هم دانلود کنین و نگاه بکنین میبینین. داغ کردن سی پی یو که جای خود داره.
کسایی که می خوان بخرن یکم دقت کنن و عجله نکنن که بعدا باعث پشیمانی نشه

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/6 تا جایی که فهمیدم غیر از من کسانی بودن که خوب بودن شارژ سریع رو تایید کردن ولی به مشکلاتی چون زود خالی شدن باتری و داغ کردن اون اشاره کردن ( افرادی که به گفته خودشون رشته برق و قدرت خواندن ) یعنی هم خوبی داره هم ضرر. شما دفترچه خود شرکت سازنده رو چیز بی ارزشی می دونین و به اطلاعات خودتون تکیه می کنین. هیچ جواب منطقی جز توضیحات حاشیه و بی ربط ندیدم ( جز طرز کار شارژ سریع که ربطی هم به سوالات من نداشت). من با همون شارژ عادی خوشحال میشم شما هم با اطلاعات خودتون خوشحال شین.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/5 اصلا بحث من سر چطور کار کردن و اعداد ارقام شارژ نیست . بلکه داغ کردن باتری هنگام استفاده از شارژ سریع هست. وقتی با شارژ معمولی باتری شارژ میشه،باتری گوشی داغ نمیکنه ولی در حالت شارژ سریع ، باتری گوشی داغ میکنه. حالا داغ کردن باتری ، برای باتری مضر هست یا نه ؟ اگه داغ کردن باتری مضر نیست پس این جمله شرکت سامسونگ " اگر باتری بیشتر از حد معمول گرم شد، ممکن است شارژر، شارژ کردن را متوقف کند. " رو میتنین بگین معنیش چی میشه ؟

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/4 همون دفترچه داخل جعبه نیست یک فایل پی دی اف 181 صفحه ای است .
پا فشاری در هیچ یک از کامنتام رو نمی بینم ( خوشحال میشن نمونه ای رو ذکر کنین ) بلکه دنبال جواب منطقی هستم.
جواب دادن به سوال چه ربطی به اعتقاد و اطلاعات فرد دیگه داره ( چه درست چه نادرست ) ؟ پایه و هدف یک بحث اینه که با سوالات و جواب های مختلف به یک نتیجه ای رسید.
دفترچه شرکتی که گوشی رو خودش ساخته را اطلاعات ساده تلقی می کنین یعنی منبع بهتر از این هم هست ؟ و توضیحات شما در مورد ساختار شارژ سریع بود که قبول دارم و می دونم چطور کار میکنه ولی بحث ما روی ضررهای این تکنولوژی هست

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/4 جواب چند تا از سوال هامو نگرفتم به کنار. بازم میگم سایت خود سامسونگ (www.samsung.com) دفترچه راهنمای نوت 4 رو گذاشته میتونین دانلود کنین و در مورد همه چیز توضیحات داده که چطور استفاده کنین تا عمر گوشی بیشتر و بهینه باشه و تنها به یک قسمت شارژ سریع ختم نمیشه.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/3 سایت سامسونگ دفترچه راهنمای نوت 4 رو دانلود کن همه چیز در مورد شارژ باتری نوشته.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/3 چند تا سوال دارم خوشحال میشم جوابی که میدین قانع کننده باشه.
1- چرا میگن با هر شارژری موبایل رو شارژ نکنین به باتری آسیب میرسه؟ ( اگه حتی ولتاژ دو شارژر برابر باشه ولی شرکت سازنده متفاوت باشه )
2- منظور از اینکه باتری به ثبات میرسه چیه ؟
3- هر چیزی در حالت پیشفرض باشه یعنی بهنرینه ؟
4-آیا داغ کردن باتری تاثیری رو عمر باتری داره ؟ اگه نداره چرا میگن موقع شارژ شدن باتری از گوشی استفاده نکنین موجب داغ شدن گوشی و خراب شدن باتری میشه.
فکر نکنم بین موتور خودرو و گوشی شباهتی باشه که بخوایم با هم مقایسه کنیم

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/1 ولتاژی که در شارژ سریع باتری رو شارژ میکنه با حالت عادی یکی نیست. اگه فرقی نداشت چرا نمیشه 100 درصد باتری رو با شارژ سریع ، شارژ کرد ؟ به خاطر اینکه باتری ولتاژ زیادی رو تحمل میکنه و با گذر زمان تاثیر می گذاره رو باتری برای همین 50 یا 60 درصد اول شارژ سریع میشه. همین سازنده خودش هم میگه شارژ سریع باعث کاهش عمر باتری میشه .

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/1 تهران

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/29 شارژ سریع عمر باتری رو کم میکنه. شارژت کم شه گوشی خودش میگه بزن به شارژ ( رو 15%). نور صفحه اتو بزار خودش نسبت به نور محیط کم و زیاد میکنه.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/29 من خودم سری سی دارم اپدیت هم کردم هیچ مشکلی هم نداره. چند دلیل داره :بعضی ها طرز استفاده از گوشی رو بلد نیستن. بعضی ها بد افزار نصب می کنن رو گوشی که باعث میشه ریستارت فکتوری کنن. من خودم چند تا نرم افزار از بازار دانلود کردم که مشکل داشتن از اون به بعد از گوگل پلی دانلود می کنم و تا امروزم مشکلی برام پیش نیومده

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/7/27 دو حالت داره. یا گوشی که آورده قاچاقیه یا یه چیزی همین طوری پرونده که یه چیز دیگه قالب کنه
موارد 1 تا 40 از مجموع 44 مورد
ایسام